Nem tudtam, a hasznaltautón nincs fenn. Sajnos eléggé messze vagy tőlünk (Miskolc), de ha a holnapi Yamaha nem nyeri el a tetszésünket, akkor mindenképpen valamelyik CBR lesz a választott.
Ha küldenél pár infót akár ide, akár az email címemre (olahpeter76@gmail.com), akkor azt megköszönném.
Jobb ha nem tudjátok, hogy mennyiért sikerült eladnom az Arrow Thunder dobomat Volt vagy 2 hónapos, benne max. 1.000 km, számlával, a magyarországi forgalmazótól vettem 88 ezer valahányszáz forintért.
Na jó, elárulom, hogy bőven félár alatt
De ez van, nagyon áll a piac, alig vesznek valamit az emberek, ha pedig tényleg el akarsz adni bármit is, akkor nagyon le kell vinni az árat. Régebben sok nagyon komoly audió cuccom volt (speckó bakelit lemezjátszó, csöves erősítő, nagyon komony hangfalak, stb., és volt olyan, amit 10-20%-os vesztességgel sikerült eladnom. Ilyesmi mostanság elképzelhetetlen.
Érdekes ez a kényelmes motor dolog. Nyáron Ausztriában próbáltam pl. Ducati Streetfighter 848-at, Monster 1100 EVO-t és BMW F800R-t.
Namármost én kb. 181 cm vagyok és kb. 78-79 kg. Szerintem mindenki a BMW-t gondolná alapból a legkényelmesebbnek, holott nekem az volt a legkevésbé kényelmes, mert nekem pl. a lábtartók túl közel voltak az üléshez. A két Ducati - és főleg az SF-ről olvasni, hogy nem kényelmes - pedig olyan volt, mintha rám lenne szabva. Pedig mindhárom motorral több mint 200 km-t mentem.
A CB 1000R topicban olvashatjátok a beszámolómat (szerintem még a legutolsó vagy azelőtti oldalon lesz, van benne jónéhány kép, onnan felsimeritek majd).
Baszki mindenki alkudni akar mindenből?
Leáraztam a Sakált 40-re(oda van írva hogy fix),erre 5 percen belül ír egy srác hogy küldjek még képet.Küldök,leírom hogy van még rá 4 év gari-erre ír hogy 30-at szán kipuffra.....
1 éves van benne 2000km és aj új ára 72500+áfa....
Nekem volt sok cbr-em,köztük 954 is ami a legkompaktabb,de azokon kényelmesen elfértem dacára a 182 cm-nek és a hosszú lábaimnak-de az sc59 nekem kényelmetlen volt.
Én még semmilyen CBR RR-rel nem mentem, de az SC59-ben pont az tetszik többek között, hogy mennyire kompakt és tömzsi.
Egyszerűem sugárzik róla, hogy egy nagyon jó motor.
A CB 1000R előtt nekem volt egy SV 650, majd egy GSR 600. Érdekes módon a Honda a legkönnyebben manőverezhető (holott a legnehezebb), ezen a legfinomabb és legpontosabb a gázreakció, holott nincs rajta kettős, elektromosan vezérelt fojtószelep, mint a Suzukik esetében és a váltó és fék is ezen a legjobb eddig.
Ugyanakkor GSX-R-t sem vezettem még, úgyhogy arról nem tudok véleményt alkotni. Am még tetszik a Hondában, hogy elég nagy az ülésmagasság, így nem benne, hanem rajta ül az ember a motoron. Ergonómiailag is a legjobb az eddigi motorjaim közül. Szóval jó kis gépeket gyárt a Honda
A motorvásárlást illetően annyit tudok elmondani, hogy holnap megnézzük a nyíregyházi BMW-ben lévő 2009-es R1-est. Ha tényleg kifogástalan, nincs benni semmi gyanús, megvannak hozzá a gyári alkatrészek (fék- és kuplungkarok, plexi, indexek, rendszámtáblatartó), akkor nagy eséllyel ő lesz a választott. Ha valami gyanúsat találunk, akkor pedig az a fekete 2010-es Fireblade a legesélyesebb. Mondjuk én kapásból azt választanám, de Honda tulajdonosként érthetően felé hajlok, míg a barátom volt Yamahásként érthető módon az R1 felé tendál, bár nem ez lenne a választott színkombinációja (ezüst-fehér idomok, piros (rózsaszín?) váz.
Mindegy, látni kell élőben a gépet.
Amint van valami hír, beszámolok. És persze csinálok holnap egy-két képet is.
Suzukunak mi ez a mizériája a váz körül....Nem láttam még más márkából annyi motort amiket azért akarnak eladni mert eltört a váza
Én is gondolkodtam K5 K7 be, de le is tettem róla..
Az Arrow már sajnos (vagyis az én szemszögemből szerencsére ) nincs meg. Csak elfelejtettem törölni a hirdetést, amit most megtettem. Szóval bocs.
Tudom, hogy a Yamaha 2009-es gyártás. Személy szerint én is a 2010-es Hondát venném. Főleg, hogy a 2012-es forgalomba helyezés és - az eladó elmondása szerint - vezetett szervizkönyv miatt még több mint egy évig garanciális is. Ráadásul ABS-es, ami figyelembe véve, hogy főleg utcán lesz majd használva, mindenképpen jó dolog.
folkmusic!
