Nem tudom miota barkacsolas az ha megveszel egy kesz termeket es osszerakod. A lapraszerelt butor osszeszerelese is barkacsolas ?
Nézd meg hogy mukodik es rajossz hogy mennyire veszelyes. Egy kup tomit, az eleg szar szokott lennu tenyleg, bonyolult konnyen elromlo alkatresz egy kup. :)
Az szép teljesítmény. A gyári fémhálós csövek sem mennek el a végtelenségig.
Én az idén vettem új Hel Performance fémhálós csövet, mert a régi (szintén fémhálós cső) külső burkolata tönkrement. A sok hajlástól az első teleszkópoknál a bekeményedett külső szilikon réteg megrepedt, majd kihasadt. A víz bejutott a fémhálóig, ahol nekiállt az rozsdásodni. Azért ez nem egy életbiztosítás, mert ha a fémháló elszakad, akkor eldurran a teflonos belső csövezés, az tuti.
A Hel nekem egyedileg gyártotta méretre a csöveket felár nélkül. Rozsdamentes acél a fitting és átlatszó a cső szilikon burkolata, így a fémszínű háló látszik frankón. Eddig jónak tűnik teljesen a cucc, remélem, hogy az is marad.
Általában a gyáriakra ráöntik a műanyag huzatot,Lehetetlen lebontani.Az allegrinél egy plusz szilikonos cső van rajta,vagy semmi (mondjuk ez volt hogy kidörzsölt kábelezést és az acél letestelte) ami vágható így egy dremmellel simán méretre vágom.Szal általában fekete huzatos vagy a kényes helyeken betekerem szigszalaggal.
8-10 éve és KB 70e Km óta ugyanaz van a motoromon,A CBR-re tél folyamán ezt alakítom rá egy R1 felső munkahengerrel.Konkrétan az csak a fitting állása és a méret változott.
Nem lazul,nem okoz problemet.
Normálisan kell megcsinálni.
Durva, hogy otthon barkácsolod össze a fékcsövet. Mondjuk a gyár is ezt csinálja, csak profi gépekkel. Nekem a csavaros megoldásnál mindig ott lenne a kétely, hogy lelazul a fitting rögzítése vagy valami ilyesmi történik.
En nagyvasrol rendeltem otthon osszeszerelhetos fekcsovet. Ket motorom is gond nelkul teljesit. Persze ez nem gyari, nincs ra mubuzonylat, a riziko ottvan de nalam hibatlanul tudja a dolgag.
En az angol Hel cegtol rendeltem. Meretre gyartjak, ha mas a kormany vagy ilyesmi. Egyebkent tudjak az alap meretet. Ebay-en is fent vannak. A komplett szett (3db fekcso) kb 30e Ftba kerul.
Valaszthatsz, hogy milyen szinu legyen a banjo fitting es a cso.
Race tipusu a legjobb, ahol is parhuzamosan 2 db fekcso megy a fofektol a ket elso nyereghez. Azaz nincsen atkoto cso, ami a ket nyerget osszekotne, stb.
A hatsot is erdemes cserelni, mert utassal hatalmas a kulonbseg, mikor erosebben fekezel.
köszi a zsirzásos tippet a gázmarkolatra, siker! :D Gondolkodom, hogy a fékfolyadék cserét összekötöm a fém fékcsövek felhelyezésével. Van valami korrekt webáruház, vagy bolthálózat (Bárdi,Unix) ahol meg tudom vásárolni 2004-es hornetre?
Tegnap kihasználtam a jó időt és.... Szétbontottam a Hornet hátulját. Leszedtem a doboztartókat, elkezdtem pucolni. A gonddom: tavasszal a hátsódoboz tartó egyik füle eltört. Meghegesztettük, működik. Most viszont észrevettem, h rozsdásodik a felület. Ahogy szétszedtem, állt benne a víz.... Valószínűleg az oldaldoboz tartó felfogatásánál befolyik, és belül megáll... Van erre vmi ötlet, javaslat? Szilózzam ki, vagy vmi gumigyűrű lehet tömítésként a jó módszer? Elég zavaró a dolog, mert ha menet közben történik pl egy törés, annak nem örülnék...
Én a Lidl-ben vettem téli motoros kesztyűt asszem 6000Ft volt,de nagyon jó!Most van markolat fűtésem is,így szinte bármilyen hidegben motoroznék ha lenne tapadás,de az már ilyenkor nem nagyon van.
Az én motoromnak híresen szar a szélvédelme és a 3éves cabergemhez kepest minimalisan csendesebb ez a bukó. Gondoltam hogy majd nem kell hozza fuldugo de nekem kell. Pesten ki tudod probalni ha leteszed az arat, nem jut eszembe a bolt neve. Onroados Macko szokta reklamozni
Én meg vagyok elegedve egyebkent vele, szerintem minosegben nagyon jok, szerintem az agv ebben az arban elbujhat mogotte, a caberg szintugy, dragabb shark bukokat probaltam azok nem tetszettek.
Nézd meg hogy mukodik es rajossz hogy mennyire veszelyes. Egy kup tomit, az eleg szar szokott lennu tenyleg, bonyolult konnyen elromlo alkatresz egy kup. :)