Az sbk meg a supersportba, a pénz számít semmi más, ez már sajnos ilyen, a Gp ről meg ne is beszéljünk
A Dortore sem tudott mit kezdeni a Dukival....
Bár ha most jobban belegondolok Stoner mit művelt vele, vagy még Melandri a fekete kawa csapattal, a motorsporta többet számít az ember az tutifix
Nem tudsz olyan gyártót mondani amelyiknél ne lennének gázos dolgok. Honda olajfaló blokkjai, Suzuki vázprobléma, Yamaha váltóprobléma-hűtésprobléma, Kawasaki váltógondok-szelepgondok- felnigondok. S1000RR-nél felrobban blokkok tömkelege, 1 pályanaptól elvetemedő féktárcsák. Az összes Japán motornál generátor és fesszabályzó gondok már 20 éve. Ducati-MV Agusta alles zusammen.
Toyota többszörös 8-10 millió autós visszahívások.
Én még ne láttam magától vagy egykerekezéstől eltörő Suzuki vázat ahogy azt híresztelik. Ha meg frontálisra veszel egy autót ne csodálkozz ha eltörik.
Én úgy gondolom ha ezres motort veszek és drága pénzért akkor az legyen kurva erős. Azért veszek ezres sportmotort.
Bemész a szalonba, veszel egy vacsi új R1-et, rá 5 kilóért Akra rendszert, PC 4 térképes beállítás és akkor lesz olyan erős mint egy széria K7 1000-es Suzuki. És elköltöttél 5,5 millió Ft-ot.
Persze a kezelhetőség is fontos de azért nem olyan idegbeteg az a ZX-10R. Csak kell rá kormánygátló. Azt olcsóbban kapsz mint +15Le-őt.
A Honda sohasem az erejével múlta felül a vetélytársakat, hanem a kezelhetőségével......utcára meg az kell, én mint utcai motoros, nekem ez fontos, nem idegbeteg mint az R1 vagy a ZX10 es, nem rázza a fejét minden bukkanónál...
A gixereknek meg ott a váz probléma ami igaz a K5 ös szériára is és a K 7 es szériára is..ez meg elég gázos egy ekkora gyártónál...
Egyébként Győrfi Alen idén Hondáról Kawasakira vagy BMW-re vált a lóerő miatt, és a Juhász Dávid is (ha indulnak a VB-n) Kawasakival akar menni. Ott meg MÁR számít a lóerő. Yamahát egy darabot nem látsz a Stock 1000 Világkupán.
Szerettem volna egy garanciális témával foglalkozó cikket megjelentettni a motorevüben és a superbike magazinban a 4 japánról na akkor kiderült volna sok minden! Kicsit az utca embere elcsodálkozott volna!De elakadtam nem a kawasaki miatt!
Suzukit. K5-6-7-8 1000-et. Sok van belőle (alkatrészellátás), megbízható, erős, olcsó utcára is jó pályára sem kell rá sokat költeni.
A Kawasaki túl kemény utcára, Hondára drága minden, Yamaha detto és még gyenge is.
A kérdésedet megfordítva szerinted az amatőr (fél-)utcai motorosok 98%-nak a jelen ezresek közötti futómű/fékkülönbség szted mekkora jelentőséggel bír? Valaki kimotorozza a big piston villát vagy a Suzuki/BMW Brembo fékjét? Erősen kétlem de azt még sem mondja senki, hogy nem kell jobb futómű a motorok alá vagy erősebb fék.
Ez a kérdés szerintem sokkal bonyolultabb mint, hogy egy mondatban tudnék rá válaszolni.
Gondolom Te onnan akarod megközelíteni a dolgot, hogy ha egy ember 2:20-at megy az R1-el akkor vajon a BMW-vel vagy +20Le-vel fog-e egyből 2:15-öt menni? Hát nem. Nyilván ezen nem múlik a köridő.
Viszont éppen az általad említett emberek 98%-a semmit az égegyadta világon nem érzékel a motorjából csak a lóerőt.
Mit értek ez alatt? A 2:20-30-as ember fényévekre van egy modern ezres motor futóművének ill. a pályagumi határaitól. Mit fog érezi tapasztalni? Azt, hogy hiába facsar vizet a gázmarkolatból a rohadt BMW-s haver csak elmegy tőle az egyenesben mint a távirat. Pedig ő is csak 2:20-30-at megy még is úgy érzi, hogy lemarad. Persze aztán jön valaki aki 600-al megy 2:10-et és kikerüli mindkettőjüket mint a pocsolyát de az nem lényeg.
Szóval ha nem szűkítjük le a dolgot a komolyan pályázó emberekre akkor bizony számít az a lóerő/nyomatékkülönbség ami van az R1 meg az S1000RR között.
Miért vegyek 4,5 millióért 170Le ezrest ha kapok annyiért 200 lovast is?
De, hogy elismételjem amit már leírtam hiszen az a mondandóm lényege "Az emberek 98%-a semmit az égegyadta világon nem érzékel a motorjából csak a lóerőt.".
Így igen is számít. Ha nem számítana a francia újság nem csinálna ilyen gyorsulási tesztet, nem élnének meg az Agóhoz/Végh Janához hasonló emberek.
Az, hogy ez jó dolog-e nem tudom de bizony számít. Szerintem.
A kawán rögtön elvégezték utána a nagy szervizt, vagy csak egy 50 km el később ?
Sajnos itthon nincs normális teszt, a Vékonyt, Dodort, Mocsokot nagyon kedveltem, kedvelem, csak ők sem írhatják le az őszintét....
Attól függetlenül, nekem is tetszenek a 10 ek, kivéve a 06-07 es széria
Téged szólítalak meg a kérdéssel, ami valójában sztem mindenkinek érdekes lehet, mert Rólad tudom, hogy kicsapsz 2:00 alatti köridőt.
Az amatőr (fél-)utcai motorosok 98%-nak a jelen ezresek közötti teljesítmény különbség szted mekkora jelentőséggel bír? Azt most hagyjuk ki, hogy a parkolós/kocsmás faszméregetésben/nagyotmondásban mennyire hasznos!
Magyarországon már tesztet nem látni évek óta nem, hogy ilyet. Mikor volt utoljára Magyar (nem Német-Angolból átvett) fullos 1000-600-as teszt? 4-5 éve?
Ez egy olyan teszt volt ahol találomra dobozból vették ki a mocikat a sponzor rakot rá végdobot és ennyi. A másik érdekesség mind profi pilota volt részlehajlás nélkül!Hol látsz te itthon ilyen tesztett ?
Jó ez a videó. Pár megjegyzés.
Az első menetben a Suzukis szélárnyékot vett a Kawasaki mögött.
A másodikban látszik milyen gyönge az R1 mert egy pokoli jó rajttal is úgy lemaradt mint a borravaló. A Hondával nem tudom mi volt mert azért az R1-et illett volna ütnie.
Azért a BMW szerintem erősebb mint a Kawasaki csak a Tizedessel jobban lehet rajtolni.
A Dortore sem tudott mit kezdeni a Dukival....
Bár ha most jobban belegondolok Stoner mit művelt vele, vagy még Melandri a fekete kawa csapattal, a motorsporta többet számít az ember az tutifix