Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eszedért téged se fognak ellopni :D
Eszedért téged se fognak ellopni :D
Nem lesz orrfacsaróan büdös az a sportcsopper?
Nem legalis. Az e jel meg hamis mert gondolom valami ebayes. A két index közt távolságnak kell lennie. Talán 30cm minimum?.egyszer műszakin baszakodtak. Amúgy nekem is ilyen van és leszarom..:D
Nekem integrált a hátsó lámpám. Azaz a LED-es hátsó lámpába van az index is beépítve két oldalt. Sárgán villog, kb 90 villanás/perc. Van a lámpán E jel is. Nekem ez most nem egyértelmű, hogy ez akkor legális vagy sem. Itthon mindenki leszarja, de ha kimegyek majd kirándulni, nem akarok problémát ebből. De fölöslegesen nem veszek új rendszámtartót és indexet.
Nem-nem. Revolutionnél vásárolok.
Jah és ha 41 mm-s a horneté,a hossza is ugyanaz felesleges cserélni a komplett cuccot,elég egy belső.De akkor tényleg megegyezőnek kell lennie.
41mm-es nem fordított de csillapítás-előfeszítés állítható,holt ugyanaz mint egy F4-é csak ott a nyereg nem kettő hanem 4
dugós,es a mérete 43mm-es.
Jó az a hornet nyereg is csak a felsőt kéne cserélni,gyanítom hogy a felső munkahenger 14 mm-es nem 16.kipróbálom egy 16-os yam radiális munkahengerrel az F3-at akkor tudok nyilatkozni,mert így harmatos libafos,az F4-essel mentem az még harmatosabb volt organikus betéttel,szerintem kicsit rózsasznesebb lesz ha szinter betétet tesz bele az meber de jótólmessze lesz.
Tehát attól még hogy az F4-en idomok vannak,és kvázi csutkakormányos attól még túristabusz lesz.
A 600RR-re pedig még nem is a legsportosabb aszondta a pécs környéki tulaj egy túrán hogy a megyéből nem megy ki többet.
F3 eleje az bele megy, ha a fenti vasat (tripple clamp) kicsit nagyobbra esztergáltatom. De utána kell új féknyereg is, meg a kerekeket is ki kell hézagolni kicsit. Kb 100e Ft lenne mindennel együtt. Már ezt az opciót is kiszámoltam.

Ha a VTR villában gondolkozom, ott faragni sem kell, de kell oda is új nyereg és hézagolás. Anyagban 80e Ft lenne.

Elvileg be lehet lőni ezt a Hornet futóművet is, szeretnék ennél maradni. WP rugók vannak, csak a légréssel és a villaolajjal kell játszanom. Tudom, hogy nagyon jó sosem lesz, de nekem már a közepesen jó is megfelelő lenne.

Ha >100e Ft-ot költök a motorra, akkor inkább eladom és veszek egy CBR600F4-et inkább. Amúgy szeretem a Hornetet, de jó lenne, ha az eleje nem pattogna el. A többi része vállalható, de nyilván nem tökéletes.
Cserelj komplett belsőt és nem lesz ilyen baj :D az f3 eleje nem megy bele ? Itt van Zoli, biztos méricskél neked ha megkered :D
A gyári előírás szerint 102 mm légrést kell tartani az első villáknál. Olaj viszkozitást nem ír, de Bubus mondta, hogy 5W-s volt benne, ami egy vicc, most 10W-s olajjal járok. Ez sem annyira frankó, mert még mindig picit lehetne a csillapítása erősebb.

Nekem WP rugók vannak elöl a motorban. Ehhez a gyártó 15W-s olajat használ - ennyit már sikerült a netről kihámoznom. Azonban nem tudom, hogy mekkora légrést használjak; elvileg nagyobb légrést használnak a keményebb rugókhoz. A Hagon, Hyperpro 130 mm-t javasol a gyári 102-vel szemben, de a WP-hez nem találtam semmi hasonló adatot sem.

Ha senki nem mond semmi okosat, akkor szerintem 130 mm-es légréssel fogom feltölteni és 15W-s olajjal. Valakinek van ilyen irányú tapasztalata?
Sportsmart hányas?
Azt hittem ezt is ugy vetted. Ha ujra kicsit is haladosabb motorom lesz biztosan olyat veszek ra, vagy az ujat. Mindenki dicseri, hamar melegszik, kielegitoen tapad.
Áh hol van az már... Csak bejött
Szerintem meg ehhez a családhoz tartozol.

http://youtu.be/vDO6IxYEl28
Szerintem pont ezt írtam le a legelső hozzászolásomban csak gúnyosabban :D
Aki nem tudja, hogy sport vagy túragumit vegyen, illetve nincsen az egészről konkrét elképzelése, az a motoros nem ad valószínűleg olyan terhelést a motornak, amitől egy sportgumi ne menne el elől 15-20e km-t, hátul pedig 10e km-t.

Aki meg akkora rider, hogy elfogyaszt 5e alatt egy hátsót, 8e alatt egy elsőt, az nem kérdezget itt, hogy mi legyen. Annak az a kérdése, hogy a Racetec RR K3 legyen elől vagy K2, meg hogy a Supercorsát vagy a K3-at vegyen a gixxerre/R6/CBR-re...
A sportos vezetés hozzád képest lassu, nem ?
De ez az r17es pályázott gumi ?
Azé vigyázzatok Jánosommal,aszondta vastagabb a karja mint a combom..............ergo 70 feletti a kerülete.Izmos a srác. .
Sportgumi 200000-et?
Pontosan nem tudom. 6-8000 között valahol. Ha kimegyek Ausztriába akkor kevesebbet