Amire írtad, arra jó lesz a PP2CT is. Esőben jó, amúgy nem rossz, ha nem akarod gyilkolni. Jobban tapad, mint a Road. Ha nem kell a legjobb gumi és az ár is fontos tényező, akkor jó választás lehet.
Még a helyedben megnézném a többi gyártó régebbi gumijait is. Metzeler M5 Interact vagy Pirelli Rosso 2, stb.
Én nem pályázok, nagyon ritkán de autópályás etapok vannak! Nem a lábtartó szikräztatása éltet, bár elsőre megijedtem h mi ez a hang
Biztonságosabban, bátran szeretném dönteni és nem attól majrézni h naa valahol most fog megcsuszni
10fok alatt már nem motorozok, talán már 15 alatt se , esőbe meg pláne nem
Persze volt h elkapott, belefér
Nem vagyunk egyformák!
2ct 48eft
Road 4 88eft
Mindegyik 2016 gyártás! Lehet megbánom, de én kiprobálom a 2ct-t!!! Ha már ilyen jó áron betudnám szerezni
Nekem M7RR van fent elől-hátul. A tapasztalatom a következő:
Mint minden sportgumi, ennek is kell melegítés. Nyáron pár száz méter elég, most télen csak a gumi közepe melegszik meg, bármennyit megyek, mikor döntöm, csúszik kicsit. De messze nem olyan, mint sok másik sportgumi, hogy nem lehet melegen tartani, meg ősszel már nem jó. Ez a gumi jó kis mindenes, de azért vannak határai, mert télen már érezhetően nem tud felmelegedni, nyáron viszont a nagy melegben kiváló. De nem kell ősszel/tavasszal sem félni tőle, mert 5-8 fok felett üzemképes teljesen.
Nem az a kopós fajta: egy nyílt nap és 5e km van a gumikban és még van benne ugyan ennyi kb hátul. Egyenletesen kopik, nem kockásodik le, bár erről én is tehetek. :)
Az eleje nagyon tapadós, sosem hagyott cserben, a hátulja azonban hajlamos néha megcsúszni, ha nem versenynyomással veretem neki közúton. 2,4 BAR fölött némelyik kanyarban kicsit megindul a segge. De nem hirtelen, nem para, inkább élvezem. De ilyet csak akkor csinál, ha nincsen leengedve 2.0-ra. Félni nem kell tőle, de érezni rajta, hogy a veretést inkább 2 BAR-on szereti.
Versenypályán - megfelelően alacsony nyomással - (ésszel kanyarodva azért) kihozhatatlan a sodrából egy Horneten: döntve csuma gázas kigyorsítás, hatalmas fékek, stb. Bírja, nem kell több, mert ez is többet tud, mint a motor. De ha valaki lapra döntve nagyon fékez vagy rángatja a gázt, az nyilván esni fog előbb-utóbb. Bátran lehet lábtartóig dönteni, azonban tudni kell, hogy nem egy K1-es slick, tehát vannak határai.
Igazán versenypályán jön ki belőle az igazi tudása, mikor le van engedve 2 BAR-ra. Ekkor érezni, hogy változó merevségű a gumi szerkezete, illetve két komponensű: minél jobban döntöm, annál jobban kiterül és annál jobban tapad. Döntve jobban tapad, mint egyenesben - előtte a túragumi pont fordítva volt. Nyáron a nagy melegben sem olvadt szét a gumi a pályán, nem szakadtak ki darabok, nem volt semmi baj, csak az élvezet. Egyenletesen érdes volt a felülete.
Összegezve: eddig tetszik, jó kis gumi. De versenypályán mutatja csak meg igazán magát jól megmelegítve. Ilyen szaros, hideg időre jobb lenne egy túragumi most.
Értékelésem: erősen ajánlott
A Pilot Power 3-ra azt mondják, hogy nem rossz gumi, de nem bírja a pályázást, mert elmelegszik. Olyan gumi ez, hogy sportosabb, mint egy Road 3/4, de kevésbé sportos, mint a többi sportgumi. Esőben viszont nagyon jó, ha nem a legjobb.
Annak való ez a gumi, aki "sportosan" szeret közlekedni, de nem jár versenypályára, meg nincsenek über magas elvárásai. Ez a gumi átmenet a túragumik és a sportgumik között. Azaz olyan sportgumi, ami a túragumikhoz közelebb áll, mint a versenygumikhoz.
Undoritoan szar gumi... az eleje annyira nem de a hatulja egy katasztrofa. Azert raktam ra mert draga volthavonta gumit cserélni és nincs már kedvem allandoan csak a helyi szerpentint koptatni.
