Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bezzeg az új 1400-as suzuki.
"csak egy hornet"

Jah, 19 évesen kipróbáltam, hááát. Azt érzetem, hogy a futómű jó labilis, a motorerő és a nyomaték, hááát.
Akkor már inkább a 900-as, de azért az is csak kislányoknak való leginkább.
Sokmindent nem tudok mondani,egy fék munkahenger.16mm-es a dugattyúátmérő.Franc nem tudja horneté milyen,de ha tippelnem kéne 14mm-t mondanék,minden ilyesmi fékrendszerben hasonlo nissin van.Ez meg brembo.Kar más.Általában pofavizitkor cserélik,dobják fel ebayre.
Tehát kar sanszos hogy kelleni fog,és hogy a jobb-bal nem fog szettben stimmelni az tuti,hacsaknem van honda ami brembos.Tehát darabra kell venni egy hondát egy yamot,karból.

Cső állása sem fog jó lenni kb 90% eséllyel,az is cserés.Nameg tartályos.Nem tom tetszene e neked.
Mas fitting kell es kesz. De ne pazarold ra a penzt. Locsolod ra a penzt de akkor is csak egy hornet marad.
Erről a home-made fékcsőről ez jutott az eszembe:
http://youtu.be/Hbh9na3Xg2w
Mesélj erről az R1 pumpáról! Mennyire plug&play? Miket kell még cserélni és mire?
Nos azért csag 23440.- ha számszerűsítünk.
De ha figyelembe veszem hogy ez lesz a 4. motor amin fenn van kisebb módosításokkal elég barátságos a dolog.
A kéjes szerlésifaktort ki is hagytam amit okoz hogy magam készítettem,ha pofáraesve húzom a csiganyálat csak aszondhatom hülye zoli.
Azonívül nem elhanyagoljható tény hogy azt a honda által ilyen 100 lovas zsizsegőre rászerelt csak lassítóműnek csúfolt érzéketlen bazaltkockát csak úgy javíthatom valamelyest hogy a fruttiárban lomizott R1 pumpát kiegészítem a fékcsővel ami szintén a sercliből maradt meg.
Slusszpoén hogy talán használhatom rá a régen megvett villantós kínai karokat amik talonban fekszenek.
Szal majdnem úgy fog kinézni mintha motor lenne nem félig lefosott kilóméterkő.
Kötekedőrépa.
Ott nincsenek olyan dinkák akikkel lehet annyit kötekedni, mint veletek
Szerinted engem meg érdekel az okoskodásod?!
Menjél inkább a suzuki topicba, aztán sírassad inkább Clam-ot...
Nah, köszi a számítást. Akkor tehát 24e Ft kerekítve, ha még veszek alátétet is, meg csavart is.

Most néztem, nekem postával együtt 32.279 Ft volt a 3 db Hel Performance cső kompletten mindennel (rozsdamentes csavarok, alátétek, csövek, posta, stb). Akkor durván egy 8e Ft-ot lehet spórolni, ha magam csinálom. Ez pont olyan összeg, hogy már jelentős különbség, de nem a fele azért...
Jah hogy hátra is?
6050.-
Bár ha elég a vagizós race helyett az átvezetős megúszható 4 rugóból.
Miért tenném? Szerinted érdekel engem, hogy neked mennyibe fog kerülni a cuccod?
Na jó számolás:

4x1900 a fitting
2x1 méter a cső 2x4500
átvezető csavar ha még nincs 790
17390.-
Meg egy 11-es fúrószár.
Nem tudom mennyi volt nem szoktam igy kiszamolni. Olajat se meg semmit. Tudom mi hol olcso es ugy rendelek
Egyébként, ha már itt tartunk, akkor menjél fel és számold ki nekem, hogy mennyi a Hornetre a fékcsövezés.
Egyszerűbb megkérdezni, mint számolgatni. Ha már megcsinálta magának, csak tudja, hogy 10e volt, 15e volt vagy 25e volt nagyjából.
20 ezer alatt, de gondolom nehéz feladat felmenni a Nagyvas oldalára, és megnézni mennyibe kerülnek a fittingek, és a csövek.
Ilyen hozzáállással lehet nem neked való az ilyen DIY cucc.
Egyébként, ha ezt a szereld magad dolgot csináljuk, akkor mennyire jön ki a 3 db fékcső kompletten?
"mivel a motor szó benne van így jó drága"

Ez igaz, idegesítő, hogy minden túl van árazva. A fotózás a másik ilyen terület, ahol minden 3-5x annyi, mint amit ér.

Annyiban nem értek egyet, hogy ha a kocsidhoz veszel fémszövetes fékcsövet, akkor oda is 30e Ft lesz legalább a 4 db, ha nem a duplája.
Te szerelj ve a karodba valami szenzort, nem mtz hengerfej ez :D

Barna, akkor meg kell venni a préselt fittinges csöveket, mivel a motor szó benne van így jó drága :D
Az biza barkácsolás.
Amúgy tud gondot okozni,reccsent már el fitting rögzítő csavarom,a muter rész.És a legtöbb hiba a rátekeréskor az hogy be kell kalkulálni hogy tekeredik a cső mikor ráhúzod a roppantót,tehát ha beállítod egy állásba akkor ha nem számolsz rá csavarodik felszerelve mint a slag amit a kutya betekert.
Jó, nem tűnik egy nagyon bonyolult valaminek.

De azért szépen meg kell blankolni a csöveket, egyenesen kell levágni, jól meg kell húzni, stb. Simán meg lehet szakítani a menetet, de lehet, hogy egyesek kis erővel húzzák meg pont a megszakítástól való félelem miatt. Van azért hibalehetőség bőven, ha valaki nem jól csinálja a dolgokat.

Nem vagyok amúgy túl parás, de nem tudom mennyire jó dolog, hogy olyan járművek mennek az utakon, amiknek a fékcsöveit otthon gyártották. Ez autókhoz is használható, ahol még nagyobb a féknyomás. Persze, ha otthon légtelenít, féket, futóművet stb-t szerel valaki, akkor csinálhat ezer más hibát is. De nekem ez már akkor is túlzásnak tűnik.
Nos,ez még anno a robimra vettem,hátra,két rohadt méter volt.
Robit eladtam,cső megmaradt,
SV törötten lett véve.S-es nakedra alakítottam,de így rövid a gyári gumicső.Nosza hajrá ebből levágva simán felkerült,race módban vagy mifene,picit hosszúra hagytam.
Oszt volt egy fejlövésem egyév mulva,így felkjerült rá egy GSXR pumpa bandit 4 dugós nyergekkel,akkor változott a fitting sokat nem vágtam le így még mindig hosszú volt.
Nos eladtam az SV-t és jött a street.Azon gyári fém cső volt.Egy ideig.
Félév mulva felkerült rá egy komplett Daytona 675 futóműszett,daytona radiális fékekkel,plusz olyan szemét a gsxr pumpa hogy nehéz légteleníteni így egy 16-os brembo felső pumpa ment mellé.Naná hogy nem stimmelt a fitting,és a gyárit nem lehet módosítani.
Ujjé megint előkerült a lomosból a cucc,pici alakítás gyári átvezetés nyegről a másikra és ez sokáig megvolt KB 40e-ret tekertem bele.
Most hogy visszalakítottam a streetet gyárira megmaradt.
Már be van tervezve hogy a CBR 20 éves fékcsövei helyett megy fel a brembo 16-os radiális pumpával együtt.
Csak a roppantót kell cserélni és a tömítőgyűrűt.Nomeg ugyanott nem foghatja meg ujra,ergo rövidíteni kell.