Szia!
Lehet, hogy mindenki dolgozik, nyaral...
Most én is sokat melózok, kell a pénz az erdélyi túrára!
Basi22 meg a szülinapját ünnepli ki tudja hol?!
Nem tudom honnan veszed, hogy el akarnám adni...
Pont most írom, hogy mennyire összeszoktunk.
A fogyasztás része persze annyira nem érdekel, nem azért vettem., csak meglepő. Annak ellenére, hogy nálam ez genetika, de nem minden járművemnél jön be. A Scarabeóm pl. 3+ körül evett eddig.
A mikrám is 5+.
Szerintem nem értelmes a végsebességhez áttételezni. Lehet, hogy versenyen igen, de a való életben minek? Ráadásul pont annak kell rövid végáttétel, aki gyorsan akar menni. A teljesítményigény ugyanis nem lineárisan növekszik a sebességgel. Tehát a 6-ost érdemes lenne az utazóhoz belőni. Ha 1-1 alkalommal több kell, lehet visszakapcsolni. Az 500-asom is így volt: 6. ban 150-160 volt a vége, 4-5-ben viszont átvitte a 200-at ha kellett.
Az vezetési érzetem komfortosabb, ha kisebb a fordulat + városban nem durran be az alkarom a kuplungtól...
Mondja ezt egy olyan ember aki még tavaly emlékeim szerint el akarta adni a motort, mert valami szuperlotyót akart venni
Örülök, hogy meg gondoltad magad
Ezen a hosszabb áttételen Én már futottam néhány elméleti kört és arra jutottam, hogy felejtős a dolog:
1: Mivel 260-ig van áttételezve nem hinném, hogy az akár 200-as utazó kevés...
2: Egyszer kilocsoltam egy tank benzint nyélgázon és utánna 3 napig olyan hangja volt a motornak, mint a doxa órának... Számomra következik, hogy nem lehet állandóan ezerötön járni Vele, mert leragadnak a dugógyűrűi:)
3 Amikor szétszeded a lánckerék felőli oldalt akkor majd rájössz, hogy marad minden... hidd el a japánok leültek 2 sörre amikor ezeket megalkották csak mire a vezérmű láncfeszítőhöz értek mindenki be volt nyomva Remélem beszélhetek mindenki nevében: ne add el! Ez a motor egy igazi feleség...
SC24DUAL higgadt motorozással (városban 2000-nél elváltva, lakott területen kívül 90-110 közt használva) 2 személlyel (pille súly) 4,5 liter. Ha szivárog a karbim akk. 5,5-6 liter..
Jó neked,az én cbr 1000 f-em minimum 6.5 liter ha nem megyek 120 felett, ha kenem 9-10 liter, de volt már 12 liter is..
Lehet hogy kellene valami beállítás rá,mert kormosak nagyon a kipufogó végei,lehet sokat kap nagyon...
Nekem a gyári karbisorral(sc21) 5 litert evett,bár kicsit szegény volt a keverék nagyobb gázadásnál K&N szürővel becsörgött.Most egy sc24 sor van rajta,és atom stabil 6 litert eszik.A lengyel túra alatt 300km-ként tankoltam,és mindig 18liter ugrott bele.Nézd meg az áttételt,lehet hogy már nem gyári,és csal az órád..
Figyelni fogom.
Nekem is nagyon kevésnek tűnik, bár volt már hasonló fogyasztású Suzukim, igaz, az csak 750-es viszont csupasz.
Mindegy, mert ha 5 lenne az a négy, akkor is nagyon jó eredmény!
Apropó km óra: nem láttatok olyat, aki hallott olyat, hogy lehet módosítani?
Szeretnék hoszabb áttételt de nem bánnám, ha nem mutogatna hülyeségeket. Az egyik népítéletben valaki írta, hogy neki hosszú az áttétele. Gondolom nem gyárilag, mert ettől a CB500 és a CBR600F is hoszabb gyárilag...
A lánckereket már megvettem, de ki kell majd venni egy szemet a láncból.
3.84?Szerintem nézd meg a kilóméterszámlálót helyesen mér-e?Ellenőrizd esetleg egy másik járművel.Ha minden jó és a fiad sem szokta "kölcsönvenni" a gépet és tankolni bele,akkor gratulálok,Tiéd a világ legtakarékosabb Cbr 1000F-je!
Én mindenesetre nem is szeretem őgy hajtani hogy 6 alatt egyen!
Nem tudom, de egészen biztos vagyok benne hogy ennyi.
Lehet, hogy tényleg nem kellene a karbikhoz nyúlnom? Olyan erőtlen, kulturálatlan kis fordulaton.
Meg az a lánc szól nagyon, de nem találtam még rá megoldást. Darányi Petinek is mutattam, de neki nincs benne tapasztalata, a dövi nem szól így. Majd ha esetleg együtt megyünk valahová megmutatom :) Talán ha lesz még egy szocitúra, amire talán majd ráérek...
Nem az Osztrákoknál duhajkodsz?