Igen, a 2008-as így felejtős. Nagyon örülök, hogy felhívtad erre a figyelmünket. Egyébként a 2010-es is jó áron van szerintem, és azért a gyártást nézve mégiscsak újabb 2 évvel, plusz az ABS is benne van.
A Honda mellett szólt volna, hogy valszeg legalább olyan jó, mint a Yamaha, viszont fél millióval olcsóbb lett volna. Most, hogy az olcsóbbak kiestek, már lehet gondolkodni az R1-en is. Nem olvastam sehol, hogy azzal lettel volna megbízhatósági problémák.
Mondjuk nekem a Fireblade tetszik jobban (főleg az a fekete), de hát nem az enyém lesz a motor
Amúgy a barátomnak előtte egy 2006-os R6-osa volt, amivel soha semmi probléma nem volt, így érthető, hogy vonzódik a Yamahához. Aztán az R1 is egy érdekes motor. Asszem ma még lesz egy hosszas tanácskozás köztünk Kíváncsi vagyok, hogy végül melyik lesz a választott.
Igen az 2010-es modell! Ha van rá lé, az patent!
HA, meg is csinálták szerintem akkor sem egy életbiztosítás a 2008-as!
Egy Salgótarjáni ismerősömnek garanciában kicserélték a főtengelyt, hengersort,dugókat és utána is ette az olajat, el is adta! De olyanról is hallottam akinek ezek után jó lett! Láthatod eggyetlenegy valós 2009-es nincs most hirdetve, nem véletlenül!
Csak ez már sajnos jóval drágább, viszont van rajta ABS. A forgalmi érvényessége alapján ez egy 2012-es forgalomba helyezés, de a szín (fekete, naturalumínium váz, arany kerekek) alapján 2010-es gyártás lehet.
A 2008-as ezek fényében már tényleg olyan nyerő.
Azok alapján, amit írtál arra kell ugye gondolni, hogy ha meg is csinálták garanciában a dolgot, ahhoz ugye szét kellett szedni a blokkot rendesen, esetleg ki kellett szerelni az a motorból?
Ha nem akartok csalódást okozni magatoknak akkor lehetőleg 2009-utáni modellt vegyetek meg! Amit te itt most felsoroltál az mind 2008-as. A 2008-asokra volt visszahívási garancia ami a HONDA-HUNGARY nem vert nagy dobra (FŐTENGELY, HENGERTALP-DUGATTYÚ CSERE), a főtengelyen a fogaskereket ami a kuplungkosarat hajtja nem megfelelően edzették és amelyik motort hajtanak a fogak lepattoghatnak. A hengersort és dugattyúkat túl szorosra illesztették ami miatt főleg ha bejáratási időszakban meghajtottak (ÖSSZEKARCOLÓDIK) és, az utána nem kicsi tudja enni az olajat. 2012 Februárban 2 haver is vett HASZNÁLTAN 2008-ast, de már mind 2 eladva a nagy mértékű olajfogyasztás miatt, igaz mind 2 hajtva volt náluk, de ne egyen már meg egy 5-8000 km-es motor 6-8 deci olajat 1000 km alatt! Az egyik haver most ősszel vett egy 2009-es REPSOLT azzal nincs ilyen baj! Úgyhogy nem véletlenül kerülnek többe a 2009-es modellek! Én biztos hogy nem vennék magamnak csak 2009-től! Onnan ismeritek meg hogy 2009-től fekete a blokk színe, a 2008-asoknak meg RÉZ színű a blokk! Amelyik 2008-ast soha nem hajtottak és ti sem fogjátok azzal valószínű hogy nem lesz baj, de egy használt motornál nem tudhatod milyen volt az előélete!
Igen, ebben végül is igazad van. Én most futottam az első szezont a CB1000R-rel és kb. 9.500 ment bele. Átlagosan olyan 10 ezret megyek egy szezonban. Ugyanakkor van, aki - mondjuk idő, kedv, stb. hiányában - tényleg nem megy többet évi 2-3 ezer kilométernél. Van ilyen ismerősöm.
Nekem az a lánc érdekes, ill. az, hogy azt írják, hogy új fékbetéttel. Bár ha párszor pályázott vagy gyorsan, keményeket fékezve közlekedtek vele, akkor akár szükségessé válhatott a betétek cseréje.
A második km-re még annyira sem hihető mint az elsőé. Láthatóan volt pénze a tulajnak de évente csak havi két tank benzinre futotta? Mert 3 szezon alatt a 6000km kb. annyi. Viszont szépen fel van extrázva. Ha változtatsz az áttételen nem feltétlenül kell láncot cserélni. Ki is lehet belőle venni szemet meg bele is lehet toldani. Olcsóbb mint 30-40e Ft-ért láncot venni.
Ha élőben is jól néz ki akkor ezt is meg lehet venni.
