Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom, hogy szereted a sebességet, de nem elég a "gyári" végsebesség?

Személy szerint mikor kipróbáltam a végét, az óra szerint 248km/h volt, bőven elég ezekre az utakra!
És nekem csak 100 lovas!
Ha megvan a jó megoldás a láncfeszítőre, akár most is megcsinálnám!
Télen nem jó hidegben szerelni!
Hali!
BT-vel nem vetted fel a kapcsolatot?
Neki talán megvan még a fékbetét!
Most számolom, hogy ha elöl 17 hátul 42-es tányérom van és 260 a vége akkor ha 300 ra akarom kalibrálni a végét kb 36 os tányér kéne hátra... Van esetleg valakinek tapasztalata módosított hajtásláncal? pl: nem ér bele jobban a láncvillába, ilyesmi?
Ezek szerint bevált a tárcsa...
Én télen fogok nekiesni a láncfeszítő témának dual-os hátsó elkopott fékbetétet még mindig vennék, vagy sörre cserélnék
Az enyém is leégett
"Mecsekit" vettem rá 14 papirért
Engem érdekelne a fesszabályzó. Mennyi lenne az ára? axeltgsi@gmail.com
Szia!
Nem tudom, hogy sikerült-e megcsinálni a kormányvéget, de én átalakítottam a régit és most már teljesnek érzem a kormányt!
Ha esetleg időközben elkészült volna, akkor természetesen vevő vagyok rá...
A képeken fekete a régi amiből levágtam egy kicsit, átmérőből levettem 13mm-ig, lecsiszoltam, hosszú csavar, 4cm benzincső ami pont befért a kormányba és kész!
(Persze ez eltartott egy ideig, főleg mikor bedugtam, meghúztam a csavart és nem akart kijönni...)
Ha már volt egy kis időm, amit vettem hátsó kapaszkodót kb.:3-4 hónapja, kiszereltem belőle a zárat, szétszedtem és átültetem az enyémbe, így már megint működik az ülésnek a zárja! Azért a bowdent meghagytam!
Vezérműlánc feszítővel kapcsolatban mi újság? Van már megoldás, amit hosszabb távon lehet használni, mert alacsony fordulaton már engem is zavar és szeretném megcsinálni/megcsináltatni!
Ezt Tike-től is kérdezném, hogy mi a megoldás?
Szépen megcsináltad!
Szegény kipuffancs is igényelt némi törődést:
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.
hu/motor...

Remélem mire megint hozzá kell nyúlni, addigra összeéhezek egy saválló rendszert
Eltévedtél, ez nem a gázrántgatós fórum... :-D Ennyi lovacskával nem szabad
Mert nem bírsz magaddal és rángatod a gázkart...
Na ja! Nem véletlenül teték oda a japánok sem.
Tankolás után már semmi gond nem volt. Kell tennem a tank aljára hőtükör fóliát, rendesen átmelegedett a tankom és valszeg elgázosodott a karbi.
Hogy szuperált a vas hazafele? hallom, hogy valami nem volt 100-as vele
HA kell
segitek bármiben
Egy a lényeg legyen JÓ
Anno a 3-ason átmentem kb 40-el egy díszkövön, ami olyan jól sikerült hogy el kellett vinnem a felnit javíttatni. link
Így utólag áll össze a kép hogy akkortól kezdett el rázni az eleje fékezéskor. Nem jól tették vissza az alátéteket a tárcsák alá.
Közben a féktárcsáim is elég sz*r állapotúak voltak, meg a féknyergek is lötyögtek rendesen a vezetőcsapokon. Így rá lehetett fogni sok mindenre.
Aztán tavaly Basi kicserélte a csúszóperselyeket a telókban.
Most a túra előtt kicseréltem a tárcsákat, a féknyergek is rendbe lettek téve(köszi Basi!). Így már sokkal jobb, de még nem az igazi. Picit ráz még most is. Szóval lassan azért a végére érek a szopórollernek:-D
És mi volt ez az első futómű szívás?
Jaja, így már lehetett rendes szinkront állítani.
És most milyen lett összehasonlítva a korábbi állapottal? Jár mint a DOXA?
Szia!
Köszi a képeket!
Nem semmi lehetett így szétszedni!
Én is épp így tettem. Már kb. 0.5mm-t tudott kotyogni minden hengernél...