Szép estét Joszef!
Pont azon agyaltam, hogy már így is annyi ökörséget összehordtam itt a piáról, hogy még azt hiszitek valami lecsúszott rom alkoholista fazon vagyok. Még szerencse, hogy ismernek itt a Sport Motoron páran személyesen is akik igazolhatják, hogy tényleg
Meglepődve olvastam én is soraidat, mindig is azt hallottam és olvastam, hogy a láncot kenni kell és az sem teljesen mindegy, hogy mivel. Olajzást követően kb. 300km után már hallom a lánc fémes hangját, akkor már kezdenek kifényesedni a görgők és én már fújok is. Hosszabb túrán is mindig ott a spray a dobozban.
Lehet szemfényvesztés de én hiszem, hogy így tovább tart a lánc.
És akkor most a szerelő is belepofázik:
A láncspray az egyik legnagyobb biznisz ami létezik.
Ha nem fújod pont annyit megy el mintha fújnád. A különbség, hogy ráfújod a láncszett árát is akár.
Hogy miért?
Az utcai láncok o-x gyűrűsek, vagyis zártak. Belül zsír van, de nem egyszerű, aki cserélt láncot az látta, ez egy kicsit más. A használattól, meg az ázástól persze kijön, egy idő után. Sprayyal visszafújni úgy sem tudod....
Csak azért kell befújni, hogy halkabb legyen, de valljuk be olyan halk sosem lesz amilyet szeretnénk, akár mit locsolunk rá, teflon, meg a jó ég tudja mit ki nem találnak. Azt pedig elég éppen annyira, hogy egyszer körbeérsz vele. A többi úgy is fölösleg, lerepül idomra, felnire, gumira. Vagyis, ha minden egy merő retek, csak azt jelenti, hogy ráparáztál és túl sokat fújtál.
Én a gagyi, noném Madarasteszkós 1000 Ft-s láncsprayt használom, nem egy merő retek a motor, pedig még habzik is fújáskor, és pont elég egy flakon egy láncra, ami lemegy 30e km-t.
Na ennyi.
Voltam arra munkát felmérni, kint az utcán a nagyfesz. vezetéket csináljuk meg leesésbiztosra, hogy ne hulljon a nyakatokba
Akkor láttam milyen közel van, akár négykézláb is haza tudnál botorkálni.
Az meg, hogy zárva van azért lehet mert kiittuk a készletet
Persze én is úgy szoktam gurulás után, sőt mielőtt lánckenőt váltottam teljesen lepucoltam a régit, ugyanis akkor is dobálja ha sok összegyűlik rajta és nincs időnként letisztítva.
Gyanús vagy te nekem, Laci! Honnan tudsz te ilyeneket, hogy itt a szomszédban a pelikán? Tán ide is jártál, anno?
Amúgy nem vagy naprakész, ugyanis már 1 ideje nem üzemel. De amíg ment, addig se látogattam, nagyon gagyi piákat lehetett kapni.
Na még1szer visszakanyarodva láncspray-re, én azt tapasztaltam, hogy előző nap megfújva nem esik rá a felnire - most repsol- és mivel sajna kétszer is ki kellett vennem a kereket gumi csere miatt, másodjára is csak a port(!) törültem le a felniről.
Jaja, arra gondolt sztem.
Igen, azok is veszett jól néznek ki, főleg a hátulja tetszik nekem, viszont a blokkja csúnyácska lett a régihez, vagy a Japán belpiacos CB1300-hoz képest...
Köszi. Na igen, Ők ezt nem értik...
Igen, de sok pénzt rá kell költeni mire ilyen lesz. Pl felnicsere, h kapjál rá gumit, nekem 1000F hengerfejet kapott, h 136 lovas legyen stb...
Fúj! Nős, családos ember vagyok, még a gondolata is taszít! Gusztustalanság....... Amúgy hol is van ez a hely No már csak azért, hogy véletlenül se keveredjek el oda!
bigoneoszi! Nézegettem az adatlapodat, hát az CB valami állat Az asszony le is testelt mikor mondtam neki, hogy megvan a következő motor amire fáj a fogam
Szép estét! Én is a MOL mellett döntöttem, és nem bántam meg A fújást pedig én is hátulról követem el, már csak azért is mert ha elcseszem kezdhetem elölről Közép sztenderre vágom, belököm 1-be és csak fújok és fújok...
Pont azon agyaltam, hogy már így is annyi ökörséget összehordtam itt a piáról, hogy még azt hiszitek valami lecsúszott rom alkoholista fazon vagyok. Még szerencse, hogy ismernek itt a Sport Motoron páran személyesen is akik igazolhatják, hogy tényleg
Lehet szemfényvesztés de én hiszem, hogy így tovább tart a lánc.
http://www.lancszett.hu
A láncspray az egyik legnagyobb biznisz ami létezik.
Ha nem fújod pont annyit megy el mintha fújnád. A különbség, hogy ráfújod a láncszett árát is akár.
Hogy miért?
Az utcai láncok o-x gyűrűsek, vagyis zártak. Belül zsír van, de nem egyszerű, aki cserélt láncot az látta, ez egy kicsit más. A használattól, meg az ázástól persze kijön, egy idő után. Sprayyal visszafújni úgy sem tudod....
Csak azért kell befújni, hogy halkabb legyen, de valljuk be olyan halk sosem lesz amilyet szeretnénk, akár mit locsolunk rá, teflon, meg a jó ég tudja mit ki nem találnak. Azt pedig elég éppen annyira, hogy egyszer körbeérsz vele. A többi úgy is fölösleg, lerepül idomra, felnire, gumira. Vagyis, ha minden egy merő retek, csak azt jelenti, hogy ráparáztál és túl sokat fújtál.
Én a gagyi, noném Madarasteszkós 1000 Ft-s láncsprayt használom, nem egy merő retek a motor, pedig még habzik is fújáskor, és pont elég egy flakon egy láncra, ami lemegy 30e km-t.
Na ennyi.
Akkor láttam milyen közel van, akár négykézláb is haza tudnál botorkálni.
Az meg, hogy zárva van azért lehet mert kiittuk a készletet
Amúgy nem vagy naprakész, ugyanis már 1 ideje nem üzemel. De amíg ment, addig se látogattam, nagyon gagyi piákat lehetett kapni.
Igen, azok is veszett jól néznek ki, főleg a hátulja tetszik nekem, viszont a blokkja csúnyácska lett a régihez, vagy a Japán belpiacos CB1300-hoz képest...
Igen, de sok pénzt rá kell költeni mire ilyen lesz. Pl felnicsere, h kapjál rá gumit, nekem 1000F hengerfejet kapott, h 136 lovas legyen stb...
Tudod ahova mikor bemész nem látsz a füsttől, aztán egy fél óra és mindenki a barátod
De jó neked a pelikán is úgy is ott van egy köpésre