Hali
Igy hangra megmondani? Sok minden lehet, nem megfelelő szinkron miatt is tud "zakatolni" (nem egyforma szöggyorsulás) és "rázza a generátor láncot,Vezmű láncot, kuplungkosarat, stb, vagy csak a generátor lánc feszitőd ment kukára, szintén félbe kell szedni a blokkot
Szabadonfutó csere :félbe kell szedni a blokkot! Nem olcsó 50-100 a munkadij
Elvileg a 24 Szabadonfutója jó a 21 es be
Utána nézek
Sziasztok. Abban kérném segítségeteket hogy a haveromnak gumiznánk a motorját (87 1000f) viszont ez a hátsó gumi szélesség kicsit elbizonytalanított. A felni 3.50x17. Erre ti mekkora gumit raknátok? Elvileg a gyári 140-es. Ez lenne rá a jó méret? (Az első gumi 110-es)
Köszi.
Ez már szerintem elég rossz, nem? Mondjuk egy "szerelő" ismerősöm azt mondta, hogy ez szerinte elsődlegesen nem is (csak) lánc csörgés, mivel amikor kicsit megpörgetem a motort akkor elcsendesedik és a gáz visszaengedésére nem "csattog" amikor is a legjobban kellene neki. Arra gondolt, hogy ha jól emlékszik ennek a motornak a generátora is láncos és lehet, hogy azt "csapkodja". Ennyire én már abszolút nem értek hozzá. Megcsináltam rajta eddig, amit megtudtam, de itt megáll a tudomány.
A szabadonfutóhoz nem tudok hozzászólni: próba-szerencse. De a bontósok talán tudják is.
A lánc csörgése relatív. Nekem rettenetesen csörgött, mégsem volt még csereérett. Az is kérdés persze, hogy a feszítő gyenge, vagy a lánc is nyúlott.
Házvásárlás miatt "kicsit" eltűntem, de még nem adtam fel az SC21-es motorom felélesztését.
Ott tartok most, hogy az első fék és a kuplung megjavítva, a vízpumpa letört csonkja javítva/pótolva és lényegében minden apróbb hiba (elektromosak is) javítva.
A motor most már indítható, de elég nehezen. Sajnos az égiek nem szeretnek túlságosan. Két hiba is van. Egyrészt úgy néz ki, hogy a szabadonfutó kuka, megcsúszik. Van hogy elsőre elkapja a fonalat és indul a motor, van hogy csak tizedjére. Lehet ezt (érdemes-e) valahogyan javítani, vagy csak csere segít? Ha cserélni kell, kb. mekkora összegre kell számítanom a használtpiacon (újat nem is találtam már (mondjuk még nagyon nem is kerestem))... Másrészt a vezérműlánc is "csörög". Ha jól tudom ez lehet akár csak feszítő is, de mi van ha nem? Lehet még valahol (kompatibilis) vez. láncot és feszítőt venni, vagy ebből is csak a használt jobb állapotúak maradnak (ami meg lutri)?
Természetesen utána fogok én is jobban nézni, de még melóban ülök és addig is jó ötletnek tűnt itt is feltenni a kérdéseimet a rutinosabbaknak.
Egyáltalán például a későbbi generációk szabadonfutója kompatiblis, vagy felejtsem el...
Szia! Köszönömaz infót. Párhuzamosan írtam Nekik (információ kérést) és a Belügyminisztériumba egy panaszos levelet (emailban). és láss csodát pénteken szóltak az okmányirodából, hogy mehetek a rendszámért- Ha jól értelmeztem a papírokat egyedi forgalomba helyezést csináltak.
Hurricane!Pedig elhiheti a világ,mert emellett párhuzamosan még mentem egy 95-ös xt600E-vel 11000km-ert,egy xt350-nel 6200km-ert./Ezzel november 2.-óta!/Ez pedig 1987-es,csak berugókaros.A cbr km óra állás tavalyi,talán szeptemberi.08.20.-án volt egy balesetem,a képek utána valamikor készültek!
Olaj ügyben több éves tapasztalat: Repsol - Hangos a váltó és nagyon hamar túlmelegszik a motor pl. a városban nagyobb forgalomba. Majdnem folyamatosan mennie kell a hűtőventilátornak. Motul - Hangos a váltó, kissé később de ezzel is túlmelegszik és kissé ritkábban de itt is ki be kapcsol a ventilátor. Castrol - Fele annyira hangos csak a váltó mint az említett két olaj típussal. Túlmelegszik ezzel is de itt ritkábban kapcsol be a ventilátor. Ami azt jelenti, hogy az olaj jobban bírja a nagyobb hőt. Viszont 15 vagy 20 w s olajat nem ajánlok. Csak ha 25 plusz fokokban motorozol. De10w 40, 10w 50, vagy 10w 60 az mehet bele. Pénztárca függő :-)
Két és fél szezon alatt mentél vele 45.000 kilométert??! Valamit nem írtál el? Viszont huszonéves korában megvetted a mocit 36.000 kilométerbe... Na ugye ezt még Te sem hitted el akkor sem és most sem?!
CBR 1000Cc kipufogókat eladnám,nem minden áron!40000 ft.Minőségi munka,a felfogatások egy az egyben a gyárival megegyezőek!Sc24-re valók.Nekem talán egy kicsit sportos a hangja.Db belefér a limitbe.
Igy hangra megmondani? Sok minden lehet, nem megfelelő szinkron miatt is tud "zakatolni" (nem egyforma szöggyorsulás) és "rázza a generátor láncot,Vezmű láncot, kuplungkosarat, stb, vagy csak a generátor lánc feszitőd ment kukára, szintén félbe kell szedni a blokkot
Szabadonfutó csere :félbe kell szedni a blokkot! Nem olcsó 50-100 a munkadij
Elvileg a 24 Szabadonfutója jó a 21 es be
Utána nézek