Nincsen cipőkanalatok, mert akkora levegőt kellett vennem, hogy a cipzárat be tudjam húzni, hogy sárgarépát ebédeltem. És ha így folytatom, lehet hogy a fülem is még nagyobb lesz!
Na akkor jól szórakoztál , örülök neki. Fura de én meg mikor most elővettem a motort szembesültem az utak katasztrófális állapotával. A saját autómmal szinte csak melóba járok és szerencsére azt az útszakaszt tavaly csinálták meg, Debrecenben meg átülök a céges terepjáróba az meg nem nagyon hatódik meg az úthibáktól . Viszont a motor nem tolerálja a hepe-hupákat és bizony ért egy két meglepetés.
Hello!
Én tudok ajánlani Neked egy srácot - azért annyira már nem srác- aki nagyon perfekt ezen a szeren, korrekt is, és még az alkatrészekből, olajból, stb, való kedvezményéből is visszaforgat az ügyfél fele. Én is hozzá hordom a drágaságom. Ja, Debrecenben van. Ha érdekel.
Szia Miki!
Már kezdtem aggódni amiért nem jelentkeztél. Az a torony Berettyóújfalu határában van mezőpeterd felé kell menni, a 42-es úton balra meglátszik az útról, a helyiek Herpályi templomromnak hívják, ha egyszer kedved szottyan megmutatom. Nagyon tuti kis fényképezkedős hely, aztán a Vekeri felé vettem az irányt majd a Panoráma úton folytattam és Hajdúszoboszló felé mentem haza. Majd másnap ezt megismételtem Anyával mert neheztelt rám amiért szombaton nem ért rá és én meg magam mentem (főleg mikor meglátta a képeket). Most viszont pihen a csühös egy hetet az ügyelet miatt. Mit szólnál hozzá ha a jövő hét végén (17-18.-án) valamelyik nap megnéznénk azt a sokat emlegetett Nagykörűt. Szerintem addigra virágozni fog a falu. Ha Lajos olvassa akkor ez neki is szól.
Majd egyeztetünk és ha nem jó az időpont akkor majd máskor.
Üdvözlet az Uraknak!
Újra itt, 3 napos távollét után. Fent voltunk Parádóhután, családostól, így Húsvét alkalmából. Sima, valamint kaja- és pia hegyek. Olyan sikeres volt, hogy most fogyi kúra következik.
Ja, és megnyugodott a lelkem, hogy a rendőrség az összes trafipaxal kint vigyorog az utakon. A fene egye ki a szemüket. Itt meg is ragadnám a lehetőséget, hogy felhívjam a Nagyérdemű figyelmét a következő utak hihetetlenül sz@r állapotára. Néhol akkora lyukak, hogyha belemész autóval, leszakítja a kereked! Sok helyen szlalomoztam, és a szemem folyton az úton volt. Gyalázat.
A 24-es és 3-as utat összekötő út ( Tófalu, Aldebrő, Feldebrő, Verpelét, Tarnaszentmária) nagyon gyilkos. A 3-as is azon a szakaszon elég gyenge, de szerintem a többi része se különb. Nesze neked baleset megelőzés.
Köszönöm.
Pályára csak azért akarok menni, mert nem vagyok elégedett a kanyarvételemmel és a 2 cm majrécsíkomat szeretném megkurtítani...
Egyébként a Heidenau esőgumi tökéletes utcai használatra, más nem is kell. Az áráról már nem is beszélve... Meg a profilmélység.... És több mint 20e van benne eddig... Még egy tízes simán...
A hátsón is akkora, hogy belement 44e km... És 18e Ft.....
Nézek valahol levetett gumit, pár körre a használt megteszi.
Szia!
A CB 1-en nekem is Heidenau K63-as (110/70-17) volt, ami olcsó gumi de én nagyon szerettem mert jól tapadt, talán kicsit hamar kopott de ezt kompenzálta az ára. Elől a Suzura nekem is 120/70-17 es gumi kell, olyan mint a Sevenfiftyre és én is szomorúan tapasztaltam, hogy nincs abban a méretben Heidenau. Bridgestone Battlax BT 019 volt rajta mikor vettem, de azt azonnal cserélni kellett, majd ezt követte a BT 54 F, majd most vettem a vizsgára újat BT 56 F-et amivel nagyon elégedett vagyok. Nem tudom pályán forszírozott körülmények között mit mutatna, de mivel nem is pálya hanem túra gumi arra tökéletes választás.
Sziasztok!
Új vagyok itt. 2006 április óta van Sewenfiftym. Kicsit törötten vettem, Bandit műszerfal van rajta, horpadozott a kipufogó, javított tank. A vásárláskor 38e km, most 82e km.
Semmi komoly gond nem volt a cangával. A láncot cserélgettem rajta, olajat fékbetéteket, előre a legjobb a Lucas, bármi mással úgy visított lassú tempónál, mint egy Ikarus. Guminak Heidenaut használok hátra, de előre van valami jó tippetek?
Heidenauba nincs 120/70-17. 110 vagy 130 van.
A 110 próbáltam de nagyon kagylósak kopik amiatt, hogy széles neki a felni.
