Nem lesz többe. Láncszett max 40, fékbetét előre kb 20, gumi előre hátra 25ezer szereléssel, akksi (majd ha kell esetleg cserélni) kb 15ezer. 100ból kicseréli az elhasználódott kopó alkatrészeket, ennél úgyis többet alkudott a hirdetett árból. Van rajta sötétített túraplexi meg sportkipuff, ezekből kapta a gyárit is hozzá amúgy. Az esztétikai hiba meg tényleg minimális, szinte nem is látszik, tehát nem kell vele foglalkozni. Nem mondom, hogy ez az 1,1-1,2 a reális ára a motornak, jó vétel volt, csak azért írtam, hogy lehet ennyiért is kapni jót, nem csak 1,4 fölött, cask ki kell fogni. Ennyi.
Ja csak mire rendbe teszi többe lesz mint az enyém...
Láncszett,jó fékbetét,aksi,gumi szép kis összeg együtt,ha nem Tescosat veszel és akkor az esztétikai hibákról és az extrákról nem is beszéltünk.De nem erőszak a disznótor,én már letettem az eladásról-le is veszem a hirdetést.Inkább veszek mellé egy pálya 600RR-t,mert ilyen állapotú gépet úgyse találok még egyet-aki látta az mind ezt mondta.
Nem mondtam hogy makulátlan, de jónak mondhatót vett. 1-2 apró esztétikai hiba, nem vészes, alig látszik, lánc használtas de még egy darabig jó, első fékbetét a végét járja, akksi még a gyári, nem lehettudni meddig bírja még meg ilyenek. De ha 1,5-ér venne motort lehet akkor is ugyan ezeket cserélni kellene hamarosan. A csávóka megnem volt rászorulva csak akart venni egy 2009eset ezt meg gyorsan el akarta adni, hogy vehesse azt.
Akkor jó vásárlást csinált,az eladó meg vagy meg volt szorulva vagy hülye volt.Az enyémet nem adom 1,5 alatt,akkor marad.1,65-be vettem rádobtam 250-et és akkor ez volt az egyetlen makulátlan a piacon hirdetett 12-ből.Az első 11. után el se akartam már menni megnézni....Mo.-n minden makulátlan-mondjuk én szőrszálhasogató vagyok e téren.
Nem tudok neked pontos adatokat adni, mert nem szoktam precízen méregetni a motorom fogyasztását.
Azt tudom, hogy normál használat mellett az 1000RR kevesebbet fogyaszt mint a karbis VFR fogyasztott (állítólag az első injektorosok még többet kajáltak. A VTEC már takarékosabb tud lenni, ha VTEC nyitás alatt tartod).
Az üléspozíció az első 2-3 városon kívüli úton volt furcsa. Konkrétan majd' a könnyem kifolyt a végére, aztán szinte minden átmenet nélkül átálltam, és onnantól akár pl. az említett 800km-es napi túra sem gond. Rövid a tankja, így közel lehet ülni a kormányhoz, ami miatt nem igazán hasalsz. Persze, amikor húzod, akkor úgyis bebújsz, de jól jön egy-egy faluban, lassabb szakaszon így felegyenesedni.
én sem az ereje miatt félek, hisz az XX-el is nagyon kultúráltan közlekedtem! Általában 140 km/h és az RR-el sem mennék gyorsabban. Tökéletesen elég lenne egy 600-as gép is erre a tempóra, na de én utálom pörgetni a motorokat. Ezért kell ( kellett mindig is ) a nyomaték!
Mennyi volt a VFR-nek az átlagos fogyasztása, mennyi az RR-nek?
Illetve a VFR után (szintén túra sport, mint az XX), nem volt fura a sokkal alacsonyabb kormány ami ráadásul közelebb van a térdedhez? Én legjobban csak ettől parázok!
MÉg egy dolog eszembe jutott.
