Jah, 19 évesen kipróbáltam, hááát. Azt érzetem, hogy a futómű jó labilis, a motorerő és a nyomaték, hááát.
Akkor már inkább a 900-as, de azért az is csak kislányoknak való leginkább.
Sokmindent nem tudok mondani,egy fék munkahenger.16mm-es a dugattyúátmérő.Franc nem tudja horneté milyen,de ha tippelnem kéne 14mm-t mondanék,minden ilyesmi fékrendszerben hasonlo nissin van.Ez meg brembo.Kar más.Általában pofavizitkor cserélik,dobják fel ebayre.
Tehát kar sanszos hogy kelleni fog,és hogy a jobb-bal nem fog szettben stimmelni az tuti,hacsaknem van honda ami brembos.Tehát darabra kell venni egy hondát egy yamot,karból.
Cső állása sem fog jó lenni kb 90% eséllyel,az is cserés.Nameg tartályos.Nem tom tetszene e neked.
Nos azért csag 23440.- ha számszerűsítünk.
De ha figyelembe veszem hogy ez lesz a 4. motor amin fenn van kisebb módosításokkal elég barátságos a dolog.
A kéjes szerlésifaktort ki is hagytam amit okoz hogy magam készítettem,ha pofáraesve húzom a csiganyálat csak aszondhatom hülye zoli.
Azonívül nem elhanyagoljható tény hogy azt a honda által ilyen 100 lovas zsizsegőre rászerelt csak lassítóműnek csúfolt érzéketlen bazaltkockát csak úgy javíthatom valamelyest hogy a fruttiárban lomizott R1 pumpát kiegészítem a fékcsővel ami szintén a sercliből maradt meg.
Slusszpoén hogy talán használhatom rá a régen megvett villantós kínai karokat amik talonban fekszenek.
Szal majdnem úgy fog kinézni mintha motor lenne nem félig lefosott kilóméterkő.
Nah, köszi a számítást. Akkor tehát 24e Ft kerekítve, ha még veszek alátétet is, meg csavart is.
Most néztem, nekem postával együtt 32.279 Ft volt a 3 db Hel Performance cső kompletten mindennel (rozsdamentes csavarok, alátétek, csövek, posta, stb). Akkor durván egy 8e Ft-ot lehet spórolni, ha magam csinálom. Ez pont olyan összeg, hogy már jelentős különbség, de nem a fele azért...
20 ezer alatt, de gondolom nehéz feladat felmenni a Nagyvas oldalára, és megnézni mennyibe kerülnek a fittingek, és a csövek.
Ilyen hozzáállással lehet nem neked való az ilyen DIY cucc.
Az biza barkácsolás.
Amúgy tud gondot okozni,reccsent már el fitting rögzítő csavarom,a muter rész.És a legtöbb hiba a rátekeréskor az hogy be kell kalkulálni hogy tekeredik a cső mikor ráhúzod a roppantót,tehát ha beállítod egy állásba akkor ha nem számolsz rá csavarodik felszerelve mint a slag amit a kutya betekert.
De azért szépen meg kell blankolni a csöveket, egyenesen kell levágni, jól meg kell húzni, stb. Simán meg lehet szakítani a menetet, de lehet, hogy egyesek kis erővel húzzák meg pont a megszakítástól való félelem miatt. Van azért hibalehetőség bőven, ha valaki nem jól csinálja a dolgokat.
Nem vagyok amúgy túl parás, de nem tudom mennyire jó dolog, hogy olyan járművek mennek az utakon, amiknek a fékcsöveit otthon gyártották. Ez autókhoz is használható, ahol még nagyobb a féknyomás. Persze, ha otthon légtelenít, féket, futóművet stb-t szerel valaki, akkor csinálhat ezer más hibát is. De nekem ez már akkor is túlzásnak tűnik.
Nos,ez még anno a robimra vettem,hátra,két rohadt méter volt.
Robit eladtam,cső megmaradt,
SV törötten lett véve.S-es nakedra alakítottam,de így rövid a gyári gumicső.Nosza hajrá ebből levágva simán felkerült,race módban vagy mifene,picit hosszúra hagytam.
Oszt volt egy fejlövésem egyév mulva,így felkjerült rá egy GSXR pumpa bandit 4 dugós nyergekkel,akkor változott a fitting sokat nem vágtam le így még mindig hosszú volt.
Nos eladtam az SV-t és jött a street.Azon gyári fém cső volt.Egy ideig.
Félév mulva felkerült rá egy komplett Daytona 675 futóműszett,daytona radiális fékekkel,plusz olyan szemét a gsxr pumpa hogy nehéz légteleníteni így egy 16-os brembo felső pumpa ment mellé.Naná hogy nem stimmelt a fitting,és a gyárit nem lehet módosítani.
Ujjé megint előkerült a lomosból a cucc,pici alakítás gyári átvezetés nyegről a másikra és ez sokáig megvolt KB 40e-ret tekertem bele.
Most hogy visszalakítottam a streetet gyárira megmaradt.
Már be van tervezve hogy a CBR 20 éves fékcsövei helyett megy fel a brembo 16-os radiális pumpával együtt.
Csak a roppantót kell cserélni és a tömítőgyűrűt.Nomeg ugyanott nem foghatja meg ujra,ergo rövidíteni kell.