Az eladó ARROW dobod-nak mennyi a palást hossza, mennyi a bemenő belső átmérő és a kimenő belső átmérő szűkítő nélkül mm-ben?
Előre is köszönöm!
Ez az R1 (5935km), 2009-es és nem 2010-es, csak 2010-ben lett forgalomba helyezve, látom a fényezéséről, bordó váz!
A kettő közül én biztos a 2010-es Hondát venném, nem pedig az R1-et, de ez csak az én véleményem!
Látom ez ABS-es, mennyi kilométer van benne, volt-e sérülve, csípi-e az olajat, meg mennyi az ára?
Ha küldenél pár infót akár ide, akár az email címemre (olahpeter76@gmail.com), akkor azt megköszönném.
Üdv
Peti
Na jó, elárulom, hogy bőven félár alatt
De ez van, nagyon áll a piac, alig vesznek valamit az emberek, ha pedig tényleg el akarsz adni bármit is, akkor nagyon le kell vinni az árat. Régebben sok nagyon komoly audió cuccom volt (speckó bakelit lemezjátszó, csöves erősítő, nagyon komony hangfalak, stb., és volt olyan, amit 10-20%-os vesztességgel sikerült eladnom. Ilyesmi mostanság elképzelhetetlen.
Érdekes ez a kényelmes motor dolog. Nyáron Ausztriában próbáltam pl. Ducati Streetfighter 848-at, Monster 1100 EVO-t és BMW F800R-t.
Namármost én kb. 181 cm vagyok és kb. 78-79 kg. Szerintem mindenki a BMW-t gondolná alapból a legkényelmesebbnek, holott nekem az volt a legkevésbé kényelmes, mert nekem pl. a lábtartók túl közel voltak az üléshez. A két Ducati - és főleg az SF-ről olvasni, hogy nem kényelmes - pedig olyan volt, mintha rám lenne szabva. Pedig mindhárom motorral több mint 200 km-t mentem.
A CB 1000R topicban olvashatjátok a beszámolómat (szerintem még a legutolsó vagy azelőtti oldalon lesz, van benne jónéhány kép, onnan felsimeritek majd).
Leáraztam a Sakált 40-re(oda van írva hogy fix),erre 5 percen belül ír egy srác hogy küldjek még képet.Küldök,leírom hogy van még rá 4 év gari-erre ír hogy 30-at szán kipuffra.....
1 éves van benne 2000km és aj új ára 72500+áfa....
Egyszerűem sugárzik róla, hogy egy nagyon jó motor.
A CB 1000R előtt nekem volt egy SV 650, majd egy GSR 600. Érdekes módon a Honda a legkönnyebben manőverezhető (holott a legnehezebb), ezen a legfinomabb és legpontosabb a gázreakció, holott nincs rajta kettős, elektromosan vezérelt fojtószelep, mint a Suzukik esetében és a váltó és fék is ezen a legjobb eddig.
Ugyanakkor GSX-R-t sem vezettem még, úgyhogy arról nem tudok véleményt alkotni. Am még tetszik a Hondában, hogy elég nagy az ülésmagasság, így nem benne, hanem rajta ül az ember a motoron. Ergonómiailag is a legjobb az eddigi motorjaim közül. Szóval jó kis gépeket gyárt a Honda
A motorvásárlást illetően annyit tudok elmondani, hogy holnap megnézzük a nyíregyházi BMW-ben lévő 2009-es R1-est. Ha tényleg kifogástalan, nincs benni semmi gyanús, megvannak hozzá a gyári alkatrészek (fék- és kuplungkarok, plexi, indexek, rendszámtáblatartó), akkor nagy eséllyel ő lesz a választott. Ha valami gyanúsat találunk, akkor pedig az a fekete 2010-es Fireblade a legesélyesebb. Mondjuk én kapásból azt választanám, de Honda tulajdonosként érthetően felé hajlok, míg a barátom volt Yamahásként érthető módon az R1 felé tendál, bár nem ez lenne a választott színkombinációja (ezüst-fehér idomok, piros (rózsaszín?) váz.
Mindegy, látni kell élőben a gépet.
Amint van valami hír, beszámolok. És persze csinálok holnap egy-két képet is.
De még a kawákat is nézegettem, csak, h örömet szerezzek neked
Egy Szutyokit?
Fejed megnézeted az esés után?
Én is gondolkodtam K5 K7 be, de le is tettem róla..
Az Arrow már sajnos (vagyis az én szemszögemből szerencsére ) nincs meg. Csak elfelejtettem törölni a hirdetést, amit most megtettem. Szóval bocs.
Tudom, hogy a Yamaha 2009-es gyártás. Személy szerint én is a 2010-es Hondát venném. Főleg, hogy a 2012-es forgalomba helyezés és - az eladó elmondása szerint - vezetett szervizkönyv miatt még több mint egy évig garanciális is. Ráadásul ABS-es, ami figyelembe véve, hogy főleg utcán lesz majd használva, mindenképpen jó dolog.
Az eladó ARROW dobod-nak mennyi a palást hossza, mennyi a bemenő belső átmérő és a kimenő belső átmérő szűkítő nélkül mm-ben?
Előre is köszönöm!
A kettő közül én biztos a 2010-es Hondát venném, nem pedig az R1-et, de ez csak az én véleményem!
sportdobod megvan még