Javarészt nem esik nehezemre beengedni másokat, gyalogost átengedni stb. Na meg használni is tudom mind a 3 tükröt (autóban)
Csak nálam hamar gurul a bogyó , nem hiába kerülöm a belvárost
Kedvencem ha azért tötyörög mert telefonál nahh azoknak nem kegyelmezek
Szaros esikszétemben van kihangositó, nem kell a duma hogy a Q7-be elfelejtette be x-ni ezt az opciót
Este viszont extran udvarias voltam es kedves a tobbi autossal. Mindig megfogadom, hogy korabban fekszek le es kelek fel, de sosem sikerul. Marad a kapkodas es a reggeli rohanas.
Leállosávot még nem probáltam húzamosabb ideig, 1x 200m-t az M7-en, me meguntam h nem azért fizetek h tötymörögjek!
Busz sáv meg megy 2-4 keréken
Ohh happy, be happy
Lehet 1x ráfázok, de azt se várom meg mig a rendör az éjszaka közepén 40el cammog a belsőbe, hát akkor jó nekem a külsö is
Nem megelöztem ,elhaladtam mellette
Ha ki tudod kerülni a nagyon alja helyeket és gyorsan tudsz alkalmazkodni a forgalomhoz. Szerintem a legjobb motoros célpontok arra vannak. Még nagyjából érintetlen, nem túlzsúfolt viszont szemetes. JA és olcsó, baromi olcsó.
De most mondok egy nagyon paraszt dolgot. Albániában kicsit megcsúsztunk idővel, és sietni kellett. Kamion megy 100zal, előzi a tepsi merci, szemből ugyanez, mi meg követjük a helyi motorost, 140el a bicikli sávban jobbról. Ez ott teljesen megszokott volt.
2sávos körforgalom, fogalmuk nincs hogyan kell használni, egymás mellett 4 autó, szerencsére a káoszhoz és a szabálytalankodáshoz nagyon hamar tudok alkalmazkodni. Megyek be a körforgalom, csinálom a helyet a többieknek, bevág elém egy fekete 7es, leengedett ablakkal, aranyóra, aranygyűrű, aranykarkötő, az az igazi filmekbe illő nagydarab maffiózó, bent az autóban még 3 ilyen és mutogat rám, megfagyott bennem a szar is, kb lelökött a körforgalomban mindenkit, beáll mellém és annyit mondott hogy "nice bike". Csinálta a helyet nekünk, tessékelt mindenkit arrébb amikor látta hogy merre akarunk menni.
Itthon ritkán használom, nem is igazán járok itthon olyan helyen ahol feltorlódik a sor. Horvátoknál, Montenegróban meg Albániában használtam, nagyjából 30 rendőr mellett mentem így el, basztak azok a világra :D
Albánia a legjobb, áll 4 rendőr a körforgalomban, mindegyik más irányba mutogat és mindenki arra megy amerre akar Szlovéniában, Ausztriában nem is kapcsoltam fel vagy csak nagyon ritkán. Sötétben.
Multkor elhagytam a killert, aztan kellett vennem egyet, mert hosszu uton szetmegy az agyam, meg kulfoldre nem art. Most este hozta a futar a gyari killert. Olaszbol rendeltem, 38 ojro volt. Huztak a fogam, mint a pi.csa. Masutt meg dragabb volt ez a szaros csodarab. Utolagosakat arulnak 9e Ft korul itthon. Azt hittem, hogy bontva 2 rugoert kapok egyet. Hat nem. Es ahany dob, annyi fele, alaku, meretu szar kell bele. Kerdeztem mindenkit, csak dobbal adjak el. Mondom fasza, akkor vennem kell egy ujat.
Nem vagyok szent, de a strobi az durva akkor is... Ezt meglatja egy rendor, azt elve megnyuz ezert baszki. Lehet itt okoskodni ezzel-azzal, de a villogo lampa az tulmutat azert minden. Persze kinek mi a durva.
Titkon te is rendor akarsz lenni. Csak tovabb tanultal... Most baszhatod, a traffi rossz vegen vagy.