Jah, 19 évesen kipróbáltam, hááát. Azt érzetem, hogy a futómű jó labilis, a motorerő és a nyomaték, hááát.
Akkor már inkább a 900-as, de azért az is csak kislányoknak való leginkább.
Tehát kar sanszos hogy kelleni fog,és hogy a jobb-bal nem fog szettben stimmelni az tuti,hacsaknem van honda ami brembos.Tehát darabra kell venni egy hondát egy yamot,karból.
Cső állása sem fog jó lenni kb 90% eséllyel,az is cserés.Nameg tartályos.Nem tom tetszene e neked.
http://youtu.be/Hbh9na3Xg2w
De ha figyelembe veszem hogy ez lesz a 4. motor amin fenn van kisebb módosításokkal elég barátságos a dolog.
A kéjes szerlésifaktort ki is hagytam amit okoz hogy magam készítettem,ha pofáraesve húzom a csiganyálat csak aszondhatom hülye zoli.
Azonívül nem elhanyagoljható tény hogy azt a honda által ilyen 100 lovas zsizsegőre rászerelt csak lassítóműnek csúfolt érzéketlen bazaltkockát csak úgy javíthatom valamelyest hogy a fruttiárban lomizott R1 pumpát kiegészítem a fékcsővel ami szintén a sercliből maradt meg.
Slusszpoén hogy talán használhatom rá a régen megvett villantós kínai karokat amik talonban fekszenek.
Szal majdnem úgy fog kinézni mintha motor lenne nem félig lefosott kilóméterkő.
Menjél inkább a suzuki topicba, aztán sírassad inkább Clam-ot...
Most néztem, nekem postával együtt 32.279 Ft volt a 3 db Hel Performance cső kompletten mindennel (rozsdamentes csavarok, alátétek, csövek, posta, stb). Akkor durván egy 8e Ft-ot lehet spórolni, ha magam csinálom. Ez pont olyan összeg, hogy már jelentős különbség, de nem a fele azért...
6050.-
Bár ha elég a vagizós race helyett az átvezetős megúszható 4 rugóból.
4x1900 a fitting
2x1 méter a cső 2x4500
átvezető csavar ha még nincs 790
17390.-
Meg egy 11-es fúrószár.
Ilyen hozzáállással lehet nem neked való az ilyen DIY cucc.
Ez igaz, idegesítő, hogy minden túl van árazva. A fotózás a másik ilyen terület, ahol minden 3-5x annyi, mint amit ér.
Annyiban nem értek egyet, hogy ha a kocsidhoz veszel fémszövetes fékcsövet, akkor oda is 30e Ft lesz legalább a 4 db, ha nem a duplája.
Barna, akkor meg kell venni a préselt fittinges csöveket, mivel a motor szó benne van így jó drága :D
Amúgy tud gondot okozni,reccsent már el fitting rögzítő csavarom,a muter rész.És a legtöbb hiba a rátekeréskor az hogy be kell kalkulálni hogy tekeredik a cső mikor ráhúzod a roppantót,tehát ha beállítod egy állásba akkor ha nem számolsz rá csavarodik felszerelve mint a slag amit a kutya betekert.
De azért szépen meg kell blankolni a csöveket, egyenesen kell levágni, jól meg kell húzni, stb. Simán meg lehet szakítani a menetet, de lehet, hogy egyesek kis erővel húzzák meg pont a megszakítástól való félelem miatt. Van azért hibalehetőség bőven, ha valaki nem jól csinálja a dolgokat.
Nem vagyok amúgy túl parás, de nem tudom mennyire jó dolog, hogy olyan járművek mennek az utakon, amiknek a fékcsöveit otthon gyártották. Ez autókhoz is használható, ahol még nagyobb a féknyomás. Persze, ha otthon légtelenít, féket, futóművet stb-t szerel valaki, akkor csinálhat ezer más hibát is. De nekem ez már akkor is túlzásnak tűnik.
Robit eladtam,cső megmaradt,
SV törötten lett véve.S-es nakedra alakítottam,de így rövid a gyári gumicső.Nosza hajrá ebből levágva simán felkerült,race módban vagy mifene,picit hosszúra hagytam.
Oszt volt egy fejlövésem egyév mulva,így felkjerült rá egy GSXR pumpa bandit 4 dugós nyergekkel,akkor változott a fitting sokat nem vágtam le így még mindig hosszú volt.
Nos eladtam az SV-t és jött a street.Azon gyári fém cső volt.Egy ideig.
Félév mulva felkerült rá egy komplett Daytona 675 futóműszett,daytona radiális fékekkel,plusz olyan szemét a gsxr pumpa hogy nehéz légteleníteni így egy 16-os brembo felső pumpa ment mellé.Naná hogy nem stimmelt a fitting,és a gyárit nem lehet módosítani.
Ujjé megint előkerült a lomosból a cucc,pici alakítás gyári átvezetés nyegről a másikra és ez sokáig megvolt KB 40e-ret tekertem bele.
Most hogy visszalakítottam a streetet gyárira megmaradt.
Már be van tervezve hogy a CBR 20 éves fékcsövei helyett megy fel a brembo 16-os radiális pumpával együtt.
Csak a roppantót kell cserélni és a tömítőgyűrűt.Nomeg ugyanott nem foghatja meg ujra,ergo rövidíteni kell.