Szerintem a sisakon a legjobb, pontosan azt nézheted vissza, amit Te is láttál (első kép).
A második képen mellhámmal raktam fel, itt már több látszik a motorból, kevesebb a környezetből.
A harmadik képen egy konzolos megoldás látható, plexivel sz@r.
Jó megoldás még a "ram mount", azt bárhogy beállíthatod.
Tetszett a gyorsváltó anno mind2ő bimmeren amit kipróbálhattam. Látod a kis sz@ros 50 lovason még lamellakészletet is cserélnem kell mert elkopott ráadásul típushibája is.
Amúgy 60Le mert ugye 44Kw. Labancokhoz átszoktunk menni gurulni...
Érdekes hogy a bmw meg tudta csinálni az s1000 blokkot úgy hogy 1ujjal be lehet húzni a kuplungot és bowdenes. Durva mi? Vagy az a gáz hogy a ducati egy 50loeros motornal ezt csak hidrossal tudta megoldani ?
Érdekes. Ha nem muszáj nem kell a hidros kuplung, több alkatrész, több meghibásodási lehetőség. Ritka de mi van ha eldurran a munkahenger és te épp 3 országgal arébb vagy? Jó tudom te nem mesz külföldre... Egy plusz bowden belső és egy kis pöcök 500forint és bárhol elfér a motoron, szakad, 10perc es mehetsz tovább...
Vagy hidros. Vagy jol megtervezett attetel. Van sok varia. A "sport" karoknak mashol hat az erovanal es az erokar igy lehet hogy konnyebb azzal behuzni a kuplungot.
A behuzas ereje tobb dologtol fugg. A bowden surlodasatol, a bowden vegen levo rugo erossegetol, illetve a kuplungtarcsakat osszenyomo 4db benti rugotol.
Utobbin mulik a legtobb. Ha gyenge, akkor csuszik a kuplung nagy terhelesnel. Ha eros, akkor pedig nehez behuzni a kart.
A holtjatek allitasaval a karnak azt az allasat lehet allitani, hogy mennyire behuzott allapotban kezdjen a kuplung kiemelni. Ha laza a bowden, akkor mondjuk felig behuzott karnal fog a kuplung. Ha feszes a bowden, akkor kis elmozditasra reagal mar a kuplung.
Erdemben csak a bowdent, azaz a holtjatekot tudod allitani, a tobbi parameter adott. Ha nagyon nem tetszik a kar allasa, akkor vehetsz utolagos, "sport" karokat a motorra. Ezekbol van hosszabb, rovidebb valtozat attol fuggoen, hogy hany ujjra akarsz kart venni. Van, aki 2 ujjal fekez, van, aki 4-gyel - mindenkinek olyan hosszu kar kell, ami stimmel.
A rovidebb karnal kisebb a forgatonyomatek, ergo erosebben kell erzetre behuzni a kuplungot, feket, mert nem tudsz kijjebb rafogni a tobbi ujjaddal.
A kuplung ereje akkor sem lesz sokkal masabb, ha kart cserelsz, mert a kupluntarcsakat azonos erovel fogja akkor is osszenyomni a 4 db benti rugo.
Minel erosebb egg motor, annal erosebb kuplung kell, hogy a tarcsak ne porogjenek el egymason. A kuplung anyaga, kialakitasaban lehet kulonbseg, de gyengebb erot kivano kuplung nem igen van a 100+ LEs mezonyben.
srácok, a kuplungkaron csak a holtjátékot lehet állítani? A feszességet/távolságot nem? Kicsit erősnek találom a behúzását/visszarugózását, és csöppet lehetne közelebb is.... Nincs valami nagy kezem. Kormánymerevítőről valakinek valami tapasztalata/véleménye?
Mindenhól más. Nekem az első telón van a legjobb. Nekem a sisakon nem igazán stabíl a kép nagy sebességnél, illetve össze-vissza jár a fejem. Plussz még amit forgolódok.
Természetesen müszakira a gyári legyen rajta
Nálunk se szabad, mégis 10ből 4en nem legális dobot használnak! Sztem az enyém még killerel is hangosabb, de E jeles! Ha ésszel használod nem hiszem h baj lenne! Aztán h nálatok h viszonyulnak hozzá, azt te tudhatod!
Van a mivv-nek double gun kip.ja az is hasonló mint az akra!
Ja meg amúgy 260 font. Viszont van arrow exhaust : "Road approved Dark Line aluminium silencer (no baffle) to fit original pipes (retains cat.)" ez 240 és road legal
A második képen mellhámmal raktam fel, itt már több látszik a motorból, kevesebb a környezetből.
A harmadik képen egy konzolos megoldás látható, plexivel sz@r.
Jó megoldás még a "ram mount", azt bárhogy beállíthatod.