Az első motor szerintem ott van ahol én a Kawasakimat vettem újonnan. Egedi Sanyi meg a Bezzegh István vezetik a boltot és külföldről hoznak be motorokat. Mind a ketten pályáznak de a Sanyi Ducatival/Triumphal, az István meg Kawasakival/BMW-vel szóval a Honda biztos nem valamelyik volt pályagépjük. Én lemennék megnézni mert kereskedőhöz mérten eléggé becsületesek. Már amennyire meg tudtam ítélni. +Nem is fognak eltűnni a jövő héten.
Egyébként ezzel a motorral van a legegyszerűbb dolgotok. Egy 1000km-es bontatlan/töretlen motornak tökéletesnek kell lennie. Ha nem az már ott sem vagytok. Telefonon ezt le kell tisztázni.
A segítségetekre lenne szükségem/szükségünk. Egy jó barátom szeretne venni egy használt CB1000RR SC59-et.
Ki is néztünk párat a hasznaltauto.hu oldalon, és holnap megyünk Pestre megnézni őket. Igazán úgyis az lesz majd a mérvadó, ha élőben látjuk őket, de arra gondoltam, hogy hátha ti ismeritek ezeket a gépeket, vagy valamelyiket közülük.
Nekem mindegyikben van azonban valami, amit kicsi furcsálok. Kezdem az elsővel, ami első ránézésre a legjobb ajánlatnak tűnik:
Ami nekem itt "gyanús" az elsőre az, hogy egy motorban, ami a forgalomba helyezés idejéből következtetve 2009-ben kezdze meg az életét, hogy a fenében van csak kb. 1.000 km.
Miért van rajta fém fékcső?
Ha ráközelítetek, akkor látszik a hátsó gumin, hogy abban bizony még 1.000 km sincs. Nekem gyanús egy kicsit, de lehet, hogy tévedek.
A következő ez lenne, és jelenleg a képek alapján ez nekünk a legszimpatikusabb:
Itt ui. látszik, hogy a tulaj nem akarja eltitkolni pl. hogy járt pályázni a géppel (a gumikból következtetek erre). Egy ismert Honda márkakereskedés adja hozzá a nevét, ami szintén jelent egyfajta biztosítékot. Van hozzá néhány hasznos és szép extra, amit már nem kell megvenni, és adják hozzá a gyári kipufogót is, ami nem mindig szokott így lenni (ki tudja milyen okokból, de az valamiért általában már nem szokott meglenni).
A futásteljesítmény is sokkal hihetőbb, és a leírás szerint végig vezetett szervizkönyve van, tehát az 1.000-es, ill. 6.000-es szervizeken ott volt a motor.
Egy dolog furcsa nekem némileg: mintha nem a gyári lánc lenne rajta. De ilyen alacsony futásteljesítmény mellett, vajon miért cserélték ki? Lehet, hogy más lánckerék van rajta és rövidebb lánc kellett?
Ez teljesen korrektnek tűnik. Egy dolog érdekes számomra: azt írják, hogy magyar okmányokkal, ugyanakkor a képeken látszik, hogy szlovák rendszámú a motor
Képek alapján tök szép, de se ár, se futásteljesítmény nincs megadva. Bár a Red Baron ha jólt tudom az általa árult gépekre garanciát vállal.
A segítségeteket előre is nagyon köszönöm a magam és a barátom nevében is. Tudom, hogy már késő van, mivel holnap megyünk, de hátha még el tudtok bennünket látni az egyik-másik hasznos inormációval.
Árulnak pl. egy Aprilia RSV4 Factoryt is. Drágább ugyan, de az volt az első favorit. A hirdetésben szerepelt az eladó neve. Egy kis guglizás után kiderült, hogy a motort t.k. amatőr versenyzésre haszsnálta a tulaj, most visszaalakította és eladásra kínálja. Nem is volna ezzel gond, csakhogy a hirdetésben ezt egy sóval sem említi. Így viszont már nem kóser a dolog.
Szóval hátha tudtok valamit ezeknek a Hondáknak az előéletéről, tulajdonosairól.
Tisztában vagyunk azzal, hogy nem új szalonmotort veszünk, de azért az ember szeretné elkerülni a csalódást.
Mivel egy darabig nem leszek internetközelben kívánok minden kedves fórumtársamnak békés karácsonyi ünnepeket és olcsó benzinben-sok balesetmentes kilométerben gazdag boldog új évet!
Amire még gondoltunk az ez a motor:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1_5935km-
5991241
A Honda mellett szólt volna, hogy valszeg legalább olyan jó, mint a Yamaha, viszont fél millióval olcsóbb lett volna. Most, hogy az olcsóbbak kiestek, már lehet gondolkodni az R1-en is. Nem olvastam sehol, hogy azzal lettel volna megbízhatósági problémák.
Mondjuk nekem a Fireblade tetszik jobban (főleg az a fekete), de hát nem az enyém lesz a motor
Amúgy a barátomnak előtte egy 2006-os R6-osa volt, amivel soha semmi probléma nem volt, így érthető, hogy vonzódik a Yamahához. Aztán az R1 is egy érdekes motor. Asszem ma még lesz egy hosszas tanácskozás köztünk Kíváncsi vagyok, hogy végül melyik lesz a választott.
Üdv és még eszer köszi a segítséget
Peti