Ja és ugyan úgy berakod a helyére a gyári méretnek megfelelően!3-4 havonta kiveszed bogároldózod átáztatod aztán forró vízben kiöblíted rádobod a konvektorra mint valami ruhaneműt,reggelre megszárad,befújod a saját spréjével és mehet tovább!
Légszűrőt meg ha papírt veszel akkor úgy is cserélheted évente vagy 2 évente és ugyan mindegy melyik márka de általában mindenhol hiflo filtro van ,jobb esetben mann filter.Olajszűrőben szintén zenész!Nem tudom most mennyibe kerül egy légszűrő betét de a k&n-t egyszer kell megvenni igaz 18000 környéke de 50000km is elmehet csak használni kell a tisztító szettjét ami megint vagy 5-6 rugó de vissza hozza az árát évek alatt!
Mostanában több új ngk megszívatott ,megéri az irídium nekem is az van de revoból 8 hőértékben és nagyon kiváló ráadásul olcsóbb mint az ngk!Most elment a bizadalmam az ngk tól.
Hali!
Te,mint hozzáértő!
Gyertyát cserélnék és ngk-t találtam 1000/db,vagy ngk iridium 4000/db...
Érdemes a drágábbat,vagy elég az olcsó is?
Előre is köszi!
Bár lehet jobb lett volna úgy árulni h leveszem az új gumikat: -60e, dobozok nélkül: -25e a régi, még használható fékbetétekkel: -12e tartalék plexik nélkül: -5e
Ez így rögtön egy százassal kevesebb...
Remek otlet az is. En kb 20 evvel ezelott ugy oldottam meg hogy hatrafele kifurtam a henger felso palastjat a karburatorok fele es oda vezettem a tarto csavart. Lehetett allitani. Termeszetesen O gyuruvel az olajfolyas meg volt oldva. De mar olyan regen volt hogy nem emlekszem pontosan hova es hogy illeszkedett a csavar.
Én az enyémet úgy csináltam meg, hogy tettem a csészében lévő tolattyúra egy hornyot O-gyűrűnek, így nem engedi el az olajat, és megmarad az automata feszítése is.
Megtaláltam, köszi szépen! Késõbb tallóztam és rábukkantam egy .....(kerítésdrótos mühelytitkotra?) http://cbrforum.com/forum/how-...
Ennyire egyszerü lenne a megoldás?
Levegőszűrő?
a cr az a legvékonyabb menetű .megnézem az enyém dobozát
Vagy inkább ez?
Ez lenne az?
Nem, marad nálam. Keresek mellé vmi túraendúrót.
Te,mint hozzáértő!
Gyertyát cserélnék és ngk-t találtam 1000/db,vagy ngk iridium 4000/db...
Érdemes a drágábbat,vagy elég az olcsó is?
Előre is köszi!
Elkelt a mozdony?
Bár lehet jobb lett volna úgy árulni h leveszem az új gumikat: -60e, dobozok nélkül: -25e a régi, még használható fékbetétekkel: -12e tartalék plexik nélkül: -5e
Ez így rögtön egy százassal kevesebb...
Az f2-esemre még egy telefon sem volt....
igen, ez is egy egyszerű, és működő megoldás.
Én az enyémet úgy csináltam meg, hogy tettem a csészében lévő tolattyúra egy hornyot O-gyűrűnek, így nem engedi el az olajat, és megmarad az automata feszítése is.
http://cbrforum.com/forum/how-...
Ennyire egyszerü lenne a megoldás?