lehet barki faszagyerek ha egyszer, csak egyszer rosszkor nem adja ki es kicsuszik egy kis homokon vagy akarmin es a szembejovo auto telibebassza, aztan majd meselheted a toloszekbol mekkora faszagyerek voltal a majrecsik nelkul.... Azzal meg ne jojjon senki hogy csak palyan donti lapra. Sose tortenjen meg kivanom, kanyarodj a felni peremen csak gondolkozzunk kicsit, a balesetek legalabb fele a tulvallalasbol keletkezik.
Szerintem is kurvara unalmas ez a ki a nagyobb fasza gyerek. Azert raktam fel a kepeket, mert a gumikrol beszeltunk. Nem azert, hogy arcozzak vele, hogy van vagy nincsen majrecsik...
Engem a mellettünk praktizáló alkoholos termékek kimérésére szakosodott műintézmény kemény törzsmagjára emlékeztet.
Ott nyáron egész nap irtó hangosan ecsetelik ki milyen sokat dolgozott.
Pont mint itt hogy ki mekkorát dönt.
Panigalen mivan te szerencsétlen :D nem mondtak meg h nagyobb gumi egyenlő a nagyobb tapadási felülettel? mivel magasabb mint a gyári méret ezért változik a villaszög és az utánfutás. Következésképpen ugyan úgy fog furduln.
Pont leszarom h ki mivel és h nem tud kanyarodni. Topák..
Magyarul alacsony kanyarbemeneti sebesseg es utana ha mazli van elfordul a juzer oszt csumagaz meg lapon.
Ettol ilyen a gumi.
Ez olyan elsobalozos dolog.
200as gumi nincsen egyetlen normalis szupersport motoron sem. Sokan a 190est sem szeretik, mert nem fordul ugy, mint a keskenyebb 180as. Az 1000+ ccm Hayabusa, meg Zzr1400, meg ezek meg nem szupersport motorok.
Ha olyan kurva jo lenne a 200as gumi, akkor azzal szerelnek az osszes CBRt, R1et, stb. Erdekes, hogy a 200 loeros uj motorokhoz is eleg a 190es gumi.
16,5 collt nem akarsz veletlenul!? Mondjuk mar az is kihaloban van...
Nekem fura a 60ezernel lamella csere... sőt lehetetlennek tartom, az sv-mben is volt 40ezer km es nyoma nem volt kopásnak, persze más az egész motor, de akkor is. Hihetetlen szamomra hogy 60ezernel lamella szettcsere.
Hóuun van még a tasz
Ha jól esik döntse, ha meg nem akkor irány a fagyizó