Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Laci, Laci, meg se hallottam, -olvastam - a kérdést! Természetesen Suzuki B King!
Esküszöm tegnap óta ezen gondolkodom
Jaaa! Bakker megvan! B King, mint Béla Király
Csak én nem értem mi a fene az a Béla Király?
Gyerekik, gyerekik, - kivéve Joszef! - Béla király az Isten, BÉLA KIRÁLY!
Na jó, még esetleg a BMW 1000 rr
Az bizony. Egy barátomnak olyanja van. Kerülget is a sárga irígység. Node a Honda akkor is Honda. Szóval inkább CB1300 mint az XJR
Vagyis Kedden, mert az volt az első munkanap a héten.
Valahogy ilyenek az emberek, Debrecenben a Szabó Kálmán utca mindkét irányú megközelítési pontját a Mikepércsi út felől egyszerre kezdték el aszfaltozni, közben a felüljáró is le volt zárva. Hétfőn kaotikus helyzet alakult ki, a Mikepércsi úton a belváros felé haladók olyan szinten szarták le a lámpát, hogy a mellékutcák felől (én a Gázvezeték felől jöttem) képtelenség volt befordulni. A második piros után elgurult a gyógyszerem és a kis Puntómmal beromboltam oldalról a sorba, így aztán kénytelen kelletlen leált a monoton menet. Mindenki anyázott de legalább még rajtam kívül tudott haladni az a néhány autós is aki addig beragadva állt a zöld lámpánál. Hihetetlen mekkora méreteket tud ölteni az emberi hülyeség.
Kimaradt, hogy kanyarban nem belátható módon.
Tudjátok úgy van az, hogy szeretem ha egy motor rendes jó és benne van az anyag. Ezek a régi gépek ,"el vannak készítve". igaz az én öreg CBX-em is 265 teletöltve, elmúlt nyáron feldőlt , én meg csigát játszottam mikor felállítottam. Pedig nem is nagyon jött ki a szemem. ma is szép nyugodt tempóban motorozgatok, és egy faluban leállt egy teherautó, s sok birka meg egymásután az én sávomban kerülgeti kifele. egymás után mint a birka. Ha megyek 50-el akkor a markolókanálban kötök ki !
Tudom, kb. 78-79-ből való custom, ami sokak szerint kiváló építési alap. A klasszikus Sevenfifty Naked vonallal nem összetévesztendő.
Valahogy nem való bele sornégyes blokk, az én meglátásom szerint.
Visszont a Naked ős nagyon tetszik (1kép) A magaskormányos custom (2kép) és amit azokból építenek (3kép) nem az én világom.
A Yamaha XJR minden családtagja nagyon tetszik kezdve a kis 400-tól a nagy 1300-ig, beleértve az újabb rendőrmotorokat is.

A helyzet az, hogy az egy CB 750 - es Honda. Jó, lehet, hogy chopperesebb kinézetű, mint a később született testvérei, de sztem nem az .
Viszont a CB1300 - GSX1400 sorba prímán beleillik a Yamaha XJR1300 - as. Az is egy szép pucér paripa.
Na megyek egykerekezni .
Nekem is fontos évszám 1973 a legelején születtem, vagyis teremtett meg a Jóisten saját maga hasonlatosságára Nagyon sokat változott azóta a helyzet áramszolgáltatóéknál és mi "fiatalok" már hírből sem ismerjük a gödörásást, viszont az még most is úgy van, hogy egy félév megválasztja az újoncokat. Általában a magassággal van a gond, volt olyan, hogy a 120-as oszlop (35-40m) derekáig mászott fel a pocogány majd bepánikolt és úgy kellett lementeni.

