Valahogy ilyenek az emberek, Debrecenben a Szabó Kálmán utca mindkét irányú megközelítési pontját a Mikepércsi út felől egyszerre kezdték el aszfaltozni, közben a felüljáró is le volt zárva. Hétfőn kaotikus helyzet alakult ki, a Mikepércsi úton a belváros felé haladók olyan szinten szarták le a lámpát, hogy a mellékutcák felől (én a Gázvezeték felől jöttem) képtelenség volt befordulni. A második piros után elgurult a gyógyszerem és a kis Puntómmal beromboltam oldalról a sorba, így aztán kénytelen kelletlen leált a monoton menet. Mindenki anyázott de legalább még rajtam kívül tudott haladni az a néhány autós is aki addig beragadva állt a zöld lámpánál. Hihetetlen mekkora méreteket tud ölteni az emberi hülyeség.
Tudjátok úgy van az, hogy szeretem ha egy motor rendes jó és benne van az anyag. Ezek a régi gépek ,"el vannak készítve". igaz az én öreg CBX-em is 265 teletöltve, elmúlt nyáron feldőlt , én meg csigát játszottam mikor felállítottam. Pedig nem is nagyon jött ki a szemem. ma is szép nyugodt tempóban motorozgatok, és egy faluban leállt egy teherautó, s sok birka meg egymásután az én sávomban kerülgeti kifele. egymás után mint a birka. Ha megyek 50-el akkor a markolókanálban kötök ki !
Tudom, kb. 78-79-ből való custom, ami sokak szerint kiváló építési alap. A klasszikus Sevenfifty Naked vonallal nem összetévesztendő.
Valahogy nem való bele sornégyes blokk, az én meglátásom szerint.
Visszont a Naked ős nagyon tetszik (1kép) A magaskormányos custom (2kép) és amit azokból építenek (3kép) nem az én világom.
A Yamaha XJR minden családtagja nagyon tetszik kezdve a kis 400-tól a nagy 1300-ig, beleértve az újabb rendőrmotorokat is.
A helyzet az, hogy az egy CB 750 - es Honda. Jó, lehet, hogy chopperesebb kinézetű, mint a később született testvérei, de sztem nem az .
Viszont a CB1300 - GSX1400 sorba prímán beleillik a Yamaha XJR1300 - as. Az is egy szép pucér paripa.
Na megyek egykerekezni .
Nekem is fontos évszám 1973 a legelején születtem, vagyis teremtett meg a Jóisten saját maga hasonlatosságára Nagyon sokat változott azóta a helyzet áramszolgáltatóéknál és mi "fiatalok" már hírből sem ismerjük a gödörásást, viszont az még most is úgy van, hogy egy félév megválasztja az újoncokat. Általában a magassággal van a gond, volt olyan, hogy a 120-as oszlop (35-40m) derekáig mászott fel a pocogány majd bepánikolt és úgy kellett lementeni.
András: Véletlenül maradtál ki a tegnapi felsorolásból de most pótolom. Szép az a 30-éves motor, de nekem még ahhoz kellene öregednem, hogy megvegyek egy olyat, nem az én stílusom és hiányzik hozzá a pocak, ami már csak idő kérdése mert alakul lassacskán. Imádom a sornégyes erőforrást de egy Chopper legyen kéthengeres és V-elrendezésű.
Szép év, akkor születtem, tehát a gondolkozás és a tett is múlt idő volt már az őseim részéről Én egyik szakmám szerint telefon és hálózatszerelő vagyok, amit 1,5 évig űztem Mezőkövesd és téségében + 2 év tanuló időszak ami lévén érettségizettként folytattam, jóformán teljes gyakorlattal telt el, mivel elméletet egy műszaki technikumot végzett embernek nem igazán ildomos egy szakmunkásképzőben fitogtatni
Az az idő, amikor én a faoszlop tetején ijesztgettem a madarakat, olyan régen volt, (1973) hogy akkor közületek sokan még pajzán gondolat formájában sem léteztek. Elegem is lett belőle hamar, mert összesen 6 hónapig dolgoztam az áramszolgáltatónál, ebből 4-et oszlopgödör ásással töltöttem. Mondom nem vagyok én kubikos , és otthagytam őket, mint szent Pál az oláhokat ! Villanyszerelő vagyok, nem hülye !
Vagy nem annyira.