Most jelenleg Heidenau esőgumi van rajta, de nem merem pályára vinni, para hogy elmelegszik, én meg krátert ütök a bálnával (igy hívják a haverjaim a motorom) az aszfaltba...
Első gumi tapasztalatok, javaslatok?
Köszönöm, hogy meghallgattatok.
Miki
Természetesen jókivánságnak szántam ! Javaslom, majd ha nincs tele a tank, puha füves területen döntsd az oldalára , és állítsd fel vagy kétszer . A Motort ! meg fogsz lepődni. A megállást gyakorold, hogy mekkora erővel kell behúzni a féket. (1-vagy két ujjal.)
Simsonom volt még régen, szóval igen, egyből 750. Mindenki ( fórumok, motoros cimbik ) az 500-as kategóriát ajánlotta elsőnek, de a GS500-CBF500-ER5 hármas nem fogott meg, ráadásul eszement árakon árulják ezeket már február óta (na ja, így jár az, akire szezon elején jön rá a motorvásárlás).
Ez a bringa nem volt annyival drágább, amennyivel több ( és itt nem csak a plusz két hengerre gondolok ) a fentieknél, így e mellett döntöttem . Remélem, ha kellő tisztelettel, ésszel állok hozzá, nem lesz gubanc.
Joszef, adatlapot pótoltam, olajat cserélek, a 6-8 aprót pedig jókívánságnak veszem . Inkább nekünk legyen annyi...
Szép reggelt az Uraknak ! András a jó Isten áldjon meg vagy 6-8 apró gyerekkel ! Az adatlapodat miért nem töltöd ki? Ez nem politikai fórum, nézd meg a miénket és ahhoz hasonlóan. A motorodra vigyázz, olajat cseréld le, az legyen az első, és vizsgázz le. Ja vigyázz magadra , mert rád nem nagyon fognak mások.Csak magunkra számíthatunk.
Akkor nem is laksz messze. Ma én is találkoztam rendőrbácsikkal , Hajdúszoboszló belvárosában motoroztunk Anyával mikor a belső sávban poroszkáltam és a zebránál megállva elengedtem a gyalogosokat. Mögöttem jött már egy ideje egy civil, fehér, jelzésnélküli Astra, láttam én a tükörben de nem foglalkoztam vele. Majd mikor elindultam a zebrától mellém húzott és intett, hogy soroljak ki. Mivel módosult a Kresz hirtelen arra gondoltam (nem is tudom miért, talán mert teherautózok is), hogy folyamatosan nem közlekedhetek a belső sávban. Aztán kint folytattam az utat a szélső sávban, de csak nem nyugodott a két rendőrbácsi és kissé szúrósabb tekintettel integettek, hogy álljak már végre le . Rendesek voltak amúgy, kérdezték honnan hova én meg mondtam, hogy ha már jó idő van kihasználtuk...stb. Amig a "főnök" vizsgálta a papírokat a segédpilóta nézegette a motort, gondoltam ezt nézegetheted haver mert abban hiba nincsen még az eü csomag is vadi új és az égőkészlettől a defibrillátorig minden van (na jó az mégsincs ).
Aztán jött a zuhany! 8-nap múlva lejár a jogsim! Ha nem szól én úgy elfelejtem, hogy legközelebb kifizettem volna a gatyámat is ha megint ellenőriznek .
Előtte milyen motorod volt? Egyből 750-re ülsz?
Várjuk a képeket bár már élőben is volt hozzá szerencsém Lajos barátunk jóvoltából, de mindig szivesen nézegetem az ilyen klasszikus motorokat, aztán majd élőben is, ha sikerül a vizsgád amihez sok szerencsét kívánok.
Ja ja, csak most elvitték eredet vizsgázni, + egy füst alatt át is íratjuk, biztosítást kötünk. Jobb így, nagy volt a csábítás, hogy kanyarodjak vele egyet a városban. Nem tudom felétek mi a helyzet, nálunk Nyíregyházán tele van a város motoros rendőrrel, akik a motorosokra vadásznak. Persze ez sem baj, legyen csak rend ( végre )!
Szóval visszakapom, lecsutakolom, fotózok, felteszem hálóra.
Jó borban nem igazán vagyok járatos, jó szerelő meg van mindenütt, nem feltétlen kell messze menni és főleg nem azonnal a szervízbe vinni a motort.
Képet láthantnánk a paripáról?
Én tudok ajánlani Neked egy srácot - azért annyira már nem srác- aki nagyon perfekt ezen a szeren, korrekt is, és még az alkatrészekből, olajból, stb, való kedvezményéből is visszaforgat az ügyfél fele. Én is hozzá hordom a drágaságom. Ja, Debrecenben van. Ha érdekel.