András: Véletlenül maradtál ki a tegnapi felsorolásból de most pótolom. Szép az a 30-éves motor, de nekem még ahhoz kellene öregednem, hogy megvegyek egy olyat, nem az én stílusom és hiányzik hozzá a pocak, ami már csak idő kérdése mert alakul lassacskán. Imádom a sornégyes erőforrást de egy Chopper legyen kéthengeres és V-elrendezésű.
Szép év, akkor születtem, tehát a gondolkozás és a tett is múlt idő volt már az őseim részéről Én egyik szakmám szerint telefon és hálózatszerelő vagyok, amit 1,5 évig űztem Mezőkövesd és téségében + 2 év tanuló időszak ami lévén érettségizettként folytattam, jóformán teljes gyakorlattal telt el, mivel elméletet egy műszaki technikumot végzett embernek nem igazán ildomos egy szakmunkásképzőben fitogtatni
Az az idő, amikor én a faoszlop tetején ijesztgettem a madarakat, olyan régen volt, (1973) hogy akkor közületek sokan még pajzán gondolat formájában sem léteztek. Elegem is lett belőle hamar, mert összesen 6 hónapig dolgoztam az áramszolgáltatónál, ebből 4-et oszlopgödör ásással töltöttem. Mondom nem vagyok én kubikos , és otthagytam őket, mint szent Pál az oláhokat ! Villanyszerelő vagyok, nem hülye !
Vagy nem annyira.
Az én munkámat tekintve a faoszlopos melók voltak a gyakoriak, a beton ritkábban. A betonoszlopokat amúgy is utáltam, nem fért a lábam a nyílásba, csak enyhe bokatörés közeli kicsavart állapotban. A faoszlopon meg beakadt a mászóvas és fixen álltam. A mászóvasból a Magyar telitalpas változatot használtam, a Francia kengyelszerűt utáltam, hosszú távon pl nagyegységű kábel kötésekor szétzsibbadt a talpam tőle. A faoszlopoknál az említett kátrányost én is utáltam. Nyáron beleragadt az ember, télen pedig a megfagyott kátrány olyan volt mint a jég. Volt mikor az utolsó pár métert csúszva tettem meg lefelé és a betongyám előtt akadt be csak a vas
Szia! Láthattál, garázsmenet volt a helyi péket útbaejtve.
Na akkor szíípen sorgyába :
Joszef: a faoszlopos meló ma már olyan ritka mint (stílszerűen a madaraknál maradva) a fehér holló. Viszont nincs az a meló amit kényelemből utasítanék vissza, pedig most is szereztem néhány kátrányos faszilákot CBX-es kollégának azt üzenem amit Joszef, csak a szénkefével egészíteném ki amit meg kell nézni mielőtt másikat rendel mert igen borsos az ára link Miklós: köszönik a cicák jól vannak teljes a létszám, még az öreg beteg kóbor is mintha jobban nézne ki mióta nagyobb gondot fordítok rá. A kutyám Bundás (szép nagy Németjuhász) is ereje teljében van, más állatom meg nincs, sajnos elkorcsosodott falusi gyerek vagyok aki azért nem tart haszonállatot mert nincs szive a kivégzéshez . Pedro: ma én is motorral mentem reggel dolgozni mert az asszony elszedte a kocsit , szerencsére szép napos idő volt csak rohannom kellett haza a második műszak miatt és nem tettem kitérőt mint máskor. Lajos: üdv a fedélzeten régen hallottam felőled, örülök hogy jól vagy. Remélem nem maradt ki senki
Oks thx!rámozdulok az akksira!
Szép estét! Nagyon termékenyek vagytok, mármint írás terén. Az én hetem elég strapa, a gépkezelő kollégám szabin van, így én rakodok reggel öttől délután háromig, plusz az itthoni tennivalók A motor meg retkesen a pincébe és hétvégén megint nem lesz alkalmam gurulni

Pedró! Ma láttalak Nyéken 5 után , vagy 6 előtt
Kipufogó nagyon ott van
A madár hagyján. Én azt utáltam, amikor a búra tetejét levettem, és ezzel kiengedtem egy fészek mérges darazsat. Ma az utálatos.
Utálatos egy munka az. Az oszlopon lógni hanyattdőlve a kötélen, kell a rossebnek . Ráadásul a madarakat ijesztgetni . Gyanútlanul repül szegény madár és egyszer csak szembetalálkozik velünk! Egyből rückwercbe kapcsol.
Hehe, de régen voltam ezekkel a szerszámokkal felszerelve. A szarvasbogár láb.
Sziasztok!

Jó irányba halad a beszélgetés, Joszef osztogatja a nyereményét. Helyes, helyes .
Ha én is kérhetek, akkor nekem hozz egy ilyet, 30 éves Sevenfifty, 750 - ből megúszod!