Egy méterért elő se veszem, ha úgy köszönök el mondjuk délben hogy "minnyá jövök" már tudja az asszony estig nem kerülök elő
Az elején ez gondot okozott, de ma már nem , mert enyém az utolsó szó
"Kijöhetek az ágy alól"
Igen valószínű , de sajna nem azért vette a készletet hogy az enyémet símogassa .
Van neki is, csak gondolta kipróbálja a Fater gépén, mert mi van ha mégsem válik be
A szett tartalmaz 2 dörzskereket amit kézi fúrógépbe lehet fogatni, valamint olyan kis téglalapokat mint egy szappan, amit rá kell kenni a dúrvább dörzskerékre és azzal polírozni, majd azután a puhával fényesíteni. A borotválkozó tükrömet lealázza a végeredmény
Hú de hosszú volt a nap
Történt viszont jó is
A nagyobbik fiam rendelt a neten valami polírozó kütyüt (ő is mindíg bütyköl), nem sokat bíztam hozzá mivel én leragadtam a régi bevált rongy+paszta technikánál. Gondoltam egyet és az egyébként feketére festett de anyagát tekintve aluminium láncvédőt rábíztam polírozza fel. Hanyatt estem mikor hazajöttem és mutatta a végeredményt
De inkább kimegyek és lefotózom, ezt látnotok kell!
Hajaj! Félre értettél
Kimondottan a motorkarbantartásra gondoltam , megfogadtam én nem politizálok többet, mert mint kiderült többször is, tőlünk teljesen függetlenül történnek a dolgok, ránk addig van szükség amíg leadózunk.
Ezért maradok egyszerű falusi, lebbencsen nevelkedett, olajoskezű suttyó, aki a családjában és (ha van még ideje a munka melett) a motorozásban leli örömét.
Szerintem " arany középút" jelenleg nincs. Vagy ellene, vagy mellette. Az infók töredéke rendelkezésünkre áll, - pld most derült ki, hogy malév 2007 -ben 800 misit szórt ki úgy, hogy nem volt mögötte teljesítmény - a többi meg titkosítva van. Tehát el lehet dönteni. Szerintem. A másiuk meg ez a szélsőségessék. Kacaqnom kell. Nézzük csak meg, hogy ki mondja!
Csak módjával fújom mindig , azt szeretem ha "pohártiszta" a motor, azért is keresem a legmegfelelőbb kenőanyagot és ezért is kérdeztelek meg benneteket. A tapasztalat számít és nem az amit a dobozára írnak.
A Pedro linkjében olvasható, ha nem kap elegendő olajat a lánc és "szárazon" fut, képes annyira felmelegedni, hogy kiengedi a szintén felmelegedett és folyóssá váló olajat a gyűrű. Volt itthon nekem egy lefutott "o" gyűrűs láncom még régebbről, kíváncsiságból szétvágtam, nekem olajos volt a csap, bár hozzáteszem én talán túlzottan is olajozok.Video
Persze nem győzöm elégszer hangsúlyozni, én csak nyomom a szubjektív baromságaim, mindenki azt tesz amit akar, hisz amiben hisz. Csak leírom a szerelői tapasztalataim. Sok motorral találkoztam már és sok motorossal beszélgettem. Próbálom összeadni a tapasztalatokat. Hátha tanulunk az esetleges hibákból.
Petróleumban mosogatom néha, leszedi a rágyógyult retket és valamelyest csöndesebb utána a lánc. Gondolom bekúszik a gumigyűrű alá valamelyest.
Bár amikor szétvagdosok egy levetett láncot, mindig száraz és rozsdaporos a szem belül.
Nincs ekkora különbség a fújt és a száraz lánc között. Max néhány ezer. És akkor ez megint csak szubjektív, hogy meddig bírod hallgatni a nyúlt lánc kellemetlen csapkolódását...
Sztem nem teljesen van igazad. Pl én is kipróbáltam fújás nélkül régebben. KB 25ekm-t bírt ki egy lánc úgy, ha fújom akkor meg 35e-ret... Az meg azért nem mind1.
Amúgy az lenne a legjobb, h néha le kéne venni, faggyúban kifőzni, és utána felrakni. Bringánál ezt rendszeresen alkalmazom...
Csak zajcsillapításra szolgál a láncfújás.
Egy kollégám R1-en kipróbálta, mi van ha nem fújja a láncot, azon kívül hogy úgy csörgött, hogy mindig sírva röhögtünk, ha eljött velünk gurulni, semmivel sem volt rövidebb a lánc élete....
Csak olyan a hangja, hogy inkább befújod...
Megfigyelés: nagyjából egy kilométer egy forint.
Mindegy milyen láncot veszel. Egy haverom nagyon sóher és vett egy olcsó láncot, ugyanúgy egy-egy az arány. Drágább láncszett ritkább szerelés...
Az elején ez gondot okozott, de ma már nem , mert enyém az utolsó szó
"Kijöhetek az ágy alól"
Van neki is, csak gondolta kipróbálja a Fater gépén, mert mi van ha mégsem válik be
Történt viszont jó is
A nagyobbik fiam rendelt a neten valami polírozó kütyüt (ő is mindíg bütyköl), nem sokat bíztam hozzá mivel én leragadtam a régi bevált rongy+paszta technikánál. Gondoltam egyet és az egyébként feketére festett de anyagát tekintve aluminium láncvédőt rábíztam polírozza fel. Hanyatt estem mikor hazajöttem és mutatta a végeredményt
De inkább kimegyek és lefotózom, ezt látnotok kell!
A héten pihen a motor, de ha letelik az ügyelet...
Kimondottan a motorkarbantartásra gondoltam , megfogadtam én nem politizálok többet, mert mint kiderült többször is, tőlünk teljesen függetlenül történnek a dolgok, ránk addig van szükség amíg leadózunk.
Ezért maradok egyszerű falusi, lebbencsen nevelkedett, olajoskezű suttyó, aki a családjában és (ha van még ideje a munka melett) a motorozásban leli örömét.
Ahogy a tanítás is szól, kerülni a szélsőségeket
Csak azt nem árulja el, hogyan dönthetjük el objektív módon mi számít szélsőségnek
Marad a tapasztalatszerzés, a saját és a másoké, ezért jó a fórum!
Köszi az eddigieket
Akkor ez is olyan mint a páájinka?
Bár amikor szétvagdosok egy levetett láncot, mindig száraz és rozsdaporos a szem belül.
Nincs ekkora különbség a fújt és a száraz lánc között. Max néhány ezer. És akkor ez megint csak szubjektív, hogy meddig bírod hallgatni a nyúlt lánc kellemetlen csapkolódását...
Amúgy az lenne a legjobb, h néha le kéne venni, faggyúban kifőzni, és utána felrakni. Bringánál ezt rendszeresen alkalmazom...
Egy kollégám R1-en kipróbálta, mi van ha nem fújja a láncot, azon kívül hogy úgy csörgött, hogy mindig sírva röhögtünk, ha eljött velünk gurulni, semmivel sem volt rövidebb a lánc élete....
Csak olyan a hangja, hogy inkább befújod...
Megfigyelés: nagyjából egy kilométer egy forint.
Mindegy milyen láncot veszel. Egy haverom nagyon sóher és vett egy olcsó láncot, ugyanúgy egy-egy az arány. Drágább láncszett ritkább szerelés...