Valami toldás volt benne,meg nem mondom hogy a nagy vagy a kicsi.
Ennek spec rohadt alacsony a tankja,szerintem a hornet hasonló.
Ez a kormányon van egy ram mountal rögzítve.
Minimálisan, de felveszi a motor rezgéseit a kamera, de attól még nem rossz....
Mmm te használtál +magasítót a tappancs után, vagy arra már egyből a kamera csatit raktad?
Hornetnak alacsonyabb a tankja, meg nekem a mini sötétítet plexitől nem biztos h sokat látna...
A másik pedig, ha oldalra raktam, akkor a menetszél is zavart, hogy elviszi a fejem azéé van némi légellenállása a kamerának...
Kormányon meg olyan képe lenne, mint amikor részegen cangásztam azt kizártam.
Ha jól tudom, de majd megerősíti Nándinak mint ha GOPRO-ja lenne...
mingyá megnézem a google-ban találni e hámos kamera felfogatásokat, =re az szimpatikusnak tünik...
Nekem tankra rakva szimpatikusabb. Csak sokat használok tanktáskát.Az meg nem kompatibilis a ragasztós cuccal.Kéne egy szívókás tartó,csak ellentétben a ragasztóssal amit letépni is nehéz nem tudom mennyire megbízható az ebay-es kínai cuccok.Esetleg tipp melyik jó?
Sisakra oldalra van de nem túl élménydús az a nézet.
Egy kis próbeegerészés hondával hidegben és januárban.
Nekem ez az ontapados rogzites elegge instabilnak tunik. Felek, hogy elhagyom a kamerat, ezert inkabb valami csore odarogzitenem. Az a baj, hogy a kormany tul alacsony a plexi miatt.
De iszonyatosan hasonlo a menu, meg a gombok elhelyezkedese. A tok is ugyan az. Allitolag az SJCAM az eredeti, az ELE meg azt masolja. De az ELE sem gagyi, mert kepre, tudasra jobb, mint az SJ4000.
Nem tudom ti próbáltatok e már videó szerkesztőt, háát basszus
Okééé nekem egy ős régi sz.gépem van, de 10 perc vidit 15 percig olvas be, mire lehet szerkeszteni (magyar Movie maker <----ezt legalább értem)
az ilyen vegas pro meg társai az nekem már kinai, hiába a youtube.....
Az SJ4000 egy jó alap kamera , a másikat én nem ismerem!
Tegnap leteszteltem az ocóóó 35 dolláros kamerámat (eken H9 4k) igaz csak autóban, de meglepően "szép" a képe, meg úgy ahogy a hang is, pedig a házában volt.... Rögtönözve, csak a fejtámlához raktam, mert nem akartam egy ragacsot se elhasználni
ugyebár a 4K felejtős, de 1060p 60fps-t azt szó szó laggolás nélkül viszi
Ma nézegettem, hogy a buksira hová tudnám felrakni, de a most használt HJC bukomnak "hegyes" az eleje és csak oldalra tudnám felrakni, de félek, hogy ez sem bírná a nagyobb tempót, mert egy kamerát így már elhagytam (még ha egy sz@ros sj klon volt)
A Bukócső az pont jól jön, bár a forgalmat meg a tájat annyira nem venné.... Tankra azért nem raknám, mert felveszi az út egyetlenségeket (igen drága magyar utak)
Mivel 3 millió kiegészítőt kaptam hozzá, így lehet majd kipróbálom azt a mell hámot... Nándi-nál egész jól néz ki az a szög...
Üdv
Gladius-hoz volt szerencsém, annak is olyan "puha" könnyü kuplungja volt mint a darázsnak!
A fehér darazsadat elnézve NEM gyári a kormányod!!
Ha van 2-3 kanyar a bowden-nek ,akár az is okozhatja a nehéz kuplungot! Meg amit Zoli is irt, h be van álva meg stb...
2 újjal, minden nehëzség nélkül kell h müködjön a kuplung kar!
Tavaly el adtam picike darazsamat de a szívem vissza húz van itt a fórumon, esetleg ismerősi körben olyan ember aki kipróbálná magát Supermoto stílusban és lecserélné a kis darazsát ami konkrétan érdekelne engem az a 2003 utáni 600-as Hornet esetleg 2000-utáni 900-as vagy Cbr 600 F4 esetleg 900-as ! Cserébe lenne a hirdetéseim között is szereplő Ktm ha olyan a gép rá is fizetek!!
Nézd át hogy könnyen mozog e a bowden,a nem megfelelő kenöanyag miatt be tud dagadni a bowdenház belső része,esetlg ki van szálasodva vagy csak berohadva ugyanez,igaz nem hornet csak blokk azonos 20 éves f3 amit probáltam de gyerekjáték kézerő kell hozzá.
Ez messze volt.