Na szóval... Egy kicsit elfáradtam mára, és lassabban forognak a fogaskerekek. A 300v power autó olaj. A 300v factory line a motoros. A kérdésből gondoltam hogy a powerre gondolt. A factoryból van 5w-30-as is, ha sc59-be a hidegoldali kenést javítani akarjátok nyugodtan használhatjátok az 5w-30-ast és az 5w-40-est is. Remélem így már nem félreérthető.
Üdvözöllek Kaizen!Egy régebbi hozzászólásod kapcsán érdeklődnék, hogy gyári CBR (SC59) 1000RR-be, amit többnyire közúton (Mátra) használok csak fölösleges, vagy egyenesen vétek a Motul 300V 5W-40-s olaj?
Szasztok Egykis segitségre lenne szüksége egy ifju titán RR-es cimborának!06-os 1000 RR-t öszehajtogatott rendesen,ha van valami motyotok a vashoz kiabáljatok,elsökerék,villa,fejidom,stb tudjátok ami ilyenkor görbül törik kopik hátha....
Nem tudom hallottál a 954-esek blokkrepedésre való hajlamáról?
A mai napig sokan tagadják,de ismeretségi körömbe 3 is volt(az enyém is mielőtt megvettem,pedig vigyáztak rá).Egy bizonyos szériánál jelentkezett csak és a többi agyonüthetetlen volt.
Előfordul,bármelyik gyártónál.
Van egy barátunk ha minden igaz 2004-a gépe 18000km van benn zöme pálya aváltólya eredeti + alánc is és jó idöket is megy/ nem védem aGAGYASAKIT csak úgy mondom /szerintem aváltónak a lellke ajó olaj/
Ez autóba való olaj, a motorban nem tesz kárt, de a kuplung valószínűleg megcsúszna tőle. Szóval inkább ne. Bocs!
Háát.... ha azt fölöslegesnek vagy véteknek lehet nevezni, hogy hidegen jobb lesz a kenés...
Használd bátran!
06.–09.04.2012 Pannonia-Ring (rechts) Ostern - 4 Tage SP/SSP/SB/LC 490.00 EUR
06.–08.04.2012 Pannonia-Ring (rechts) Ostern - 3 Tage SP/SSP/SB/LC 390.00 EUR
09.04.2012 Pannonia-Ring (rechts) Ostern - 1 Tag Freies Training 110.00 EUR
| Ha kivágod ezt a |
| kupont, vehetsz |
| egy új monitort! |
• ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ • Neked is jár mert szóba álltál velem
| Ha kivágod ezt a |
| kupont, vehetsz |
| egy új monitort! |
• ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ • Csak azért mert pontos voltál ma reggel
A mai napig sokan tagadják,de ismeretségi körömbe 3 is volt(az enyém is mielőtt megvettem,pedig vigyáztak rá).Egy bizonyos szériánál jelentkezett csak és a többi agyonüthetetlen volt.
Előfordul,bármelyik gyártónál.
Ettől függetlenül bármelyik géppel megeshet,főleg pálya használat esetén.
Azért a 2000-2005 közti zx 6-10-12-eseknél elég gyakori!