Horneten 10e km elmegy egy sportgumi is hatul. Elol kb 15-20e km kozott van a vege. Persze hasznalattol is fugg sokat.
Ha van ra penzed es szandekod, hogy ezt megfinanszirozd mindig, akkor a sportgumi a nyero, mar ha sportoskodni akarsz, nyilt napozni, stb.
Ha sporolosabb vagy, vagy ha a palyazas, labtartokarcolas nem csigaz fel, akkor inkabb egy turagumi a jobb neked. Ez hidegen jobban tapad, illetve tobbet megy el, rossz viszonyok kozott is jobbak altalaban.
Nekem Metzeler M7RR van, ami jo gumi es nem is kopik veszesen. A hatulja picit tancol neha kozuton, ha nem engedem le a nyomast, az eleje tapad eszmeletlenul.
Pont itt rontod el. Yamahát ne hasonlíts a többihez, egyedül ők adnak minôséget, az mt07 féke is jobb mint a horneté vagy a zéé. Az fz6 egy semmitérő motor.
Egyedül a yamaha tudott letenni valamit az asztalra az mt sorozattal. A 09 egy baromi jó motor, pont a 3henger miatt. Panaszkodtál hogy utassal hiába van 100loerőd, kevés. Na az mt09 ennyivel jobb, nyomatékrugalmasabb.
3henger a tökeletes. Sor4esek csak visitanak, a v2 gyenge.
Persze erről a naked kategoriáról beszélek!
A kutya ott van elásva hogy a körtét hasonlítgatod az eperrel.Mindezt Netes adatok alapján.
A650 F 2,6 ért egy butított járgány a égi iskol alapján kimosva minden élvezeti faktort belőle hogy olcsó legyen.
A többiekben pont annyi bugi van amennyivel drágábbak.
Értenek hozzá hogy tudják kimatekozni az árat és a vigyorfaktort.
A 2-3 hengeres motorok meg az ujkor legjobb találmányai a kerék után.
Ha ezeket nézem, akkor a CBR650F 2,6 millióért nem is rossz vétel. Csak nem jön át nekem, hogy miért lenne jó eladni a Hornetet és venni 2 misivel többért egy gyengébb, középszerű motort?!
A Yamaha FZ6 óta mi van?! Ezek a 2-3 hengeres motorok nekem nem jönnek be, ez a Tracer is balf@szul nem ki és nem egy műszaki csoda. Az MT-ket meg hagyjuk, mert viccesen néznek ki, de marha rondák szerintem.
Kawasaki Z750 nincsen már, csak a Z650 van:
- 68 LE 650 ccm-ből két hengerrel --> felejtős
- csirke hátsó gumi
- középszerű futómű, stb
- 187 kg
Z900:
- 125 LE 900ccm, 4 henger
- normálisabb, állítható futómű, 4 dugattyús Nissin fék
-210 kg
- a Z800 ABS kb 3 misi, gondolom, ez sem lesz olcsóbb
Yamaha MT-07:
- 2 henger, 689 ccm, 75 LE --> felejtős
- kisebb fékek (282 mm-es tárcsák)
- alap futómű
Yamaha MT-09:
- 3 henger, 847 ccm, 115 LE --> nekem nem kell 3 hengeres
- normálisabb futómű és fék, de semmi extra
- alu váz, kipörgésgátló
- 3 millió Ft-tól!
Yamaha Tracer 700:
- 2 henger, 689 ccm, 75 LE --> csirke kávédaráló ez is
- gyengusz fék és futómű
- 2.650.000 Ft
Tracer 900:
- 3 henger, 847 ccm, 115 LE --> ez is csak 3 hengeres
- kb ugyan az, mint az MT-09 műszakilag
- 3,5 misi!!!
Helló Fri!
Ezen a cimen érdeklődj:andor72@citromail.hu
Nekem csinált már ülést a CB500-ra és a CBF-600-ra is.
A munkájával és a munkadijjal is meg vagyok elégedve,ismerek pár embert akiknek csinált ülést és ők is hasonló véleményen vannak. Az utasülés kissé megemelve,igy nem csuszik a nyakamba a párom menet közben. Az ülés anyaga műbőr ugyan,de UV-álló és nem csúszik.
Azé egész jól összerakták az F3-akat.Fura a sok locsolócső a karbihoz,hülye kotvány benzinpumpa-manual benzincsap combo.De alapjában véve egész tisztességes a cucc.Elöl-hátul állítható futómű,dupla fék jó szar nyergekkel.
Kár hogy nincs villantós 180-as gumi.
1.890.000 Ft volt 2003-ban egy PC36-os. 2,5 misi fölött volt már akkor is egy sportmotor, pláne egy ezres. Az olcsóbb ár ellenére adtak:
- dupla tárcsaféket (közel 300-as méretben)
- 100 lóerő körüli teljesítményt
- vízhűtéses CBR blokkot
- lendületes és menő formatervet (akkoriban a Bandit volt az etalon és annál menőbb)
- megbízhatóságot
- közepes futóművet
Manapság is jó lenne ennyiért egy ilyen motor újonnan...
Most van a CB650F ABS 2,4 M Ft-tól, amihez adnak:
- 88 LE-s motort a 650 ccm ellenére
- hasonlóan egyszerűbb futóművet
- picit nagyobb féket
- kisebb vezetési élményt és megosztó formát (nekem speciel nem tetszik)
Jó dolog az olajhűtő szerintem is, mert használhatsz hígabb olajat is anélkül, hogy félni kellene attól, hogy túlmelegedne és elvékonyodna az túlságosan. Azonban ha nincsen benne termosztát, akkor káros is lehet, mert később melegszik fel a motorolaj, ami hideg indításkor hidegben hátrány.
Amúgy minden egyes Hornet-es kijelentés mögé oda kell tenni, hogy ez egy budget motor, amit a Honda általános használatra az átlagos embernek készített. Az ára is olyan volt anno, nem kellett érte sok milliót fizetni. Nyilván mindenhol spóroltak, ahol lehetett, ezért tudták olcsón adni. Ha valaki csúcstechnikára vágyik, akkor a szupersport kategória a helyes választás.
A 10W-40 az, amit a gepkonyv ajanl, meg ami az altalanosan bevalt es ajanlott olaj. Jo bele a 10W-50 is, de jobban jar, ha a 7100at veszi 10W-40-ben szerintem.
Csak kerdes, fogsz egy hasznalt hatso lanckereket, melle teszel egy ujat. Tök ugyanaz a kettő, minimális fényesedés latszik rajta, kopást nem tudsz mérni, akkor minek cseréled? Láncszettet cserélünk, de minek csereljük ha jó? Na meg miert nem cserelgetjuk az elso lanckereket ami kb 3000ft es noveljuk vele a lanc elettartamat? Ja mert szettben csereljuk... :)
Ha van ra penzed es szandekod, hogy ezt megfinanszirozd mindig, akkor a sportgumi a nyero, mar ha sportoskodni akarsz, nyilt napozni, stb.
Ha sporolosabb vagy, vagy ha a palyazas, labtartokarcolas nem csigaz fel, akkor inkabb egy turagumi a jobb neked. Ez hidegen jobban tapad, illetve tobbet megy el, rossz viszonyok kozott is jobbak altalaban.
Nekem Metzeler M7RR van, ami jo gumi es nem is kopik veszesen. A hatulja picit tancol neha kozuton, ha nem engedem le a nyomast, az eleje tapad eszmeletlenul.