Ott a bmw-n a wunderlich meg az enyémen az ebayes, vagy alys vagy tökmindegy. Nekem megfelel ennyi pénzért. A szabály meg nem érdekel, ha ezért megbüntetnek akkor megemelem a hangokat csak a jószájíz miatt.
Nekem is ilyen van, én azért annyira nem dicserem. De legalább olcsó :D kell hozzá egy normális felfogatást csinálni, az enyém leesett 2x is, gyenge alu az a kis bilincs. Ha pofátlankodok előre a sorok között akkor vészjelző, stroboszkop és refi, huzodnak is félre az autosok ahogy kell, plane ha sotetben vagy szurkuletben kapcsolom fel a stroboszkopot
"Tompított vagy távolsági fényszóró helyett vagy mellett ködfényszórót, továbbá hátsó helyzetjelző ködlámpát abban az esetben szabad használni, ha a látási viszonyok ezt indokolják."
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hj...
Ködfényszóróra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek:
45. § (1) Ködfényszóróval minden gépjárművet, mezőgazdasági vontatót és lassú járművet fel szabad szerelni.
A járműre felszerelhető ködfényszórók száma:
a) gépkocsi, mezőgazdasági vontató, lassú jármű és motoros tricikli esetén
2 db,
b) oldalkocsi nélküli, illetőleg oldalkocsis motorkerékpár esetében
1 db,
c) 1,30 méternél nem szélesebb motoros tricikli és lassú jármű esetében elegendő
1 db.
(2) A ködfényszóró által adott megvilágítás a ködfényszóró középpontján átmenő vízszintes síkban és e felett a járműtől 25 méter távolságban 1 luxnál több nem lehet. A ködfényszóró csak színtelen (fehér) vagy kadmiumsárga fényt bocsáthat ki.
Ködfényszóróra vonatkozó további műszaki feltételek
46. § (1) Járműre csak jóváhagyási jellel ellátott ködfényszórót szabad felszerelni.
(2) A ködfényszóró átvilágított felületének alsó széle az úttest szintjéhez, 0,25 méternél közelebb, az átvilágított felület felső, a tompított fényszóró átvilágított felületének a felső szélénél magasabban, az átvilágított felület külső széle pedig gépkocsin és motoros triciklin a jármű legkülső pontjától, 0,40 méternél távolabb nem lehet. A motorkerékpár ködfényszóróját úgy kell elhelyezni, hogy optikai tengelye a motorkerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjába essen, vagy ha így nem helyezhető el, az átvilágított felületének ehhez a síkhoz legközelebbi pontja a motorkerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjától legfeljebb 0,25 méterre legyen. Az olyan motoros triciklin, amelyre csak egy ködfényszórót szereltek, a ködfényszóró átvilágított felületének a bal széle a jármű bal oldali legszélső pontjától 0,40 méternél távolabb nem lehet.
(3) A ködfényszóró elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy e fényszóró csak a helyzetjelző lámpákkal együtt, illetőleg akkor legyen bekapcsolható, ha a helyzetjelző lámpákat már bekapcsolták.
(4) A ködfényszóró - kivéve a motorkerékpár ködfényszóróját - a kormányzott kerékkel együtt nem fordulhat el.
Semmi konzolt ne csináltam. :) Leszedtem a csőre rögzítő részt, és a burkolatot csavaroztam egyből a hűtő oldalára, azzal a csavarral, ami a csőkonzolt fogja. Képet most nem tudok, mert a szerelőnl pihen, talán hétvégén.
A fényt oda veti, ahova állítod, nappal nincs jelentősége, esti vezetésnél én úgy állítottam be, hogy középre, és kicsit a tompított elé.
Ha belenézel vakít. :) Amúgy talán egyszer villogtak rám, mikor a 100 kg-os haverom ült mögöttem, amúgy nem zavaró, nappal inkább jobban észrevesznek.
Azt tudom, hogy a tompítottal együtt elvileg nem mehet... :(
Csak nálam hamar gurul a bogyó , nem hiába kerülöm a belvárost
Kedvencem ha azért tötyörög mert telefonál nahh azoknak nem kegyelmezek
Szaros esikszétemben van kihangositó, nem kell a duma hogy a Q7-be elfelejtette be x-ni ezt az opciót