Nagyon szeretem ma is a VFR-t. De ne dőlj be a "VFR nyomatékos" dumának, amit a tulajok egy része tol. Nyilván nyomatékosabb, mint egy 600-as, mivel 750/800-as. De az egyenetlen fokolású V4 miatt valójában csak rángatja a láncot 3500 alatt (főleg 3-astól felfelé), míg egy 1000 sor4 szinte bárhonnan húz.
A hangja hiányzik, amúgy minden másban jobb az 1000RR szerintem.
Hogy a legjobb ember vagyok e erre, azt nem tudom, de valóban VFR-- 1000RR volt a váltás. :)
Olyan szempontból nagyon jó volt, hogy elég hamar megcáfolta minden olyan parámat, hogy jajj majd hogyan tudok én megülni egy +70LE/-40kg-os motort. Télen, felfagyott párán, nyomvonalban kitaposott havon hoztam el, akkor ültem ilyenen először. De kezelhető, nem ellenséges. Sőt, 800km-es túrát is csináltam vele ahogy átszoktam a más fajta üléspozícióra.
Másfelől viszont naivitás volt azt gondolni, hogy majd egy jobb gépen egyből húúú de gyors leszek. A saját határaim a géptől nem tágulnak. Persze van aki gyorsabban megszokja az új gépet. Nekem majdnem egy szezon kellett ehhez.
A legjobb ember vagy itt a fórumon akit kérdezhetek!
1100XX volt legutóbb és most akarok venni vagy megint egy XX-et, vagy egy 1000RR-t. (Mondjuk inkább 1000 RR, mivel az műszakilag sokkal fejlettebb)
De nagyon régóta szemezgettem a VFR 800 gondolatával is!
Neked milyen volt átülni az 1000 RR-re a VFR után?
Ezt az érzést ismerem. Szerencsére nem a saját gépem esetén.
A VFR-emet egy fórum társ vette meg, konkrétan AZT a gépet akarta megvenni, nem nézelődött, én meg nem hirdettem. Aztán a Fireblade-et az elsőt vettem meg, amit megnéztem, úgy, hogy ki sem próbáltam, annyira egyértelmű volt a helyzet.
Viszont a csajom 600-asánál megjártuk a kálváriát úgy, ahogy leírtad. Telefonban makulátlan motorokból vmi gonosz varázsló által 3-ból összetákolt szar lesz, mire elautózunk az ország másik végébe.
Ja, meg tök érdekes, hogy szinte minden "pályánsohasenemvolt" srácnak viszont van egy pályás haverja, aki mégis kitalálja, hogy neki a gyári lábtartó kényelmesebb, és olyan über jó fej, hogy a haverjának adja a verseny lábtartót meg hasonló motyókat. Mondjuk a kereskedőnek, aki ezt a sztorit előadta helyben adtam volna egy Oscar-t
Az enyém úgy lett leműszakiztatva,hogy nem cseréltem dobot,az enyémen is Leo vince van.Ha van ismerősöd aki műszakiztat,akkor minden megoldható.De ha belerakod a dB killert,akkor alig van hangja,szerintem úgy is simán átmenne.Rendőr még egyszer sem szólt miatta,pedig teljesen nyitott a kipuffom.
Láncszett,jó fékbetét,aksi,gumi szép kis összeg együtt,ha nem Tescosat veszel és akkor az esztétikai hibákról és az extrákról nem is beszéltünk.De nem erőszak a disznótor,én már letettem az eladásról-le is veszem a hirdetést.Inkább veszek mellé egy pálya 600RR-t,mert ilyen állapotú gépet úgyse találok még egyet-aki látta az mind ezt mondta.
Tényleg büntetik? Mik vannak...
Husaberg FS 650 egy keréken :))
http://youtu.be/ZE7xCFTIY_0
az fzr-el,azzal nem kellett váltogatni,pedig az sor 4 volt
Egykeró? Azt büntetik
Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatod!
Üdv. Brick
Azt tudom, hogy normál használat mellett az 1000RR kevesebbet fogyaszt mint a karbis VFR fogyasztott (állítólag az első injektorosok még többet kajáltak. A VTEC már takarékosabb tud lenni, ha VTEC nyitás alatt tartod).
