Jelen pillanatban a második helyen áll
Sok jót olvastam k6 k7es gixer 600 750ről.
Régebben a k1 k2 k3as típus miatt voltam megőrülve.
Ha a próbakörön nem lesz szimpatikus a ninaja,akkor k6 k7est fogom megnézni.
Igen,a csupasz gépek sem rosszak...Most ideiglenesen én is egy 06os cbf 600al tolom,mert az enyémet totálkárosra vágták egy bő hónappal ezelőtt
Előztem egy 20al döcögő traktort 60al és mikor a pótkocsijának az első kerekéhez értem úgy döntött lekanyarodik balra -.-"
Természetesen nem indexelt,nem volt tükre,és nem is nézet hátra (Y)
Mindenki legyen résen!
Nagyon sok barom mászkál odakint.
Hát akkor ott valami gond volt mert a 2006-os moci elvileg nyomatékosabb alul mint a 2004-es. Én a 2004-ről ültem át a 2008-ra és az új mocin úgy éreztem magam mint a régin. Csak felül jobban megy és kevésbé ideges.
2006-07es ninja egy kalap sz*r a egy RR-hez képest, ülj át egyikről a másikra és érezni fogod hogy alul ojan mint egy hatszázas. A 04-05ös az fasza, azzal nincsgond, a 2008utániról nincs tapasztalatom... ennyi
Egyébként 1200km-et mentem 2006ossal és 3000ret 04essel szóval milyen volt a hold?
Egyébként 2004 és 08 közt gyártott összes japán ezrest használtam hosszabb távon (szóval nemcsak egy próbakör, hanem többszáz, többezer km erejéig), és az SC57 1000RR magasan a legjobb motor. A 04-05ös ZX10 érződik erőre még jónak de kezelhetősége nem a legjobb, a k5 k6 szétesikszer is erős de hülye az üléspozíció és törik a váz ha elesel, az újabb ninja és az r1ek pedig katasztrófálisan gyengék alul és brutálhülye üléspozíciójuk van. A 2008utáni motorokhoz cask próbakör erejéig volt szerencsém, így azokról nemtok nyilatkozni
Barátnőmnek van 2010es 600RR-je, Bátyjának R6R-je, amíg nemforgatod el az r6ot 14ezer fölé addig a CBR 2személlyel is jobban megy. (Ha nemis jobban, de legalább ugyanúgy).
Az RR-t én anno 2 évesen 2ezer KM-mel szalon állapotban vettem 1,8ért. Használtam 2 évet, egyszer összetörtem, és még ki tudtam belőle szállni úgy hogy nem kellett lenyeljek értékvesztést. Továbbá abban az időben ritkán tudtam pályázni, sokat mentem utcán, éshát egy a Superduke sokkal élvezetesebb motor. Igazi huligánkodó gép. Az SMR még rátesz egy lapáttal (csak lenne már kész végre valahára:) ), ennek ellenére tervben van újra egy SC57 vagy akár SC59 mert mostanság ha motorozom akkor inkább pályán teszem. Mondjuk egy csupasz géppel pályán is élvezetesebb menni mert nagy a kihívás... de ugye a versenyszellem benned van és muszály lenyomni mindenkit :) aztmeg egy cbr-rel könnyebb.... de ami mindennél jobb lenne: Tuono V4R... nah az a mennyei álom
Nyomatékra nem lepett meg,magasabb fokozatban 6.ban nem nagy külömbség van egy 600as-hoz képest szerintem. Viszont alacsony fokozatban 1.be ha letekeri az ember és kinyit az exup szelep ott tud meglepetéseket okozni :D Egyik pillanatban még szépen fokozatosan gyorsul egy fél másodperc múlva meg hanyatt akar vágni.
Azóta az 1000rr-ről is lemondtam,nagyon szép motor isteni hanggal de úgy érzem sok lenne...Szépen el lehet vele motorozni,de mikor rám jönne a csúszkálós egykerekezős 5 perc csak a baj lenne belőle.
600rr-t még nem próbáltam,viszont az r6om-nak is elég jó volt a nyomatéka.Ami a 05 utániakról nem mondható el,az enyémhez képest 8000ig egy vicc kb mint egy 400as.Igaz felül kicsivel jobb...
Jelenleg 05ös 636os ninjával szemezek
Ha meglepett az R1 nyomatéka, akkor készülj fel, hogy egy 1000RR sokkal jobbat megy alsó tartományból mint egy r1. továbbá az r1 üléspozíciója a sportmotorokon belül elég csopperes, egy RR sokkal sportmotorosabb de mégseannyira kézenállós mint egy ninja. Nincs semmi komoly típushibája a hondának, ha sokszor lecsapod az elejét egykerékből, akkor eszi a telószimeringeket, de amúgy semmi probléma. Apropó, mentél már 600rr-el? Sokkal jobbat megy alulról mint egy r6 vagy bármi más 600as, és érzésre mintha másfélszer olyan erős lenne. Érdemes kiprószálni hogyha túl soknak érzed az ezrest.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr-
6157723
Sok jót olvastam k6 k7es gixer 600 750ről.
Régebben a k1 k2 k3as típus miatt voltam megőrülve.
Ha a próbakörön nem lesz szimpatikus a ninaja,akkor k6 k7est fogom megnézni.
Előztem egy 20al döcögő traktort 60al és mikor a pótkocsijának az első kerekéhez értem úgy döntött lekanyarodik balra -.-"
Természetesen nem indexelt,nem volt tükre,és nem is nézet hátra (Y)
Mindenki legyen résen!
Nagyon sok barom mászkál odakint.
Egyébként 1200km-et mentem 2006ossal és 3000ret 04essel szóval milyen volt a hold?
Az RR-t én anno 2 évesen 2ezer KM-mel szalon állapotban vettem 1,8ért. Használtam 2 évet, egyszer összetörtem, és még ki tudtam belőle szállni úgy hogy nem kellett lenyeljek értékvesztést. Továbbá abban az időben ritkán tudtam pályázni, sokat mentem utcán, éshát egy a Superduke sokkal élvezetesebb motor. Igazi huligánkodó gép. Az SMR még rátesz egy lapáttal (csak lenne már kész végre valahára:) ), ennek ellenére tervben van újra egy SC57 vagy akár SC59 mert mostanság ha motorozom akkor inkább pályán teszem. Mondjuk egy csupasz géppel pályán is élvezetesebb menni mert nagy a kihívás... de ugye a versenyszellem benned van és muszály lenyomni mindenkit :) aztmeg egy cbr-rel könnyebb.... de ami mindennél jobb lenne: Tuono V4R... nah az a mennyei álom
Azóta az 1000rr-ről is lemondtam,nagyon szép motor isteni hanggal de úgy érzem sok lenne...Szépen el lehet vele motorozni,de mikor rám jönne a csúszkálós egykerekezős 5 perc csak a baj lenne belőle.
600rr-t még nem próbáltam,viszont az r6om-nak is elég jó volt a nyomatéka.Ami a 05 utániakról nem mondható el,az enyémhez képest 8000ig egy vicc kb mint egy 400as.Igaz felül kicsivel jobb...
Jelenleg 05ös 636os ninjával szemezek
nalam van a guminyomasmerod, ottmaradt a szerszamosdobozon.
dobj egy mailt, hogy megbeszeljuk hogy juttatom vissza hozzad!
udv,
N.