Megmértem
Világitás nélkül 5000rpm nél 14,5V
Világitással 5000rpm nél 15,07V
Bőven alatta van a MAX15,5V amit a könyv ir !
Nemértem
gyárilag belevan kalkulálva a feszültség esés,amit a fesszab kompenzál vagymiafaszomtudja
Aha, tehát akkor puccen és kész?
Villamos terén nem vagyok a helyzet magaslatán
De miért ir a gyári könyv is 15,5V maxot 5000rpm nél ?
Nekem MAX 15,3V volt a feszültség az aksin mérve
Az normális, hogy világítással méred a magasabb feszültséget? Nem fordítva kellene lennie?
Milyen fesszab van benne egyébként? Amit a VFR-esek használnak?
Kontakt hibás a gyújtás kapcsolód.Az első vagy 2. 10A biztiről veszi a referencia fesz.-t a szabályzó, a kontakt hiba miatt ha megterheled (világítás, index, venti) a fesz. szabályzó úgy érzékeli leesett a az akku feszültség és emel a töltő feszültségen.
Szia!
Tudom azt mondtam, nem kell az olajcsere (+szűrő), de ha esetleg olcsóbban jutsz olajhoz (Castrol Actevo 4T 10W40 1860/L olajsziget.hu), akkor mégis szeretném...
Ettől függetlenül az olajszűrő mindenképp kellene!
Köszönöm!
Szia!
Üdv itt!
Fényképet kérnénk, ha lehetséges, úgy az igazi!
Eladó doboztartót ritkán találni, talán évente egy-két eladó, viszont házilag is el lehet készíteni minimális költségekkel!
Én Kestejan tartóját másoltam le, és elsőre sikerült! Nem vagyok szerelő-emberke, de nagy volt az elszántságom...
A kormánynál, hogy alakul a GPS tartó?
Elfér még?
Ha nem, esetleg egy bilincs készítést belepréselhetnél az idődbe, amire lefogatom, középre...
(Egy bilincs egy/kettő csavarral, ami passzol a mostanihoz)
Amúgy ez a kormány lesz, vagy a fekete?
A többi "dolog"-nál volt/van valami extra kiadás?
Világitás nélkül 5000rpm nél 14,5V
Világitással 5000rpm nél 15,07V
Bőven alatta van a MAX15,5V amit a könyv ir !
Nemértem
gyárilag belevan kalkulálva a feszültség esés,amit a fesszab kompenzál vagymiafaszomtudja