Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yamo! Szard le, ha emiatt hülyének néznek! (Eleve a gyári 2.5/2.9 guminyomás szerintem szólóban magyar utakon vállalhatatlan bármilyen eddig általam használt mocin).
Furcsa állat ez az NTEC. Amikor először mentem vele Hringre (akkor még 2:20 körül) nem hittem el, hogy milyen nyomás kell bele. "Ááá, én lassú vagyok, biztos nem melegítem meg annyira!" Úgy tépődött le róla a gumi, mint a hagymának a rétegei. Egy életem, egy halálom, adok egy esélyt annak, amit a tapasztaltabbak mondanak, és kipróbálom az 1.2-1.3 hideg, 1.5-1.6 meleg nyomást. LÁss csodát, megjavult!

A Dunlop saját ajánlása 23psi melegen, azaz 1.58 Bar (http://dunlopracing.com/tires-...)
A szintén nem kis tapasztalattal rendelkező szakmai ajánlás: http://www.bike-promotion.de/p...

Ez persze pálya! De ha egy gumi ezek szerint 1.5-1.6 meleg nyomáson működik jól, akkor annyi lehet csak a kérdés, hogy honnan indulunk, hogy azt el is érje. Szerintem...
Ha meleg volt akkor Én is ilyen 1,5-1,6 ot raktam bele, és tényleg működött ha kented neki, csak, nem akartam ilyet írni, nehogy hülyének nézzenek...mert ez már sokan mondták, h 1,5 öt raksz bele, 2,9 a gári guminyomás, megköszöntem és maradt az 1,5-1,6 a melegben ( természetesen hideg gumival értem ezt )
Sokan dicsérik a 2ct, nekem is volt még 6 kilóson, jó volt, 15 fok alatt meg jön a radírozás Az is jó buli ki mekkorát tud húzni
Itt jon jol, h az evek alatt papirkutya lettem. 15 fok alatt mar nem motorozok.
Regebben karacsonykor is mentem egy kort ha nem volt ho vagy eros fagy. Ma mar tobb kell ahhoz, h elovegyem.

Tavaly az uj elso futomuvem oktoberben lett kesz. Akkor azert mentem vele es kb 8-10 fok volt. Ott erezni veltem, amit irtal. Persze ott mar amugy is gorcsos voltam a fazastol. Igy nekem eppen jo ez mert onnantol mukodik a cucc ahonnan kezdve en is mukodni tudok. :)
A D211 már ősszel (10-15 fok) is kemény, mint a kő, nekem csak nagy melegben tetszett. Lesajnált M. 2ct gumi hidegben sokkal jobb.
Ok, csak en nem errol beszeltem, de orulok, h neked jo. :)

Mellesleg a szelein 2mm-est en is orommel megvennek (altalaban 0.2-1.2 mm a kopottabb oldalon azok amiket latni szoktam) szoval meg irigykedek is egy kicsit. ;)
hali
nem érdekel valakit egy komplett xenon szett cbr be? H7es foglalat, 8000k 55watt 2 izzó +2 trafó és összes hozzá tartozó kábel,csak rá kell dugni a csatlakozóra és megy is.
gyári izzóknál jobban lehet látni vele. a képen gyári baloldalon xenon jobb oldalon.
ha valakit érdekel,egy 10esért odaadom(új ár fele )
Rakjál bele 1,5 körül hidegen (hátsó),ha nagyon jó idő van,és még jobb lesz.Az első dunlopom soft keverék,hidegen 2,1-et szoktam bele rakni.
A hátsók közepén 4 mm,a szélén pedig 2 mm minta van.Utcán minek forszírozzak?Én oda vettem őket,és ott is használom.Ahogy én ott kigyorsítok, arra tökéletes,de egy kakucsozást is simán kibírnának.Ha pályázni megyek,akkor van egy garnitúra dunlop slick itthon,amin mindenhol 4mm a kopásjelző.
Mi mindig segítünk ha tudunk
Semmi gond,gondoltam hogy a hirdetésedre gondolsz-nekem az tárgytalan.
Azért köszönöm!
Sok mindenben egyetértek veled,qrva sokat szórakoztam a guminyomással mire megfelelőnek éreztem közúton.Nekem elöl 2,2-hátul 1.9-2 jött be.
Tény!
Mi ketté vágtunk egy D211 es gumit úgy, h már nem volt minta rajta, középen még így is volt 3mm a szélein meg 6!
Mikor a Supercorsáról elkopott a minta egyből látszott a vászon
Nekem nagyon bejött a Supercorsa is és a D211 es is a pirelli jobban felmelegedett, de esőbe semmit nem fogott semmit, 5 be kicsit odahúztam neki már tette is a hátulját..... Metzeler racetech dettó, nekem a Dunlop jobban bejött, u.i. én a D211 est 1.7 et raktam hátra bele....frankó volt :-)) De pl 2 haver is panaszkodik a motor elejére menet közbe, kinek a szöke, kinek a fekete, kinek mind a kettő
Én a régebbi Battlax slickeket megfordítottam. Nem hiszem, hogy az újabbak másak lennének.
Köszönöm az infót a mindenhol jelen lévő kawaSzakinak!
Szerintem minden acélradiált meg lehet fordítani.
A Slick egyelőre nem játszik, mert rendszámos motorról van szó.

