Fél fordulat a keverékcsavaron? Nem kevés az? Általában két-három fordulat környékén kéne lennie, de még kijjebb is lehet (gyári fúvókák mellett). Érdemes volna kipufogógáz elemzővel megnézni milyen a keverék, mert sztem az elég dús lehet. Milyen a fogyasztásod? Gyertyakép?
Hmmm, kétüteműekhez találtam csak leírást ami ezzel a témakörrel foglalkozik (ETZ), pont azt ellenkezőjét írja, hogy ha szegény a keverék akkor rángat...
idézet:
"Különös figyelmet fordítsunk, hogy pici gázhúzásnál (markolatot nem mozdítva), egyenletes sebesség mellett se rángasson a motor, vagy ne legyen kemény a járása. A rángatás szegény keverékre utal, a kemény járás dús keverékre utal. "
A leírás szerint akkor dúsítanom kell a keveréket, kifele tekerni az állító csavart. A félre ki tekerve az sok volt (nem indult), a negyedre ki (most azon van) ezek szerint meg kevés, állítsam negyed és fél közé? (3/8-d ra?)
Lehet kapni külön alapjárati fúvókát bele vagy csak karbisorral együtt? Lehet vissza kellene cserélnem 0,38-asokra?
Mit tegyek? Melyik a járhatóbb út? Mit javasoltok?
Hűtőfolyadék:
A nagykönyv aztatatot írja:
2,6L radiátor + blokk
0,6L kiegyenlítő vagy tartalék tartály
_____
3L össz.
Ha angolul tudsz egy kicsit, minden ilyen gyári adatot megtalálsz a gépkönyvében. Letölthető cbr1000f service manual-ok linkje az adatlapomon. Ott van fent több is, de én az elsőt ajánlom.
Basi vagy aki tudja:
Alacsony fordulaton (2000 rpm) rángat a motor ha csak tartani akarom a sebességet. Kérdés: sok a benzin vagy éppen kevés? A sokra tippelek, de gondoltam tájékozódom mielőtt megint el kezdem tekergetni a csavarokat a karbisoron. (amint lesz rá időm ezzel játszani)
Most hívott az asszonykám, vett nekem a bukóba olyan sapkát vagy símaszkot vagy mi a szart ami felszívja az izzadtságot.
Azt mondta, ha már az olajcsere ennyibe került akkor tök mindegy az a 1-2 ezer forint pluszban. Legfeljebb ha éhes leszek mert kajára nincs lóvém akkor fel tudom venni és nézhetem magam a tükörben evés helyett.
Imádom!
A bimbózó westernes buliról még nem szóltam.
Tényleg, ott tudunk valamerre menni egy kört túrázni mint a multkorin vagy nincs értelmes terep/látnivaló arra fele?
Amputálásnál:Akkor a Bal lábat,
Mondom Láb,
Mondom Bal,
2400 nálunk a boltba és én abból kapok még valamit
tényleg jó drága de Szereti (az enyém tuti )(Mondta )
Megvettem a füstös CBR-embe a 4L olajat (Castrol Actevo 4T 10w-40 Basi ajánlásával, THX) 2900.-/L,
és az olajszűrőt 1900.- (HF303),
valamint a légszűrőt 4400.- (HFA1903).
Az olajat kissé drágállom, de itt ennyi.
Az egész cakkumpúder: kb 18.000.-
diszgráfiás vagy, nem diszlexiás ... de ezt simán elnézzük neked mert szeretünk
diszlexia= olvasási nehézségek
diszgráfia= írási problémák
diszkalkulia= számolási gondok
...és van olyan tanuló nálunk aki 3 az egyben: 3D-s ... és ő is tehet érettségit könnyítésekkel. (Remélem nem lesz belőle műtős orvos! Nem szeretnék az asztalán feküdni. )
- Adjanak neki 10 köbcenti káliumot..... vagy 1 köbcenti kálciumot ?
Szép a paripa!Nekem is tervben volt ez a Honda kanji,ami az oldalidomodon van.A Henryx farmról tudnál írni pár sort árak,szálláslehetőség, stb. A weboldalon nincs sok infó.A hornet club ott szervezett talit,gondoltam ha nekik jó volt,nekünk is megfelel...
idézet:
"Különös figyelmet fordítsunk, hogy pici gázhúzásnál (markolatot nem mozdítva), egyenletes sebesség mellett se rángasson a motor, vagy ne legyen kemény a járása. A rángatás szegény keverékre utal, a kemény járás dús keverékre utal. "
A leírás szerint akkor dúsítanom kell a keveréket, kifele tekerni az állító csavart. A félre ki tekerve az sok volt (nem indult), a negyedre ki (most azon van) ezek szerint meg kevés, állítsam negyed és fél közé? (3/8-d ra?)
Lehet kapni külön alapjárati fúvókát bele vagy csak karbisorral együtt? Lehet vissza kellene cserélnem 0,38-asokra?
Mit tegyek? Melyik a járhatóbb út? Mit javasoltok?
A nagykönyv aztatatot írja:
2,6L radiátor + blokk
0,6L kiegyenlítő vagy tartalék tartály
_____
3L össz.
Ha angolul tudsz egy kicsit, minden ilyen gyári adatot megtalálsz a gépkönyvében. Letölthető cbr1000f service manual-ok linkje az adatlapomon. Ott van fent több is, de én az elsőt ajánlom.
Basi vagy aki tudja:
Alacsony fordulaton (2000 rpm) rángat a motor ha csak tartani akarom a sebességet. Kérdés: sok a benzin vagy éppen kevés? A sokra tippelek, de gondoltam tájékozódom mielőtt megint el kezdem tekergetni a csavarokat a karbisoron. (amint lesz rá időm ezzel játszani)
Na megállj! ... Hagysz te még el pálinkát.
Arra is vannak kellemes kis utak!
Azt mondta, ha már az olajcsere ennyibe került akkor tök mindegy az a 1-2 ezer forint pluszban. Legfeljebb ha éhes leszek mert kajára nincs lóvém akkor fel tudom venni és nézhetem magam a tükörben evés helyett.
Imádom!
A bimbózó westernes buliról még nem szóltam.
Tényleg, ott tudunk valamerre menni egy kört túrázni mint a multkorin vagy nincs értelmes terep/látnivaló arra fele?
Mondom Láb,
Mondom Bal,
2400 nálunk a boltba és én abból kapok még valamit
tényleg jó drága de Szereti (az enyém tuti )(Mondta )
és az olajszűrőt 1900.- (HF303),
valamint a légszűrőt 4400.- (HFA1903).
Az olajat kissé drágállom, de itt ennyi.
Az egész cakkumpúder: kb 18.000.-
diszlexia= olvasási nehézségek
diszgráfia= írási problémák
diszkalkulia= számolási gondok
...és van olyan tanuló nálunk aki 3 az egyben: 3D-s ... és ő is tehet érettségit könnyítésekkel. (Remélem nem lesz belőle műtős orvos! Nem szeretnék az asztalán feküdni. )
- Adjanak neki 10 köbcenti káliumot..... vagy 1 köbcenti kálciumot ?