Nem is ertem egyesek hogy kepesek a bt023at hasonlitani egy road barmelyik tipushoz. A road a bt mellett egy versenygumi
Én alig várom, hogy a bt023-at ledobjam a darázsról! Hiába van a szélén még minta, úgy csuszkál a segge mint állat, 20 fok alatt még 3.ban is megcsúszik egyenesen. Pedig egy 1000es SV meg a hornet nyomatéka ëg és föld!
2011es a szet, lehet már öreg, pasz
Persze az első 2 szezonban mëg csak tapasztalgattam a vasat, de már döntögetni kéne, de jobb gumival!
Az a baj hogy ha kimész ausztriaba vagy horvatorszagba vagy montenegroba akkor a legkemenyebb turagumi is jol fog tapadni, max elmelegited. Bosnyakoknal nem annyira tuti az aszfalt mindenhol. Nalunk meg szinte mindenhol szar minosegu, ezert is kell ide sokaknak a slick.
Az eisenkappelnen elmelegitettem a road2szettet a tdm-mel, az sv-n meg a bt023-at melegitettem el a 8ason. Olyan lett mind a két gumi mint a takony de érdekes hogy a road2 nem tűnt olyan megviseltnek, a bt023 meg az a par szaz km alatt kopott kb 1,5mmt, ugy nezett ki mint amikor palyaztam vele.
Ha hosszu utakra mesz, akkor kar lekockazni a sportgumit. Akkor egy jo turagumi kell neked. Pl Michelin Pilot Road 4 vagy Metzeler Road01 vagy Pirelli Angel GT vagy Dunlop Roadsmart 3.
Itt a hosszabb kulfoldi utakra gondolok, a sok egyenes szakaszra. Ahol esik, fuj, de kell a kozepes tapadas.
Ha kanyarogsz inkabb a hegyekben, szereted donteni, kigyorsitgatni, rovid fektavot venni, akkor meg a sportgumi a jobb.
amikor vettem a motort, sport gumi volt rajta, mire beertem a melohelyre talan be is melegedett, 10 fok alatt meg olyan volt mintha bakelitbol lett volna, csuszott mint a hig fos.
pilot road 3-at tudom ajanlani, meg hidegben es esoben is kielegito szamomra egy mt-01-en. lassan 6000 van benne, alig latszik kopas. Nem dontom peremig pont le is szarom, (szerintem az sem hozna zavarba a gumit, a szele puhabb) tokeletesen megfelel turazasra es biztonsagos kanyarodasra, fekezesre utcai hasznalatnal. Kovetkezo is ilyen lesz vagy talan a 4-es majd kiderul
Vegyel egy jo sportgumit szerintem. Az jol tapad, lehet vele biztonsagosan dontogetni, stb. Lehet, hogy nem teljes szezonos lesz a hatso, de az elso szerintem eleg lesz egy evre.
Nekem Metzeler M7RR van. Ajanlom, mert jo gumi. De a Pirelli Rosso3, a Michelin Pilot Power 3, a Dunlop Sportsmart 3, a Bridgestone S21 is teljesen neked valo.
Puhabbat nem vennek, mert azt melegiteni kell, meg jobban kopik.
Ha megunod a gumicsereket es ugy erzed, hogy tartosabbra vagysz, akkor kesobb majd turagumit veszel. Majd ugy is latod.
Egyet tudni kell. Minden gumi igenyli a melegitest. A turagumi uzemkepes mondjuk 200 meter utan, a sportguminak meg kell par km. Ezutan biztonsagos mindegyik.
Olyan gumi nincsen, ami megfizetheto, nem kopik, tapad, stb. Ami tapad, az kopik. Kerdes mindig az, hogy mekkora tapadas kell. Ujrakezdokent a fenti gumik boven jok neked, de sok itteni szajhosnek is...
Valasztani neked kell, hogy melyik tetszik, mi fer arban bele, stb. Nagy kulonbseg sem arban, sem tudasban nincsen kozottuk.
Lassan jönnek vissza a dolgok. A motor is más. Olyan gumit szeretnék, ami tapad, jól néz ki a horneten, biztonságos, és megfizethető. Ha egy szezon, akkor egy szezon. Ezért kérem a tanácsotokat. A pályázás már nem érdekel. Kinek hosszabb a farka az sem.(bár a volt nejem szerint nekem kicsi van) Szeretek motorozni.
Nos. Utoljára pályán a hungaroringen voltam 988-ban etz vel. Lejárt a személyim, mire jött egy kanyar. A győri gokartpályán ha elkezdtünk motorozni a haverokkal sokan megálltak az 1es út mellett, és néztek minket. Az idén kezdtem újra motorozni. Nem vagánykodom, de szeretném a sebességet.
Még a helyedben megnézném a többi gyártó régebbi gumijait is. Metzeler M5 Interact vagy Pirelli Rosso 2, stb.