Az R10 ellen egyetlen érv szól (ha szól). Tudtommal nem lehet megfordítani. A D211-et és a BT003-at is megfordítottam. Mivel kizárólag jobbos pályákon megyek itthon, kvázi elpocsékolnám a gumi bal oldalát. Bérből, fizetésből élő vasárnapi motorosként ez szempont.
Van erről a fordíthatóságról infód?
Ok, értem. Akkor nem szóltam.
Ha alkalmad adódik, próbáld majd ki a Bridgestone R10-et, vagy Metzeler-ből a slick CompK-t.
Mindenképpen szuper gumi! Úgy fogalmaznék, hogy nekem túl jó. :)
A tudását nem használom ki (köridőre gondolok), ellenben majd március végén fel kell vmit tennem, és annak ki kéne bírnia amíg el nem kopik. Tehát lehet, hogy a 15-30 fok, utca-pálya 2D horizonton mindent. Erre(!) az NTEC nem a legalkalmasabb. Pedig kétségtelen, hogy megfelelően választott keverékkel pályacsúcsot lehet vele hasítani (nem nekem).

A 003RS-hez nem kell gumimelegítő, hidegen is OK, és idén nyáron a 40 fokban (pálya 60 fok) is bírta a gyors hobby csoport alját.
Most BT003-at keresek...
Nem hasonlítanék egy BT003 RS-t egy ntec dunlop gumihoz. Előbbi egy utcai szupersport gumi, másik meg egy vérbeli pályagumi. Nem egy kategória. NTEC-es dunlop tényleg könnyen tépődik, tapasztaltam, jól be kell lőni a nyomást meg keveréket az adott alkalomhoz, viszont rohadt jó gumi sztem.
Kérdés ki mire használja a motort, hogy megy vele. Túlnyomórészt azért aki csak utcán közlekedik, annak a közepe gyorsabban kopik a szélénél sztem, mert lényegesen többet megy egyenesen, többet gyorsít és fékez egyenesen, mint kanyarban. Aki pályázik is vele, vagy csak és kizárólag kanyargós úton megy utcán sportosan, annak jobban oda kell figyelni az oldalán lévő profilmélységre nyilván.
A D211-gyel nekem az a tapasztalatom, hogy egészen más az eleje, mint a hátulja. (Nem nagy felfedezés, hiszen a hátsó NTEC az első meg nem.)

Az első gumi egyszerűen zseniális! Nem kopik (sokkal) gyorsabban, mint egy mezei utcai sport gumi, és a tapadása fenomenális. Utcán-pályán egyformán király! (Télen biztos nem, de...)

A hátsó viszont g..ci érzékeny. Van vagy 5 keverék és ezek nagyon érzékenyek nyomásra, hőmérsékletre, de még aszfalt jellegre is. Ha nem a kényes kis kedve szerint van minden, megtépődik már egy közepes igénybevételnél (pálya).

Ezért a magam fajta csak picit bátor utca-pálya macskajancsiknak bevált kombináció az elöl D211, hátul BT003(RS) vagy hasonló. Az igazán precíz emberek persze lábrángást kapnak az elöl-hátul nem egyforma gumitól, de ezek legalább jellegében hasonlóak (kemény karkasz).