Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és ugyan úgy berakod a helyére a gyári méretnek megfelelően!3-4 havonta kiveszed bogároldózod átáztatod aztán forró vízben kiöblíted rádobod a konvektorra mint valami ruhaneműt,reggelre megszárad,befújod a saját spréjével és mehet tovább!
Légszűrőt meg ha papírt veszel akkor úgy is cserélheted évente vagy 2 évente és ugyan mindegy melyik márka de általában mindenhol hiflo filtro van ,jobb esetben mann filter.Olajszűrőben szintén zenész!Nem tudom most mennyibe kerül egy légszűrő betét de a k&n-t egyszer kell megvenni igaz 18000 környéke de 50000km is elmehet csak használni kell a tisztító szettjét ami megint vagy 5-6 rugó de vissza hozza az árát évek alatt!
Köszi,a segítséget!
Levegőszűrő?
rv -dpr8eix-9
Rendben,nem annyira sürgős,ráér a jövő héten is!
nem cr dr vagy dpr8
a cr az a legvékonyabb menetű .megnézem az enyém dobozát
Helyes,ne add el!
otés,ezt fogom venni! Még egy kérdés! Légszűrőböl mit érdemes?
Mostanában több új ngk megszívatott ,megéri az irídium nekem is az van de revoból 8 hőértékben és nagyon kiváló ráadásul olcsóbb mint az ngk!Most elment a bizadalmam az ngk tól.
Üdv!

Nem, marad nálam. Keresek mellé vmi túraendúrót.
Meg kell tartani úgy is mindjart veterán :)
Hali!
Te,mint hozzáértő!
Gyertyát cserélnék és ngk-t találtam 1000/db,vagy ngk iridium 4000/db...
Érdemes a drágábbat,vagy elég az olcsó is?
Előre is köszi!
Hali!
Elkelt a mozdony?
365.

Bár lehet jobb lett volna úgy árulni h leveszem az új gumikat: -60e, dobozok nélkül: -25e a régi, még használható fékbetétekkel: -12e tartalék plexik nélkül: -5e
Ez így rögtön egy százassal kevesebb...
Áhh dehogy!sorry
Mennyiért árultad?
Az f2-esemre még egy telefon sem volt....
Szia, megvan még a Yuasád?
Remek otlet az is. En kb 20 evvel ezelott ugy oldottam meg hogy hatrafele kifurtam a henger felso palastjat a karburatorok fele es oda vezettem a tarto csavart. Lehetett allitani. Termeszetesen O gyuruvel az olajfolyas meg volt oldva. De mar olyan regen volt hogy nem emlekszem pontosan hova es hogy illeszkedett a csavar.
Üdv itt!

igen, ez is egy egyszerű, és működő megoldás.

Én az enyémet úgy csináltam meg, hogy tettem a csészében lévő tolattyúra egy hornyot O-gyűrűnek, így nem engedi el az olajat, és megmarad az automata feszítése is.
Megtaláltam, köszi szépen! Késõbb tallóztam és rábukkantam egy .....(kerítésdrótos mühelytitkotra?)
http://cbrforum.com/forum/how-...
Ennyire egyszerü lenne a megoldás?
Ha van facebookod ott van galériám is komplett ilyen műveletről.Turi Alex néven megtalálsz.
203133057
Lenne pár kérdésem hogyan oldottad meg . (Ha nem 7-lakatos titok) Tudnál elérhetõséget adni? Esetleg jelezz/sms rám +46735898451 és visszahivlak.