Most számolom, hogy ha elöl 17 hátul 42-es tányérom van és 260 a vége akkor ha 300 ra akarom kalibrálni a végét kb 36 os tányér kéne hátra... Van esetleg valakinek tapasztalata módosított hajtásláncal? pl: nem ér bele jobban a láncvillába, ilyesmi?
Szia!
Nem tudom, hogy sikerült-e megcsinálni a kormányvéget, de én átalakítottam a régit és most már teljesnek érzem a kormányt!
Ha esetleg időközben elkészült volna, akkor természetesen vevő vagyok rá...
A képeken fekete a régi amiből levágtam egy kicsit, átmérőből levettem 13mm-ig, lecsiszoltam, hosszú csavar, 4cm benzincső ami pont befért a kormányba és kész!
(Persze ez eltartott egy ideig, főleg mikor bedugtam, meghúztam a csavart és nem akart kijönni...)
Ha már volt egy kis időm, amit vettem hátsó kapaszkodót kb.:3-4 hónapja, kiszereltem belőle a zárat, szétszedtem és átültetem az enyémbe, így már megint működik az ülésnek a zárja! Azért a bowdent meghagytam!
Vezérműlánc feszítővel kapcsolatban mi újság? Van már megoldás, amit hosszabb távon lehet használni, mert alacsony fordulaton már engem is zavar és szeretném megcsinálni/megcsináltatni!
Ezt Tike-től is kérdezném, hogy mi a megoldás?
Anno a 3-ason átmentem kb 40-el egy díszkövön, ami olyan jól sikerült hogy el kellett vinnem a felnit javíttatni. link
Így utólag áll össze a kép hogy akkortól kezdett el rázni az eleje fékezéskor. Nem jól tették vissza az alátéteket a tárcsák alá.
Közben a féktárcsáim is elég sz*r állapotúak voltak, meg a féknyergek is lötyögtek rendesen a vezetőcsapokon. Így rá lehetett fogni sok mindenre.
Aztán tavaly Basi kicserélte a csúszóperselyeket a telókban.
Most a túra előtt kicseréltem a tárcsákat, a féknyergek is rendbe lettek téve(köszi Basi!). Így már sokkal jobb, de még nem az igazi. Picit ráz még most is. Szóval lassan azért a végére érek a szopórollernek:-D
Személy szerint mikor kipróbáltam a végét, az óra szerint 248km/h volt, bőven elég ezekre az utakra!
És nekem csak 100 lovas!