Madárdalos napsütéses szép jó reggelt! Én meg (itt falun) a lánc fogaskerék felőli oldalára fújom , az alsó ágra. Bal kezemben a spray , jobbal a kereket forgatom.
Szia Dani! Örülök, hogy benéztél
Hatékonyság szempontjából biztosan nem rosszabb a fogaskeréknél, főleg ha a profik is így csinálják . Már én így szoktam meg , egyik kezemben rongy, másikban a spray, még ha fúj is kicsit a szél sem lesz olajos a féktárcsa. Persze én sem oldalról fújom hanem bele a láncba, a fogaskerék úgy is kap belőle ahogy körbefordítom, viszont nem megy a tövére mint ha közvetlen azt fújnám. Mert azért a fogaskerék körbefordul párszor amire mindenhol kap a lánc olajat.
Szia Laci! Idekeveredtem...
Én a láncot a hátsó fogaskeréknél fújom, de nem oldalról, mert akkor minden tiszta dzsuva volt korábban, hanem a fogaskerék fogai felől. Remélem érthető, tehát hátulról. Nekem ez nagyon bevált, mert nem koszol és tökéletesen be lehet fújni mindenhol. És tényleg azt ajánlják, hogy melegen kell. Egyébként profiktól is így láttam.
Én Castrol fehéret használok, ami jó, mert tartós, de azért a felnire nem árt a brigéciol. :)
Üdv mindenkinek,
Darkmind
Kösz mindenkinek a műhelytitkokat
Láttam már cimborát aki a hátsó fogaskeréknél fújja a láncot ezzel összefújva minden egyéb amúgy nem éppen olajozásra való alkatrészt
Mutatom én hogy szoktam, főleg a belső részt (görgők és a lánc belső fala) fújom, valaki segít forgatni a hátsót
Erről a Valvoline-ról sok jót hallottam, majd meglátom, 2800Ft-ért vettem.
Üdvözlöm a csapatot, ujra itt, a tékozló fiú visszatért, egy darabig nem voltam, vagyis voltam, csak nem itt. Meg gumi gondjaim is voltak, másikat is kellett venni. Nekem a valvoline nagyon bejött, ugyanis ott maradt a láncon, szemben az előtte levőkkel, amik mindig leestek, persze a felnire. Ja, és persze mivel fehér, pontosan látszik, hogy mennyit fúj reá az emberfia. Most is az lenne, ha kaptam volna, de nem, így repsol van, de ez se esik le a láncról. Legalább is a felnin nem látszik,...... lehet hogy mellé esik Meg azt is mondták nagyon okos emberek, hogy meleg láncra kell fújni, vagy hogy előző napon kell fújni, - itt nem mondtak meleget- és akkor nem esik le.
Így is jó!
Laci, én kaptam MOL - os lánckenő termékmintát, mintegy 80ml - t, azt ráfújtam a garázsban rostokoló motorom láncára - ártani gondolom nem ártottam vele, utána jó párszor átforgattam a kereket, gondolom, jutott mindenhova. Menet közbeni tapasztalatokkal később tudok szolgálni .
Viszont mivel ez is fehér, egy füst alatt remek fehér csíkokat sikerült a gumira is fújnom . Ez otthon OK, de lehet egy túrán nincs feltétlenül komplett tisztítókészlet a dolgozónál, hogy az ilyen balesetek nyomait eltávolítsa. Ezért nekem annyira nem szimpatikus a fehér változat.
Rendben, megbeszéltük. Ha addig marad, mész egy kört vele, ha jó viszed, ha nem árulom tovább, bár úgy néz ki van most rá egy érdeklődő aki megvenné, de az csak akkor nevezhető ugye komolynak ha pénzt látok
Nekem csak akkor OK, ha tényleg jó a szélvédelme.
Dísznek nem szeretnék ilyesmit, annyira nem passzol szerintem (sem) ehhez a motorhoz.
Szóval mivel van a dologban "ha" is, meg még néhány hét is, ne tedd félre, hanem add el, ha akad rá érdeklődő! Miattam ne szalassz el vevőt!
Kérdés: Milyen lánckenőt használtok? Ill. mi a helyzet a tartósságot illetően , főleg az érdekel, hogy nem szórja e szét a lánc a felnire a kenőanyagot. CRC-t használtam ami jobb volt (de nem tökéletes) mint az előző Motip, most viszont teljesen lepucováltam a láncot és "fehér" Valvoline-t próbálok ki Mellékelem képen az anyagokat időrendi sorrendben, állítólag ez a fehér nem jön le, hát majd kíváncsi leszek.
Motoroztok amúgy?
Én igen! Bár nem Suzukival és nem is CB vel de Hondával! GCV-135-ös kemény 4,5 lovas kerti ghostrider-el
Sziasztok!
Pedro, ha nem csípik el a netről 2-3 héten belül, akkor fussunk össze, felcsavarjuk az én motoromra, kipróbálom, ha jó, megboltoljuk.
170 cm vagyok, nekem lehet, hogy megfelelő.
Ugyan kaptam hozzá plexit, de nagyon gatyán néz ki rajta, szerintem nem is erre a típusra való.
Ó de szép is az