Mi az, hogy "motorozós szinesfímesek"? Kikérem magamnak! És igen, eláztam, nem is egyszer, ráadásul nem is motoron, hanem oszlopon , és itthon is nyakig vagyok a maszekkal. Meg még a kamerát is rögzítenem kellene, hogy tudjak beszámolni majd nektek a vasárnapról.
Ja! jut eszembe, nem tudjátok hol fizetnek legtöbbet a rézért?
Hello Joszef! Azért ennél több eszünk volt, én pld autóval mentem, mert esett az eső. No de holnap...... már motorral! Sajna csak rövid kör, mert nálunk családi eksön van. Pedig mentem volna a Lacival. Amúgy meg sütni fog a napocska. ........mondom én. És Te? Neked mi a program? Motorozásilag.
Ha lesz alkalmad ne hagyd ki, tényleg szép, ősszel is szép volt ezért is vagyok rá nagyon kíváncsi milyen lehet virágzás idején. Sajna én csak hétvégén érek rá, sőt akkor se mindig.
Én -mint már jeleztem- sajna nem érek rá, családi eksön, kötelező jelleggel. Majd itt a kertben nézem a cseresznyefát, ahogy virágzik. Amúgy már virágzik.
Jó estét Joszef és a többiek!
Van igazad, de hidd el az osztrák motoros is felpakol, láttam már pár málháslovat tőlük is. Nem is értem mi a baja a dobozokkal vagy a plexivel és itt most arra a szövegre gondolok ill. annak írójára amit Pedro linkelt be. Nekem kevésbé lenne komfortos a motorozás plexi nélkül ami már a mostani gépemen direkt víztiszta így semmit sem takar a jellegzetes naked vonalakból, de több napos túrát sem tudnék elképzelni dobozok nélkül. A kis CB-400 sem igazán túrákra született, de egy kis ügyeskedéssel igazi kis "málháscsikó" lett belőle. Nem vagyunk egyformák akinek eladtam le is szedett mindent róla, én meg nem indultam volna el ezek a felszerelések nélkül. Persze ki mire használja a motort, nálam nem a fagyisig tart az út és onnan vissza. Sajna kicsit rövid volt a CB hátulja így normális oldaldobozokat nehézkes lett volna felszerelni, ezért döntöttem az oldaltáska mellett amit fémvázzal merevítettem. A Hondán középdoboz és az oldaltáskák tároló kapacitása összesen volt 80 liter+tanktáska és ez bizony szűkös volt az ottalvós túrákon. Ezért is vettem meg a Suzura az oldaldobozokat amivel már 136 literesre nőtt a kapacitás, de még ez se engedi meg a haszontalan holmik bepakolását, főleg ha utas is van a fedélzeten. Szóval bármennyire is elcsúfitja, akkor is hasznos és elengedhetetlen, sőt ha nem itthonról pakolnál hanem mindent az úton vennél igen sokba kerülne a kaland.
Jut eszembe túrák! Hétvégére 20 fokot mondanak az időjósok, mi lesz a nagykörűi túrával, ki ér rá. Mikor legyen? szombat v. vasárnap? Sajna a következő hétvége nekem nagyon bizonytalan.
Szép reggelt Laci! Majd, ha elérünk egy legalább osztrák életszínvonalat, akkor a szép motor nem lesz felpakolva mint Kambodzsában. Addig ez van. sajnos. A vörös vírus még fertőz.
Persze, hogy nincs harag, én is az egyenes beszédet szeretem.
Szóval van ez a doboz aminek a nyelve gyárilag műanyag, ez arra lenne hivatott, hogy beakadjon a platni erre kialakított részébe, ezen kívül még fogja egy leszorító csavar ami belül van a doboz alján. Olcsó doboz, és ez a nyelv ha letörik még a lefogató csavar is felszakad a környezetében lévő műanyag résszel együtt. Ez a nyelv lett kicserélve fémre és a talp rész is erősítve lett, úgy ahogy magamnak is megcsináltam a januári "baleset" után. Nincs ez a doboz mindig azon a motoron, csak ha túrázik illetve mikor ingázik hetente az otthona és a munkahelye között ami több mint 100km-re van. Sőt egész szuper oldaltáskái vannak, amiket könnyen fel ill.leszerel. Így meg aztán főleg nem használja csak a poén miatt raktam fel a képet és mi is jót nevettünk mikor elindult, ráadásul utassal. Sajnos ez most szükség megoldás volt, nem gondolta, hogy még ma elkészül a doboz és ekkora csomagja lesz. A lényeg, hogy az én lelkem is nyugodt mert ha ezt most kibírta akkor ha túrázunk biztosan nem fog leesni. Ő annál sokkal jobban szereti azt a motort minthogy elcsúfitsa, de teljesen egyetértek veled ez igy nagyon gáz és ahogy ismerem a cimborát többet így biztosan nem indul el. A motor meg tök egyedi ha megnézitek, elől pl. a teló sem fordított gyárilag. A 126 Nm-es nyomaték meg valami borzalom mire képes.
