Jó estét az uraknak!
Ma, mikor reggel magamhoz tértem még nem tudtam hol kötök ki aztán eszembe jutott, hogy májusban készülnek a CBF-es cimborák egy kis alföldi tájnézésre. Nekik készítettem egy kis promóciós anyagot és ami nem mellékes még kirándultunk is egy jót Anyával link
És ti merre jártatok?
Megnéztem, szerintem ez jó ár lesz, az a baj sok utángyártott van ami miatt nem lehett többet mondani rá, pedig ez használtan is többet ér mint a kisipari új.
A motoros ismerőseimnek is megemlítem
Erre mondják azt, hogy kétféle ember van. Az egyik tört már autót, a másik pedig még csak fog majd. Egy biztos egyszer mindenkinél "összejön" Én is rengeteget vezetek jóformán hiba nélkül, de hát velem is esett már meg ilyesmi. Ezen túl kell lépni, ne rágd magad rajta.
kb. 30-40ezer, de nem is az a lényeg, hanem hogy én voltam a balfasz, eddig csak nekem okoztak kárt én még eddig senkinek.
Az bosszant, hogy néztem pedig a tükröket, eltolva ugyan de mindkét oldalán parkoltak az útnak. A jobb oldal volt cinkesebb, de folyamatosan figyeltem a tükröt, aztán ahogy az egyenetlen útszélébe belement a kerék pont annyit billent az autó, hogy hozzáért a platós rész jobb hátsó sarka a parkoló autóba.
Akkor egyforma napunk volt majdnem. Miskolcon egy nagyipari cégnél megálltam a sorompónál, teherautóval szintén. Megyek a portán befelé leadni a belépőmet, szembe szalad a postás integetve, a hátam mögé mutogatva. Megfordulok, látom megy a kocsi a sorompó felé... Benyúltam az ablakon, hogy majd behúzom a féket, de azt mér nem lehetett tovább húzni. Mire beugrottam és lefékeztem már kiflibe hajtotta a sorompót. Szerencsére mikor visszatolattam visszaugrott a helyére. 1-2 cm hajlás maradt csak benne, de azzal nem foglalkoztak, mondván ez gyakori baleset, lényeg, hogy működik a sorompó. Mindenesetre elég ilyesztő volt.
Azt hiszem 16ezer körül vette újonnan az egyik motoros ismerősöm ezt a fajta Givit, szerintem 10 körül meghírdetheted.
Befejeződött egy hét megint, bár a mai napnak azt hittem nem lesz vége soha Pesten voltam és még betétlapot is kellett adnom, parkoló autókkal tömött szűk utca, centizés a teherautóval és egy úthiba miatt bebillent a ponyvás felépítmény aminek tartóvasa elért egy autót... bakker! Senki se látta, de nem tudtam otthagyni, még a tulaj is meglepődött amiért nem léptem le
Egy ilyen hét után minden okom megvan arra, hogy holnap motorozzak egy nagyot, még nem tudom hova de jó messzire az biztos.
Az én pleximnek is ez a baja, hogy pont a sisakomra veri a levegőt, és le fogom vágni róla azt a részt, ami "előrefelé hajlik" mert pont az a rész keveri a szrt, ill.a levegőt.
Ne gondolj nagy dologra az első pasztázás volt alapos és fárasztó, ma már csak bedörzsölöm majd száraz ruhával áttörlöm így nem tud kialakulni idült szennyeződés. Prevent krómtisztítót használok, kb. 1000Ft egy tubus
Az enyém füstszínű Givi. A magasságom 185. Lehet, hogy ez már sok. Bár Rossi is ilyen magas, de ezzel a hasonlóság véget is ér. Én pont a plexi mellett érzem azt, hogy pont a sisakomat tépi a szél, anélkül meg egyforma a terhelés. A pásztázásról majd kérdezek még, nekem is ráférne a leömlökre. Az én gépem amúgy 18 éves, idén nagykorú.
Pedig a tied nem kicsi, de sajna tényleg nem viszi jó irányba az öszképet. Viszont ha ez nem segít akkor a Puig mini sem érne semmit Nagyban függ a pilóta magasságától is a szélvédelem, nekem ugyanaz van méretre mint Lajosnak csak nem Puig hanem valami más gyártó készítette. Ha nincs rajta a motoron akkor pont a sisakom alá kavar a szél és ez nekem nagyon zavaró, persze testre nem sok védelmet nyújt, de arra meg ott a bőrcucc. Amúgy elárulom nekem is plexi nélkül tetszik jobban, ezért választottam a víztiszta színűt ami nem takarja a jellegzetes naked vonal fontos díszét a dupla óraegységet, arról nem is beszélve hogy védi a GPS-t is és a kamerát. Nagyon szépek a leömlőid ami a naked motorok szintén jellegzetes díszítőeleme, szinte én is minden hosszabb út után krómtisztítózom főleg ha újonnan terített aszfalton megyek. A felcsapott aszfalt barna foltokat hagy, ezt karcok nélkül szépen leoldja a krómpaszta. Most mikor Nagykörűn voltunk a 4-es út felújítása meg is látszott főleg a két középső leömlőn ahova felcsapta az elsőkerék, még aznap este leápoltam, mert ha ráég ott még a rozsda is hamarabb belekap.
Amikor kérdik a motor korát nem szégyenkezem azt mondani, hogy 10-éves, sőt amikor még a 74-es CB 250 G volt még büszke is voltam arra milyen öreg. Csak apróságokra kell figyelni és sokáig szépek maradnak.
A 160-ik kilométer körül, már nem akartam vizet csavarni a kormányból. Irányjelzőt sem feledtem kinn. kezdek belejönni. délutánra esőt mondott, eddig semmi nem esett.
Mentem délelőtt egy kört, és délután egyet! Béna vagyok félév után mint az állat! De már kezdek belejönni!Még vagy 200 km, és megint a régi leszek! Remélem!
Ma, mikor reggel magamhoz tértem még nem tudtam hol kötök ki aztán eszembe jutott, hogy májusban készülnek a CBF-es cimborák egy kis alföldi tájnézésre. Nekik készítettem egy kis promóciós anyagot és ami nem mellékes még kirándultunk is egy jót Anyával link
És ti merre jártatok?
A motoros ismerőseimnek is megemlítem
Az bosszant, hogy néztem pedig a tükröket, eltolva ugyan de mindkét oldalán parkoltak az útnak. A jobb oldal volt cinkesebb, de folyamatosan figyeltem a tükröt, aztán ahogy az egyenetlen útszélébe belement a kerék pont annyit billent az autó, hogy hozzáért a platós rész jobb hátsó sarka a parkoló autóba.
Befejeződött egy hét megint, bár a mai napnak azt hittem nem lesz vége soha Pesten voltam és még betétlapot is kellett adnom, parkoló autókkal tömött szűk utca, centizés a teherautóval és egy úthiba miatt bebillent a ponyvás felépítmény aminek tartóvasa elért egy autót... bakker! Senki se látta, de nem tudtam otthagyni, még a tulaj is meglepődött amiért nem léptem le
Egy ilyen hét után minden okom megvan arra, hogy holnap motorozzak egy nagyot, még nem tudom hova de jó messzire az biztos.
Amikor kérdik a motor korát nem szégyenkezem azt mondani, hogy 10-éves, sőt amikor még a 74-es CB 250 G volt még büszke is voltam arra milyen öreg. Csak apróságokra kell figyelni és sokáig szépek maradnak.