Az üléspozíció az első 2-3 városon kívüli úton volt furcsa. Konkrétan majd' a könnyem kifolyt a végére, aztán szinte minden átmenet nélkül átálltam, és onnantól akár pl. az említett 800km-es napi túra sem gond. Rövid a tankja, így közel lehet ülni a kormányhoz, ami miatt nem igazán hasalsz. Persze, amikor húzod, akkor úgyis bebújsz, de jól jön egy-egy faluban, lassabb szakaszon így felegyenesedni.
én sem az ereje miatt félek, hisz az XX-el is nagyon kultúráltan közlekedtem! Általában 140 km/h és az RR-el sem mennék gyorsabban. Tökéletesen elég lenne egy 600-as gép is erre a tempóra, na de én utálom pörgetni a motorokat. Ezért kell ( kellett mindig is ) a nyomaték!
Mennyi volt a VFR-nek az átlagos fogyasztása, mennyi az RR-nek?
Illetve a VFR után (szintén túra sport, mint az XX), nem volt fura a sokkal alacsonyabb kormány ami ráadásul közelebb van a térdedhez? Én legjobban csak ettől parázok!
Üdv. Brick
Nagyon szeretem ma is a VFR-t. De ne dőlj be a "VFR nyomatékos" dumának, amit a tulajok egy része tol. Nyilván nyomatékosabb, mint egy 600-as, mivel 750/800-as. De az egyenetlen fokolású V4 miatt valójában csak rángatja a láncot 3500 alatt (főleg 3-astól felfelé), míg egy 1000 sor4 szinte bárhonnan húz.
A hangja hiányzik, amúgy minden másban jobb az 1000RR szerintem.
Olyan szempontból nagyon jó volt, hogy elég hamar megcáfolta minden olyan parámat, hogy jajj majd hogyan tudok én megülni egy +70LE/-40kg-os motort. Télen, felfagyott párán, nyomvonalban kitaposott havon hoztam el, akkor ültem ilyenen először. De kezelhető, nem ellenséges. Sőt, 800km-es túrát is csináltam vele ahogy átszoktam a más fajta üléspozícióra.
Másfelől viszont naivitás volt azt gondolni, hogy majd egy jobb gépen egyből húúú de gyors leszek. A saját határaim a géptől nem tágulnak. Persze van aki gyorsabban megszokja az új gépet. Nekem majdnem egy szezon kellett ehhez.
A legjobb ember vagy itt a fórumon akit kérdezhetek!
1100XX volt legutóbb és most akarok venni vagy megint egy XX-et, vagy egy 1000RR-t. (Mondjuk inkább 1000 RR, mivel az műszakilag sokkal fejlettebb)
De nagyon régóta szemezgettem a VFR 800 gondolatával is!
Neked milyen volt átülni az 1000 RR-re a VFR után?
Üdv. Brick
A VFR-emet egy fórum társ vette meg, konkrétan AZT a gépet akarta megvenni, nem nézelődött, én meg nem hirdettem. Aztán a Fireblade-et az elsőt vettem meg, amit megnéztem, úgy, hogy ki sem próbáltam, annyira egyértelmű volt a helyzet.
Viszont a csajom 600-asánál megjártuk a kálváriát úgy, ahogy leírtad. Telefonban makulátlan motorokból vmi gonosz varázsló által 3-ból összetákolt szar lesz, mire elautózunk az ország másik végébe.
Ja, meg tök érdekes, hogy szinte minden "pályánsohasenemvolt" srácnak viszont van egy pályás haverja, aki mégis kitalálja, hogy neki a gyári lábtartó kényelmesebb, és olyan über jó fej, hogy a haverjának adja a verseny lábtartót meg hasonló motyókat. Mondjuk a kereskedőnek, aki ezt a sztorit előadta helyben adtam volna egy Oscar-t