Már kezdtem aggódni amiért nem jelentkeztél. Az a torony Berettyóújfalu határában van mezőpeterd felé kell menni, a 42-es úton balra meglátszik az útról, a helyiek Herpályi templomromnak hívják, ha egyszer kedved szottyan megmutatom. Nagyon tuti kis fényképezkedős hely, aztán a Vekeri felé vettem az irányt majd a Panoráma úton folytattam és Hajdúszoboszló felé mentem haza. Majd másnap ezt megismételtem Anyával mert neheztelt rám amiért szombaton nem ért rá és én meg magam mentem (főleg mikor meglátta a képeket). Most viszont pihen a csühös egy hetet az ügyelet miatt. Mit szólnál hozzá ha a jövő hét végén (17-18.-án) valamelyik nap megnéznénk azt a sokat emlegetett Nagykörűt. Szerintem addigra virágozni fog a falu. Ha Lajos olvassa akkor ez neki is szól.
Majd egyeztetünk és ha nem jó az időpont akkor majd máskor.
Újra itt, 3 napos távollét után. Fent voltunk Parádóhután, családostól, így Húsvét alkalmából. Sima, valamint kaja- és pia hegyek. Olyan sikeres volt, hogy most fogyi kúra következik.
Ja, és megnyugodott a lelkem, hogy a rendőrség az összes trafipaxal kint vigyorog az utakon. A fene egye ki a szemüket. Itt meg is ragadnám a lehetőséget, hogy felhívjam a Nagyérdemű figyelmét a következő utak hihetetlenül sz@r állapotára. Néhol akkora lyukak, hogyha belemész autóval, leszakítja a kereked! Sok helyen szlalomoztam, és a szemem folyton az úton volt. Gyalázat.
A 24-es és 3-as utat összekötő út ( Tófalu, Aldebrő, Feldebrő, Verpelét, Tarnaszentmária) nagyon gyilkos. A 3-as is azon a szakaszon elég gyenge, de szerintem a többi része se különb. Nesze neked baleset megelőzés.
Pályára csak azért akarok menni, mert nem vagyok elégedett a kanyarvételemmel és a 2 cm majrécsíkomat szeretném megkurtítani...
Egyébként a Heidenau esőgumi tökéletes utcai használatra, más nem is kell. Az áráról már nem is beszélve... Meg a profilmélység.... És több mint 20e van benne eddig... Még egy tízes simán...
A hátsón is akkora, hogy belement 44e km... És 18e Ft.....
Nézek valahol levetett gumit, pár körre a használt megteszi.
A CB 1-en nekem is Heidenau K63-as (110/70-17) volt, ami olcsó gumi de én nagyon szerettem mert jól tapadt, talán kicsit hamar kopott de ezt kompenzálta az ára. Elől a Suzura nekem is 120/70-17 es gumi kell, olyan mint a Sevenfiftyre és én is szomorúan tapasztaltam, hogy nincs abban a méretben Heidenau. Bridgestone Battlax BT 019 volt rajta mikor vettem, de azt azonnal cserélni kellett, majd ezt követte a BT 54 F, majd most vettem a vizsgára újat BT 56 F-et amivel nagyon elégedett vagyok. Nem tudom pályán forszírozott körülmények között mit mutatna, de mivel nem is pálya hanem túra gumi arra tökéletes választás.
Új vagyok itt. 2006 április óta van Sewenfiftym. Kicsit törötten vettem, Bandit műszerfal van rajta, horpadozott a kipufogó, javított tank. A vásárláskor 38e km, most 82e km.
Semmi komoly gond nem volt a cangával. A láncot cserélgettem rajta, olajat fékbetéteket, előre a legjobb a Lucas, bármi mással úgy visított lassú tempónál, mint egy Ikarus. Guminak Heidenaut használok hátra, de előre van valami jó tippetek?
Heidenauba nincs 120/70-17. 110 vagy 130 van.
A 110 próbáltam de nagyon kagylósak kopik amiatt, hogy széles neki a felni.
Most jelenleg Heidenau esőgumi van rajta, de nem merem pályára vinni, para hogy elmelegszik, én meg krátert ütök a bálnával (igy hívják a haverjaim a motorom) az aszfaltba...
Első gumi tapasztalatok, javaslatok?
Köszönöm, hogy meghallgattatok.
Miki
Ez a helyes hozzáállás, és akkor több az esély, hogy nem lesz gond.
Ez a bringa nem volt annyival drágább, amennyivel több ( és itt nem csak a plusz két hengerre gondolok ) a fentieknél, így e mellett döntöttem . Remélem, ha kellő tisztelettel, ésszel állok hozzá, nem lesz gubanc.
Joszef, adatlapot pótoltam, olajat cserélek, a 6-8 aprót pedig jókívánságnak veszem . Inkább nekünk legyen annyi...
Aztán jött a zuhany! 8-nap múlva lejár a jogsim! Ha nem szól én úgy elfelejtem, hogy legközelebb kifizettem volna a gatyámat is ha megint ellenőriznek .
Előtte milyen motorod volt? Egyből 750-re ülsz?
Várjuk a képeket bár már élőben is volt hozzá szerencsém Lajos barátunk jóvoltából, de mindig szivesen nézegetem az ilyen klasszikus motorokat, aztán majd élőben is, ha sikerül a vizsgád amihez sok szerencsét kívánok.
Szóval visszakapom, lecsutakolom, fotózok, felteszem hálóra.
Képet láthantnánk a paripáról?
Jó szerelőért és jó borért bárhova...
András, üdv a klubban!