Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Olajcserénél Egyenesbe a mocit nívót nem kell vissza tekerni csak belerakni, így ellenőrizzük?
Nekem így 3,8Liternél nivó felső pontja.

Gyertya cserénél mennyie szolidan húzzam a gyertyàkat?
Előre köszi!
180nal utassal csuszik, mikor atrakom 4be.
Nem art ha cserel,na.
Soec egyben ratepve nekem is ugrik egy hangyafasznyit,de az egy lom.
Miert kell lamellakat cserej a kuplungban ?
Az enyém még nem szikrázott flexem meg nincs.
Kivételesen ott szikrázott a lábtartóm
Faintos hely
Ha meg tervezel kisértet kastélyokat meglesni, akkor szóljá! Hát ha nem hajt engem a tatár, csak ne mocsáron keresztül , me akkor mögéd ülök
Oké ott leszek a szeren vagy legalább is igyekszem. Látom akkor nem csak nekem gyön be az a hely.
A belvárost én is elkerülöm, ha lehet! Bár a szeptemberi gurulásunkor 20 perc alatt már b.örsön voltunk, kocsival ez kb bő 1óra lenne.
Persze hazafele faragtam még 5percet
Mert Gabessék a m0-ra mentek, így nem kellett "másra" is figyelni.

Bár nem tom Győr milyen a reggeli vagy esti dugóba, pest az gáz

De ha attól félsz h eltévedsz ,majd fogom a kezed

U.i. a pince sor meg alakulóban
Ott majd te fogod
Mért ne mehetnék bár nem szívesen kavarnék nagy faluba motorral.
Kocog
Jössz te még az én utcámba vagy nem

Nyelestű gyün ha tolom neki, te meg kapd el a végét
Mi van finganod kell, toljad rendesen.
Fél gáz az lesz
Hogy te milyen vagy

Puk puk
Mindenki annyit megy amennyit elsősorban a pénze+ideje engedi. Azé remélem jövőre is kanyargászunk legfeljebb félgázt használsz.
Ha van szabadidöm, akkor 15 fok-ba nyilván néha kimegyek, de szaladgálásra meg a rotyit használom! Nem igen van anyi sz.idöm amenyit szeretnék, nyáron klima szezon, télen meg kályha... idén örültem h majdnem 5e km tudtad menni

Aztán eladáskor úgy is azt mondják h visszatekertem az órát
Igy van, jo a 15 fok. De a 20 fok meg jobb.
Manualis a feszitom, de ettol meg lehet a lanc nyulott. Multkor okes volt, de azota mentem kozel 25e kmt. Szelepet nekem is kell ellenorizni es allitani adott esetben.
15 fok a legjopbb pedig. Amikor se nem fazol es nem doglesz ,meg a melegtol... Hogy birod ki hogy az ev feleben nem motorozol nem tudom.
jahh meg gyertya csere is volt, de az már nem oszt nem szoroz
ááááá ez nem lesz olcsó
Te nem most raktál bele manuális vez. feszítőt? vagy a KM alapján cseréled a láncot?
Idén nekem már megvolt a lánc szett csere (nem volt beiktatva, csak kiderült hogy szaaaaaar)
Szelep ell., teló olaj +szimering csere, karbi szinkron, fékfolyadék csere, aztán még a vez lánc is elkezdte hidegen egy kicsit szóval az is csere....
Nem volt olcsó
Jó neked. Nekem most nagyszervíz lesz: gyertyák, szinkron, vezérműlánc (valszeg), tömítések (olaj és hűtőkör között), kuplungtárcsák, olaj, stb. Már előre félek a végösszegtől. A kuplung szett (EBC tárcsák, rugók, vaslapok) és a gyertyák már megvannak. A többit még ki kell csengetnem.
Nekem MM93 a kedvencem. Kéne a motorja is, nem csak a tudása...
Hmmm azt hitem ,hogy a Rear oldal része soft, annyi baj legyen
ezt az egy típust tudom ilyen olcsón 1x beszerezni! nem nézegettem, a javasolt gumik árait, valamit tuti beszerzek, addig még úgy is sokat kell aludni aztán majd még kitalálom, hogy mi legyen... szerencsére "nagy" karbantartást nem igényel jövőre a darázs csak olaj csere, meg GUMI, szóval nem garasoskodni akarok, de egy jó ajánlatot csak nem utasítok el

Mellesleg egész jól bírta az M7RR a ringezést
Egy Rossi veszett el benned
M7RR ringezes utan
Ez a PP 2CT: