Nos Jánosom igaz rád amit egy ismerősöm mondott,annyi eszed van mint egy marék szárított molylepkének.
Amúgy már mondták páran ha már az írásba kötsz bele akkor nincs ötleted máshoz.
Amúgy meg ne bízz a tekeszakkörnek és a hangoknak a fejedben attól hogy 200/60-as vágott slikk gumit teszel fel,teleaggatod a motorkát kínai ebay-es francokkal,az első adandó alakalommal megfekteted a P.ringen,majd ezután ötlettelen feketére mázolod csóri gépet,(jön a jó rész könnyesre röhögtem ezen magam),amikor készenáll a bohócmotor egy újabb fektetésre főtengelyere hajtod,jó ez szerinted a normális de nem.
Amúgy ezt a részt megértem az 5 éves unokahugom is főtengelyesre hajtaná azt a szerencsétlen Intruder pótlékot.
A könyvet Gödöllő Palotakert 20 szám alá kérném.
Feküdni nem kell hozzá és nem a tempón múlik, hanem a határaid ismeretén. Ha az adott motorral nyáron mentél már lapon, akkor tudod, hogy képes vagy rá, a gumid is, a motorod is.
Aztán jön egy jobbos kanyar, amit elsokalltál, majd jönnek szembe is. Választhatsz, hogy mélyebbre döntöd vagy fékezel rémülten vagy frontálisan ütközöl. Aki sokat döntögetett, az nem fossa össze magát, hanem pici hátsó fékkel ráfordul, aztán ledönti a motort jó mélyre. Aki rutintalan, az megijed, nekiáll fékezni, a motor felegyensedik, átmegy a szembe sávba, majd frontálisan ütközik a szembe jövő autóval. Ennyit számít, hogy tudod-e, mered-e adott esetben a gépet dönteni például.
Aki nem próbálgatja a motorját, a határokat, nem fékez határon, stb, az nem fogja megtudni, hogy mik a saját maga és a motorjának a határai. Ahhoz, hogy egy járművet biztonsággal vezessünk, ismerni kell, ki kell alaposan ismerni, stb. Én a kocsimat is nem egyszer verettem keresztben, próbáltam a havon, hogyan reagál, stb. Mostanra már tudom, hogy mire készül, mit tudok megfogni, mit nem, hogyan viselkedjek, ha ez vagy az történik.
Az, aki konstansan csak megy a motorral, ahogyan a tanfolyamon is tanították, az sosem fogja megtudni, hogy milyen, ha kitör a segge, milyen, ha megcsúszik, stb.
Gazdag területeken közlekedsz csak. Járnék még, de egyre kevesebb. Én az IFA-val vagyok így, hogy már alig látni őket. Múltkor láttam egyet egy faluban, de amúgy már azok is kikoptak.
Általánosságban írtam. Rólad azt feltételezem, hogy 90-el mész a Balcsira
Megadod a címedet? Fogok küldeni karácsonyra egy helyesírási szótárat. Mondjuk mobilról én is néha elpötyögök dolgokat, de az írásod botrány
Egy rutinos, tapasztalt motoros akkor is jobban reagál ha amúgy nem száguldozós. Mondhatom úgy is, hogy a száguldozás nem feltétele annak, hogy tapasztalt és rutinos legyél. :)
Mondjuk egy rutinos tapasztalt szaguldozos motoros biztosan szarabbul reagalja le ha megcsuszik alatta a motor. Meg biztos sokkal hamarabb le is egy vészhelyzetben... tehát nincs miről beszélni
Nah, motoroztam egy fasza 150 kmt a Pilisben. Szaraz, tiszta, napsutotte utszakaszon lehet tepni neki. De ahol vizes volt az ut, ott csuszott elegge a sok szoroanyagtol.
Az erosebb kanyarokban le kell lassitni, itt visszahult a gumi. Kigyorsitaskor meg csuszott a segge a nedves betonon.
Szoval az egyenesekben hajra, de a kanyarokban csak ovatosan! Vizes utakon meg gyokketto, mert hideg a beton, a gumi es csuszik is.
Csak a motor,de az inkabb a szembe susnyasba.
Szlovakiaban en a sajat savban kiterultem mint a beka.
Szemet dolog a szurke aszfalton szurke murvas por.
Nem tudsz felhergelni, próbálkozz másnál
Hogy örülj neki, rendeltem még pár dolgot ebayről (igen kínait), és még a felnit is lefestem majd jó feketére