Kész lett az X4 doboza, érte is jött a cimbora délután, aztán ki is lett próbálva rendesen . Több mint 30kg összesen (a dobozban és rajta) még villanyrezsó is volt benne , most jött az SMS, hogy odaértek, azt hiszem ezek után lehet bízni hozzá.
Eddig nem vonattam ki télen, de most az idén novemberben már ugy csinálok mint Joszef, ki lesz vonva március valameddig. Hóban, fagyban? Öreg vagyok már hozzá! Éves szinten 5-6 ezer, mivel tele vagyok gyerekkel, nincs idő rá.
Télen én sem, de úgy rakom le, hogy ha van egy kis jó idő tudjam hamar elővenni, mint ahogy idén is január első napjaiban. Azt, hogy merre arra nincs egyértelmű válasz, mindenfelé, jóformán csak túrázok vele. Átlagosan két olajcsere egy szezonban, azaz 12ezer km, de tavaly nem volt annyi, akkor cseréltem ki a motort.
Ja! jut eszembe, nem tudjátok hol fizetnek legtöbbet a rézért?
Van igazad, de hidd el az osztrák motoros is felpakol, láttam már pár málháslovat tőlük is. Nem is értem mi a baja a dobozokkal vagy a plexivel és itt most arra a szövegre gondolok ill. annak írójára amit Pedro linkelt be. Nekem kevésbé lenne komfortos a motorozás plexi nélkül ami már a mostani gépemen direkt víztiszta így semmit sem takar a jellegzetes naked vonalakból, de több napos túrát sem tudnék elképzelni dobozok nélkül. A kis CB-400 sem igazán túrákra született, de egy kis ügyeskedéssel igazi kis "málháscsikó" lett belőle. Nem vagyunk egyformák akinek eladtam le is szedett mindent róla, én meg nem indultam volna el ezek a felszerelések nélkül. Persze ki mire használja a motort, nálam nem a fagyisig tart az út és onnan vissza. Sajna kicsit rövid volt a CB hátulja így normális oldaldobozokat nehézkes lett volna felszerelni, ezért döntöttem az oldaltáska mellett amit fémvázzal merevítettem. A Hondán középdoboz és az oldaltáskák tároló kapacitása összesen volt 80 liter+tanktáska és ez bizony szűkös volt az ottalvós túrákon. Ezért is vettem meg a Suzura az oldaldobozokat amivel már 136 literesre nőtt a kapacitás, de még ez se engedi meg a haszontalan holmik bepakolását, főleg ha utas is van a fedélzeten. Szóval bármennyire is elcsúfitja, akkor is hasznos és elengedhetetlen, sőt ha nem itthonról pakolnál hanem mindent az úton vennél igen sokba kerülne a kaland.
Jut eszembe túrák! Hétvégére 20 fokot mondanak az időjósok, mi lesz a nagykörűi túrával, ki ér rá. Mikor legyen? szombat v. vasárnap? Sajna a következő hétvége nekem nagyon bizonytalan.
Tegnap este óta azért kicsit optimistább vagy, ugye?
Szóval van ez a doboz aminek a nyelve gyárilag műanyag, ez arra lenne hivatott, hogy beakadjon a platni erre kialakított részébe, ezen kívül még fogja egy leszorító csavar ami belül van a doboz alján. Olcsó doboz, és ez a nyelv ha letörik még a lefogató csavar is felszakad a környezetében lévő műanyag résszel együtt. Ez a nyelv lett kicserélve fémre és a talp rész is erősítve lett, úgy ahogy magamnak is megcsináltam a januári "baleset" után. Nincs ez a doboz mindig azon a motoron, csak ha túrázik illetve mikor ingázik hetente az otthona és a munkahelye között ami több mint 100km-re van. Sőt egész szuper oldaltáskái vannak, amiket könnyen fel ill.leszerel. Így meg aztán főleg nem használja csak a poén miatt raktam fel a képet és mi is jót nevettünk mikor elindult, ráadásul utassal. Sajnos ez most szükség megoldás volt, nem gondolta, hogy még ma elkészül a doboz és ekkora csomagja lesz. A lényeg, hogy az én lelkem is nyugodt mert ha ezt most kibírta akkor ha túrázunk biztosan nem fog leesni. Ő annál sokkal jobban szereti azt a motort minthogy elcsúfitsa, de teljesen egyetértek veled ez igy nagyon gáz és ahogy ismerem a cimborát többet így biztosan nem indul el. A motor meg tök egyedi ha megnézitek, elől pl. a teló sem fordított gyárilag. A 126 Nm-es nyomaték meg valami borzalom mire képes.
Ki mennyit, merre motorozik évente, és mikor rakja le a bringát télire, nyomjátok-e robogóval hóban-fagyban?