Van igazság abban amit írsz! De én amikor vettem elautókáztam 750km-ert egy összevissza csúszott, feketén füstölő cbr1000rr-ért, mert a kedves tulaj azokat a képeket rakta fel, amikor még megvette a motort. Ő csak pályán használta és nagyon ramatyul nézett ki. Valóban lehet jó egy versenygép is ha rendesen karban van tartva. De ez elég ritka manapság amatőr szinten. Hajtom amíg jó és ha kezdenek előjönni a gondok akkor eladom gyorsan! Sajnos inkább ez a jellemző hozzáállás kis hazánkban.
A 2008-as 1000RR-em amerikai modell volt Yosi R77 dobbal, nem rendszerrel. Tény hogy brutál hangja volt, és semmiféle tompítási lehetőség nem volt. Az a még éppen kellemes brutalitás... Imádtam. Nekem sosem szóltak a rendőrök érte, vizsgán meg be sem indították a motort.
"pályamentes" - az igen! Egy sport motornál még szerencse, hogy pályamentes. Az rögvest tönkre tudja tenni. Nem üzemszerű használat. Közúton 250-nel tépni a kráteres aszfalton, végig egykerekezni a Hungáriát aztán a kátyúba ledobni az elejét, hagy örüljön a szimering meg kormány csapágy, ún. "motoros találkozón" részegen 38 fokos motornál tiltáson böfögtetni 2 percig az sima ügy, elmondható, hogy isteni szerencsére nem vitték pályára, ahol ment volna, kanyarodott volna és lassított volna, hiszen az szörnyű csapás egy motorra. Pláne, hogy ilyenkor 3e-ként cserélik az olajat, bemelegítik előtte rendesen, saját érdekében rendesen karbantartja az egész gépet.
Fenti szarkazmus és savazás nem a konkrét gépnek szól (nem ismerem), csak lábrángást kapok attól, amikor egy sport motornál attól kéne hasra esni, hogy pályán sosem volt.
Sziasztok ! Szeretném meglepni Firebladem következö szezonra egy sportkipufogóval!Érdekelne a tapasztalatotok ezügyben!
Az álmom egy Yoshimura R77-es lenne,legszívesebben rendszert szeretnék...Eddig úgy tudtam,hogy a Full System nem Eu szabvány,és fölöeg külhonban gyilkolnak érte a rend éber örei!Irtam mailt érdeklödés szinten Yoshimura Hungarynak érdeklödés céljából,hogy mégis merre hány lépés,erre azt irták vissza "Köszönjük érdeklődését
Sajnos egyik amerikai YOSHIMURA sem szabványos.
Európai gyártók között keressen ha EU -s dobot szeretne.!"
Ebböl adódóan 2 kérdésem lenne!
1:Akkor régen a Full Gasnál miért adták a gixxer1000ket régen Yoshi dobbal?Vagy csak a CBR-re nincs szabványos slip on!?
2:Ha mégis felraknék rá Yoshi R77-es rendszert,akkor müszakira cserélgetni kell a gyárival!Az mennyire macerás?Azonkivül mik a tapasztalatok,Jardok nagyon szeretnének szerintetek?
Igaz...onnan már kinéztem egy Tricolort, de az eladó még nem szólt vissza egy ügyben.
Gondoltam hátha van itt a fórumozók között aki még nem tette fel netre, de gondolkozott az eladáson. Egy próbát megér!
Fenti szarkazmus és savazás nem a konkrét gépnek szól (nem ismerem), csak lábrángást kapok attól, amikor egy sport motornál attól kéne hasra esni, hogy pályán sosem volt.
Az álmom egy Yoshimura R77-es lenne,legszívesebben rendszert szeretnék...Eddig úgy tudtam,hogy a Full System nem Eu szabvány,és fölöeg külhonban gyilkolnak érte a rend éber örei!Irtam mailt érdeklödés szinten Yoshimura Hungarynak érdeklödés céljából,hogy mégis merre hány lépés,erre azt irták vissza "Köszönjük érdeklődését
Sajnos egyik amerikai YOSHIMURA sem szabványos.
Európai gyártók között keressen ha EU -s dobot szeretne.!"
Ebböl adódóan 2 kérdésem lenne!
1:Akkor régen a Full Gasnál miért adták a gixxer1000ket régen Yoshi dobbal?Vagy csak a CBR-re nincs szabványos slip on!?
2:Ha mégis felraknék rá Yoshi R77-es rendszert,akkor müszakira cserélgetni kell a gyárival!Az mennyire macerás?Azonkivül mik a tapasztalatok,Jardok nagyon szeretnének szerintetek?
Köszi! Széles utat! Taki
Ma beszéltem Rollerrel, el van tűnve, csak a meló
Építi a szocializmust
1,2-ért max. 04-eseket kapsz szép állapotban,de sok sikert a vételhez!
Motor vásárlásnál 1,2-t húztam meg, mint lélektani határ.
Ha a cimborád is valahol ezen az áron gondolja eladni, akkor szívesen megnézem
Üdv. Brick
És mennyit szánnál rá?
Csak mert havernak van egy 2007-es makulátlan Hrc-e 19000km-el és sok extrával-és esetleg eladná...
Miért nőttél ekkorára
Keménynek kell lenni, nehéz dolog a motorozás, de valahogy cipelni kel a terhét, és csinálni kell
Bombáznak az érdeklődők?
Igaz...onnan már kinéztem egy Tricolort, de az eladó még nem szólt vissza egy ügyben.
Gondoltam hátha van itt a fórumozók között aki még nem tette fel netre, de gondolkozott az eladáson. Egy próbát megér!
Üdv. Brick
Keresek 2004-2006 közötti 1000 RR-t Tricolor vagy Repsol színben.
Nem tudtok esetleg eladó megkímélt példányt?
Üdv. Brick