Üdv mindenkinek! Győzött a házfelújítás.... 88-as SC21 alkatrésznek eladó. 100.000 Ft-ért viheti bárki. Az előzményeket már tudjátok. Indítható, működik, a legtöbb alkatrésze normális állapotú, de nekem sem pénzem, sem időm rá, hogy befejezzem. Pályamotornak szántam, ezért papírok nélküli...
Ha a tárcsád eredeti és eredeti betétet rendelsz és nem egy megfelelőt (legyen az akár Nissin), csak akkor fog működni a dolog 100 % ban! Mert nagyon nem mindegy, hogy milyen tárcsára milyen betétet teszel. De ezt gondolom tudod :-)
Valamikor régen nekem is megfordult ez a gondolat a fejemben. Viszont nem jött, hogy elhiggyem, hogy a japán mérnökök ekkora motornak tényleg ilyen gyenge fékeket terveztek. Ha teljesen rámarkoltam még akkor se fogott rendesen nemhogy megcsússzon! Ezért leszereltem egy télen a fékrendszert, apó darabokra szedtem, átmostam mindent, a fékslagokat is beleértve. Kicseréltem az összes O gyűrűt, tömítést, felpolíroztam a dugattyúkat, és eredeti Nissin fékbetéteket raktam be. Nos amikor eljött a tavasz és az első alkalomkor amikor kigurultam a mocival szokásom szerint fékeztem. Őszintén mondom majd odavágtam magam! És még be sem volt ,,koptatva,,! Kb. 150 kilométer után olyan lett a fékem, hogy egy újjal kellet fékeznem ha lassítani akartam. És ez a mai napig így van! Ha kicsit erősebben rámarkolok akkor a Michelin PR 2 száraz aszfalton egyenesbe is megcsúszik! Tehát nekem a komolyabb beépítés az lett, hogy azóta is eredeti Nissint használok és karban tartom a fékrendszerem!
Sziasztok. Lenne egy sc 21 gyári kipufogó +leömlő 30000f FT
sc 21 GIVI-csomagtartó fülekkel 8000FT
sc24 duál 4/1-be titán kipufogó rendszer kisebb sérüléssel 40000FT
Valóban nagyobbnak tűnik a féknyereg - bár a tárcsa ugyanaz. Megnézem mennyiért tudnék vadászni egy párat!
Azt nézted, hogy a réginek más a felfogatása? Nem megy fel a helyére?
Lehet, hogy kérdeztem már: nem gondolkodott valaki valami komolyabb fék beépítésén?
Akár egész telószárral együtt is.
(esetleg csak valami nagyobb áttételezésű munkahenger?)
Legalább az elsőn érdemes lenne kicsit javítani, mert jelenleg az erejéhez képest igencsak para...
A műszaki vizsga az új rendszerben nekem is elég kalandos volt. CB1000F volt a forgalmiban. Anno átíráskor beleírták a megjegyzésbe, hogy CBR1000F. Most műszakin megakadtak a számítógépes rendszerben nem tudták felvinni az adatokat. 1 hét levelezés után kiderült, hogy elírták a vázszámot. Volt egy előtag HM. A normál vázszám az meg SC242400xxx. Most két hete az okmányiroda küzd a helyes bejegyzéssel... :)
Köszönöm mindenkinek az észrevételeket, infókat! Most egy picit (remélhetőleg csak 1-2 hónapot) megint félreteszem a vasat, mert hamarosan megindul a ház felújítása a sikeres adás-vételt követően (idén még költözni szeretnénk), de amint lesz rá lehetőségem neki fogok ugrani (új, nagyobb műhely is lesz ). Szerelő a közelemben nincs, akiben meg is bíznék, de felszerelkeztem rengeteg robbantott ábrával és indulhat majd a móka...
Tegnap teszteltem a motor vízállóságát, vagyis úgy eláztunk, mint talán még soha.
Először csak azt láttam, hogy ilyen az ég, tök szép, nem?
Azután, mikor útnak indultunk, olyan szél volt Várpalotánál, hogy majdnem odébbtett motorostól. A nejemet meg le akarta tépni. Gondoltam is rá, hogy mindig azon agyalok, hogy könnyebb motor kellene, de most milyen jó a nagy súly!
Azután Bakonycsenye előtt be is kellett állni egy buszmegállóba, mert rettenetesen zuhogott!
De nem volt semmi gond, sem az úttartással, sem az elektromos rendszerrel. Úgy látszik kinövi a korábbi kontakt-hibáit ahogy rendszeresen használom!
A tanulság számomra leginkább az volt, hogy nem kell félni, nem vagyok cukorból.
Viccet félretéve ez tényleg a köszörülés miatt tört? Mennyit szedtek le belőle?