nemtudom mit sirtok mikor az enyémen nincs motor szám,sérült egy karakter az alváz számsorban és nem volt rendszámom mert kitiltották a motort a forgalomból,"átirás elmulasztása" miatt
simán meg lett a papirozás csak KPM vizsga kellett
A hírhedt magyar bürokrácia...
Én magyar forgalmis motort vásároltam és hatszor! kellett elmennem az okmányirodába, hogy megkapjam a nevemre kiállított forgalmit. Azt mondták, hogy túl rég óta nem volt változás az okmányokkal (öt éve le volt járva a műszaki) ezért valami központi engedélyezés kellett, hogy beírhassák a friss műszakit az adatbázisukba, az alvázszámot meg nem ismerte ez a mindenttudó adatbázis, ezért újabb engedélyt kellett kérni. Éljen a csúcstechnika! Régen lementem a helyi rendőrörsre és a gida a kis kacsójával sk. leírta azt a pár betűt meg számot amit kellett. Nem volt több hiba benne mint most.
Ettől én is kiborulok mindíg... Az okmányiroda idiotizmusa miatt az Magyar szerencsétlen aki Magyar rendszámot rakat föl valamilyen oknál fogva jöjjön vissza még 5 ször, mert más hülye az ő pénzéből... Engem az ELMŰ szopat 3-adjára sem tud leírni az ügyintéző sem egy telefonszámot sem egy nevet. Persze mindezért én vagyok a hibás és már kötbérezni akar persze fingja sincs mi alapján... kedvem lenni odamenni és 1 zsák betont a lába köré önteni a többit tudjátok...
Nekem is volt gondom vele!
A probléma az, hogy egy szàmmal kevesebb a vàz/motorszàm. Azt mondtàk nem tudjàk mi a baj, majd értesítenek! Én meg kivertem a balhét, hogy ilyen nincs, csinàljanak valamit! Felhívtàk Pesten a központot és ott derült ki, hogy mi a probléma, ott betettek egy széljegyzetet az adataihoz és kész volt! Ez a mizéria 2 òràmba került, de megérte, mert nem kellett visszamenni!
Nekem átírásnál ugyan ez volt, a Kawáknál is van ilyen gond, van ilyen alvázszám csak nem ehhez a típushoz mert anno valamikor valaki rosszul töltötte fel az adatbázist, és az az okos megoldás , hogy nem teszik rendbe egyszerre, hanem mindig akkor amikor valaki jelentkezik az ocsmány irodában.
AZ a bajom, hogy a gerjesztés mindkét vezetéke a fesz. szabályzóból jön míg ezeknél az univereknél az egyik az test. Vszínű itt is a fehér vezeték az test lehet, de mivel szarrá éget nem tudom leellenőrizni, és így nem merem rátenni. Érteni nem értem miért így oldotta meg anno Hirszuma szan, de biztos megvolt rá az oka csak mi a...?
Ma majdnem a kezemben volt a rendszám... Ha rá gondolok, akkor csak olyanok jutnak az eszembe, amit csak kipontozva lehetne leírni.
Az okmányiroda rendszere nem ismeri az SC24-es tipust, így nem tudták megcsinálni a forgalomba helyezést. Az ügyintéző elküldte faxon az okmányokat, ha rögzítik az adatbázisukba az SC24-et ( ami lehet 1-2 hét is ), akkor folyt. köv.
A kérdés már csak az, hogy eddig hogyan helyeztek forgalomba SC24-est ?
Ilyet feltételezel rólam,hogy ott vagyok,és nem ittasodunk le?Neem,sajnos nem voltam ott,csak felrakott valaki egy képsorozatot,én meg felismertelek...
Jajj lassan betör a civilizáció a lakásunkba és akkor eljő a net ideje és akkor lőn világosság eccer csak megjelennek a videok meg a képek egy helyen:D
Valóban. Kevés a fél fordulat. Gyári szerint 2 az alap. Ha visszaolvasol kora tavasz óta már járom egy ideje ezt a kálváriát a karbisorral. Annyira sikerült a srácokkal rendbehozni, hogy biztonsággal el tudtam menni a találkozóra. Indul is rendesen, megy is rendesen, fogyasztás 7L lett, ami kb elfogadható. Viszont még messze nem 100%-os a beállítás, most lesz talán időm visszatérni ehhez a problémához, pöcsölni vele.
Műszerrel még nem lett mérve, mert nincs. Basi ugyan ígért egy műszeres mérést, lehet erre gondolt, nem tudom... Az a helyzet meg kellene látogatnom valamikor, de nem akarom terhelni a hétvégéit, én meg csak akkor érek rá. Majd úgy is lesz kötelező szabim nyáron mikor bezár a suli, esetleg akkor összebeszélek vele.
simán meg lett a papirozás csak KPM vizsga kellett