JOCI!
Most se sokat szaroztál a CBR 1000-ekkel való hozzá állásoddal kapcsolatban! Sajnos pedig ezek erős tények! Én is ezek a tények miatt váltottam 2005-ben GSX-R 1000 k5-re, 04-es CBR 1000 RR-ről. De nem is bántam meg!
Én a Suzuki kivételével mindegyiket kipróbáltam és csak az erőbeli különbséget vettem észre a Kawánál, de egyébként minden tekintetben rosszabbnak éreztem mindkettőt. De lehet azokkal volt valami baj....
KertAce!
Akkor nézzük a 04-05-ben az aktuális Japán 1000-eket!
Miben jobb a CBR 1000 RR a többieknél:
5-12 lóval gyengébb a többieknél!
A fordulata több mint 1000-el kevesebb a többitől!
A súlya 5-13 kg-al több mint a többié!
A fék ezen a leggyengébb!
A végsebesség a legkevesebb
A nyomaték rugalmasság a legrosszabb!
Verseny pályán a leglassúbb!
1/4-ed mérföldön a leglassúbb!
A futómű a leglágyabb!
És még sorolhatnám tovább!
Motorrevü, Superbike 04-05, 1000-es összehasonlító teszt!
Hogyne RICSI!
Nagyon sokat kellene Repsolnak fizetnie azért nekem, hogy bele tegyem azt a Gagyi blokkot a 10-esbe! Meg én nem csak valós 280-at akarok menni, te is tudod a 10-es kivágja a 303-at GPS szerint a négysávoson!
JOCI, tudok neked Repsolnál egy 04-es CBR 1000 RR blokkot 20000 km-el, a ZX 10-esedbe! Igaz az ALUSZIL henger még csak kicsit karcos, ezért még csak kicsit eszi az olajat! De nálad jobban fogja enni, és talán nálad ki bír egy fél szezont! ÉRDEKEL?
KertAce!
Csak annyit mondok hogy 2003 után a CBR csak egyre lejjebb süllyedt blokkilag, talán a 2012-es már jó! De kérdezd meg ezt RICSI BONTÓSTÓL , ezt ő is mondta nekem, meg jómagam is tapasztaltam!
Oláh Joci motorversenyző úr!
Tudjuk nem a szíved csücske a CBR 1000 RR, meg is értem , de ne add már el a fiam 10-esét, mert még nem tudunk ellenállni az ajánlatnak!
Kinek a pap, kinek a papné! De ettől még hogy oldalra hozod, nem lesz 04-es zx 10-es! Azért az kicsit ütősebb a 06-os Hondánál!
Akkor inkább cseréld le egy ilyenre, és az megy is!
Igen ahogy a Feri is leírta majdnem az egész blokkot cserélték garanciába. Asszem csak az olajteknő maradt az eredeti. Viszont volt egy Honda szalonban dolgozó ismerősöm aki szerint rengetegen nem vitték vissza a motorjukat hiába küldték ki a levelet.
Volt olyan pályázós ismerősöm aki minden pályanapra hozott egy doboz olajat.
Most se sokat szaroztál a CBR 1000-ekkel való hozzá állásoddal kapcsolatban! Sajnos pedig ezek erős tények! Én is ezek a tények miatt váltottam 2005-ben GSX-R 1000 k5-re, 04-es CBR 1000 RR-ről. De nem is bántam meg!
Akkor nézzük a 04-05-ben az aktuális Japán 1000-eket!
Miben jobb a CBR 1000 RR a többieknél:
5-12 lóval gyengébb a többieknél!
A fordulata több mint 1000-el kevesebb a többitől!
A súlya 5-13 kg-al több mint a többié!
A fék ezen a leggyengébb!
A végsebesség a legkevesebb
A nyomaték rugalmasság a legrosszabb!
Verseny pályán a leglassúbb!
1/4-ed mérföldön a leglassúbb!
A futómű a leglágyabb!
És még sorolhatnám tovább!
Motorrevü, Superbike 04-05, 1000-es összehasonlító teszt!
Nagyon sokat kellene Repsolnak fizetnie azért nekem, hogy bele tegyem azt a Gagyi blokkot a 10-esbe! Meg én nem csak valós 280-at akarok menni, te is tudod a 10-es kivágja a 303-at GPS szerint a négysávoson!
Csak annyit mondok hogy 2003 után a CBR csak egyre lejjebb süllyedt blokkilag, talán a 2012-es már jó! De kérdezd meg ezt RICSI BONTÓSTÓL , ezt ő is mondta nekem, meg jómagam is tapasztaltam!
Tudjuk nem a szíved csücske a CBR 1000 RR, meg is értem , de ne add már el a fiam 10-esét, mert még nem tudunk ellenállni az ajánlatnak!
Erősebb és ennyi...minden másban roszabb.
Akkor inkább cseréld le egy ilyenre, és az megy is!
Volt olyan pályázós ismerősöm aki minden pályanapra hozott egy doboz olajat.
Most se az ülés alatt lesz!
motorosnak bőven jó mindenféle szinten.
Mindenképpen talonban tartjuk. Holnap már többet tudok mondani.
Amúgy ha szabad érdeklődni, miért akarod eladni? Kinéztél valami még jobbat?