Az én munkámat tekintve a faoszlopos melók voltak a gyakoriak, a beton ritkábban. A betonoszlopokat amúgy is utáltam, nem fért a lábam a nyílásba, csak enyhe bokatörés közeli kicsavart állapotban. A faoszlopon meg beakadt a mászóvas és fixen álltam. A mászóvasból a Magyar telitalpas változatot használtam, a Francia kengyelszerűt utáltam, hosszú távon pl nagyegységű kábel kötésekor szétzsibbadt a talpam tőle. A faoszlopoknál az említett kátrányost én is utáltam. Nyáron beleragadt az ember, télen pedig a megfagyott kátrány olyan volt mint a jég. Volt mikor az utolsó pár métert csúszva tettem meg lefelé és a betongyám előtt akadt be csak a vas
Na akkor szíípen sorgyába :
Joszef: a faoszlopos meló ma már olyan ritka mint (stílszerűen a madaraknál maradva) a fehér holló. Viszont nincs az a meló amit kényelemből utasítanék vissza, pedig most is szereztem néhány kátrányos faszilákot CBX-es kollégának azt üzenem amit Joszef, csak a szénkefével egészíteném ki amit meg kell nézni mielőtt másikat rendel mert igen borsos az ára link Miklós: köszönik a cicák jól vannak teljes a létszám, még az öreg beteg kóbor is mintha jobban nézne ki mióta nagyobb gondot fordítok rá. A kutyám Bundás (szép nagy Németjuhász) is ereje teljében van, más állatom meg nincs, sajnos elkorcsosodott falusi gyerek vagyok aki azért nem tart haszonállatot mert nincs szive a kivégzéshez . Pedro: ma én is motorral mentem reggel dolgozni mert az asszony elszedte a kocsit , szerencsére szép napos idő volt csak rohannom kellett haza a második műszak miatt és nem tettem kitérőt mint máskor. Lajos: üdv a fedélzeten régen hallottam felőled, örülök hogy jól vagy. Remélem nem maradt ki senki
Szép estét! Nagyon termékenyek vagytok, mármint írás terén. Az én hetem elég strapa, a gépkezelő kollégám szabin van, így én rakodok reggel öttől délután háromig, plusz az itthoni tennivalók A motor meg retkesen a pincébe és hétvégén megint nem lesz alkalmam gurulni
Utálatos egy munka az. Az oszlopon lógni hanyattdőlve a kötélen, kell a rossebnek . Ráadásul a madarakat ijesztgetni . Gyanútlanul repül szegény madár és egyszer csak szembetalálkozik velünk! Egyből rückwercbe kapcsol.
Jó irányba halad a beszélgetés, Joszef osztogatja a nyereményét. Helyes, helyes .
Ha én is kérhetek, akkor nekem hozz egy ilyet, 30 éves Sevenfifty, 750 - ből megúszod!
Na jó, még esetleg a BMW 1000 rr
Valahogy nem való bele sornégyes blokk, az én meglátásom szerint.
Visszont a Naked ős nagyon tetszik (1kép) A magaskormányos custom (2kép) és amit azokból építenek (3kép) nem az én világom.
A Yamaha XJR minden családtagja nagyon tetszik kezdve a kis 400-tól a nagy 1300-ig, beleértve az újabb rendőrmotorokat is.
Viszont a CB1300 - GSX1400 sorba prímán beleillik a Yamaha XJR1300 - as. Az is egy szép pucér paripa.
Na megyek egykerekezni .
András: Véletlenül maradtál ki a tegnapi felsorolásból de most pótolom. Szép az a 30-éves motor, de nekem még ahhoz kellene öregednem, hogy megvegyek egy olyat, nem az én stílusom és hiányzik hozzá a pocak, ami már csak idő kérdése mert alakul lassacskán. Imádom a sornégyes erőforrást de egy Chopper legyen kéthengeres és V-elrendezésű.
Vagy nem annyira.
Joszef: a faoszlopos meló ma már olyan ritka mint (stílszerűen a madaraknál maradva) a fehér holló. Viszont nincs az a meló amit kényelemből utasítanék vissza, pedig most is szereztem néhány kátrányos faszilákot CBX-es kollégának azt üzenem amit Joszef, csak a szénkefével egészíteném ki amit meg kell nézni mielőtt másikat rendel mert igen borsos az ára link Miklós: köszönik a cicák jól vannak teljes a létszám, még az öreg beteg kóbor is mintha jobban nézne ki mióta nagyobb gondot fordítok rá. A kutyám Bundás (szép nagy Németjuhász) is ereje teljében van, más állatom meg nincs, sajnos elkorcsosodott falusi gyerek vagyok aki azért nem tart haszonállatot mert nincs szive a kivégzéshez . Pedro: ma én is motorral mentem reggel dolgozni mert az asszony elszedte a kocsit , szerencsére szép napos idő volt csak rohannom kellett haza a második műszak miatt és nem tettem kitérőt mint máskor. Lajos: üdv a fedélzeten régen hallottam felőled, örülök hogy jól vagy. Remélem nem maradt ki senki
Pedró! Ma láttalak Nyéken 5 után , vagy 6 előtt
Jó irányba halad a beszélgetés, Joszef osztogatja a nyereményét. Helyes, helyes .
Ha én is kérhetek, akkor nekem hozz egy ilyet, 30 éves Sevenfifty, 750 - ből megúszod!