Teljesen hibátlan
Kb4500km eddig
kétszer csörgött hidegen,azonnal indulva,nem melegitve,kb4mp ig, csörgött "enyhén" megálltam,melegitettem és csend lett egyböl
Nálam azóta is csendben van.
Nem tudom Basié hogy áll?
A miénk úgy lett megcsinálva, hogy a feszítőben lévő patron kapott egy O-gyűrűt, így nem engedi el az olajat.
Eddig úgy tűnik jól működik a dolog.
Szívesen segítek bárkinek átalakítani, de új melóhelyem van, itt már nem tudom megcsináltatni. Egyébként nem nagy történet, egy valamire való esztergályos kirázza kisujjból.
Már miért ne lehetne,max ha sokkal kisebb lánckereket teszel be,akkor néhány szemet ki kell venni a láncból.Jah,és a km-órát el kell felejteni,mert az gyári áttételhez van kalibrálva.
Én is gondolkodtam,némi áttétel módosításon,mert feleslegesen pörög 5000-t,130-as tempónál.Elég nyomatékos ahhoz,hogy ezt lejjebb vigyem,no nem a végsebesség miatt :)...Előre,csak egy foggal nagyobbat lehet kapni(18),viszont hátra a gyári(43) helyett akár 34-est is lehet rakni,na avval már megy 300 felett is,csak győzd kivárni,meg megállni
Az a sejtésem, hogy marad a gyári áttétel, mert én is egy kezemen számolom meg hányszor megyek végsebességgel (minden héten:) és jól is fogyaszt... megaztán nem is nagyon merek hozzányúlni a "lánc futásának helyéhez" mert úgy látom eléggé ki van milizve minden...
utána szelephézag ellenörzés
Mikor Nálad volt a mocim, és mentél vele, emlékszel, hogy alacsony fordulaton "csörgött/rezonált"?
Az lett volna a feszítő "hangja"?
Kb4500km eddig
kétszer csörgött hidegen,azonnal indulva,nem melegitve,kb4mp ig, csörgött "enyhén" megálltam,melegitettem és csend lett egyböl
De cseréltél is benne valamit, ha jól emlékszem?!
Majd vmikor elugranék a kuplung munkahenger gumiért...foglak keresni :-)
Nálam azóta is csendben van.
Nem tudom Basié hogy áll?
A miénk úgy lett megcsinálva, hogy a feszítőben lévő patron kapott egy O-gyűrűt, így nem engedi el az olajat.
Eddig úgy tűnik jól működik a dolog.
Szívesen segítek bárkinek átalakítani, de új melóhelyem van, itt már nem tudom megcsináltatni. Egyébként nem nagy történet, egy valamire való esztergályos kirázza kisujjból.
link
Ez a videó arról szól, hogy kell a vezérműláncot javítani és a feszítőt?
link
Így kell szétszedni?
Mit tudtok csinálni a vezérműlánc-veszítővel?
Az oké, hogy lehet kapni lánckereket, de módosítás nélkül be is lehet szerelni?
Egy dolog még eszembe jutott:
ha változik az áttétel (kisebb hátsó lánckerék), akkor a nyomaték is változik, ugye?
Nálad a vezérműlánc feszítővel kapcsolatban mi újság?