Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem Tike csináltatta még "anno"
IGEN az a vezmülánc
Nem néztem a videot de "szarrá" kell szedni a motort
utána szelephézag ellenörzés
A "picit" erősebb rugót csak úgy találtad a garázsban, vagy vetted?
Szia!
Mikor Nálad volt a mocim, és mentél vele, emlékszel, hogy alacsony fordulaton "csörgött/rezonált"?
Az lett volna a feszítő "hangja"?
A feszítőhöz szét kell szedni "mindent", hogy hozzáférjek, úgy mint a videón?
Igen elvileg "picit" erőssebb elöfeszitő rugó lett belerakva
Teljesen hibátlan
Kb4500km eddig
kétszer csörgött hidegen,azonnal indulva,nem melegitve,kb4mp ig, csörgött "enyhén" megálltam,melegitettem és csend lett egyböl
Szia!
De cseréltél is benne valamit, ha jól emlékszem?!
Igen, szerette a Transalpinát :-D

Majd vmikor elugranék a kuplung munkahenger gumiért...foglak keresni :-)
Hali!

Nálam azóta is csendben van.
Nem tudom Basié hogy áll?

A miénk úgy lett megcsinálva, hogy a feszítőben lévő patron kapott egy O-gyűrűt, így nem engedi el az olajat.
Eddig úgy tűnik jól működik a dolog.
Szívesen segítek bárkinek átalakítani, de új melóhelyem van, itt már nem tudom megcsináltatni. Egyébként nem nagy történet, egy valamire való esztergályos kirázza kisujjból.
Igen
Ezen a képen a "3"-as számú lenne a láncfeszítő?
link
Sziasztok!
Ez a videó arról szól, hogy kell a vezérműláncot javítani és a feszítőt?
link
Így kell szétszedni?
feszítővel
Hello!
Mit tudtok csinálni a vezérműlánc-veszítővel?
Vagy egy vadászgép...
Akkor már csak egy Hayabusa kell hozzá és lehet tesztelni a 300 km/h-t!
Már miért ne lehetne,max ha sokkal kisebb lánckereket teszel be,akkor néhány szemet ki kell venni a láncból.Jah,és a km-órát el kell felejteni,mert az gyári áttételhez van kalibrálva.
Szia!
Az oké, hogy lehet kapni lánckereket, de módosítás nélkül be is lehet szerelni?
Szia. Holnap hívj, délután, megegyezünk. 20/562-2729
Én is gondolkodtam,némi áttétel módosításon,mert feleslegesen pörög 5000-t,130-as tempónál.Elég nyomatékos ahhoz,hogy ezt lejjebb vigyem,no nem a végsebesség miatt :)...Előre,csak egy foggal nagyobbat lehet kapni(18),viszont hátra a gyári(43) helyett akár 34-est is lehet rakni,na avval már megy 300 felett is,csak győzd kivárni,meg megállni
Beszélni azért lehet róla!
Egy dolog még eszembe jutott:
ha változik az áttétel (kisebb hátsó lánckerék), akkor a nyomaték is változik, ugye?
Az a sejtésem, hogy marad a gyári áttétel, mert én is egy kezemen számolom meg hányszor megyek végsebességgel (minden héten:) és jól is fogyaszt... megaztán nem is nagyon merek hozzányúlni a "lánc futásának helyéhez" mert úgy látom eléggé ki van milizve minden...
Szia Tike!
Nálad a vezérműlánc feszítővel kapcsolatban mi újság?