Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha dugulás van akkor gondolom nagyobb a macera.
Vagy dugulás, vagy víz van a karbikban. Azzal nem vesztesz semmit, ha a karbik alján kinyitogatod a csavarokat és leereszted az úszóházból a benzint és utána kipróbálod. Lehetőleg ne engedd tele a blokkot benzinnel, mert az önindítóval felgyújtod. Az úszóház alján van egy kis "csöcs", arra húzz csövet és az edényben, amibe leengeded a benzint, meglátod mi jön le.
Sziasztok!

Van egy 2004-es Hornet-em de ma valami történt vele. Tudni kell róla, hogy tavasszal át volt nézetve, karbi tisztítás, olaj csere. Ma menet közben kis fordulaton olyan höröggő hangot adott ki folyamatosan és erőbe is vissza vett, olyan nehéz volt neki felvenni a fordulatot. Nagyobb fordulaton jól ment de kicsin folyamatosan ezt csinálta, alapjárat is ütemtelen lett, egyszer meg is állt a motor. Volt olyan, hogy jobban meghúztam neki és pár percig rendben ment utána megint ugyan ez. Van ötletetek mi lehet vele?

Köszönöm!
Tied lesz az ötödik.. már amiről én tudok.
...ja es ami lemaradt h tapatalk on elérhető...
elkezdtem megcsinálni a fórumot a hornetre is.
mégha csak egy valki is nézni fogja megéri talán mert struktúrálttá tettem pont mint az autós fórumokat...
ha netán egyszer többen leszünk akkor majd a fórum címét is megváltoztatom hozzá adom a hornetet is
addig is az eddigi módosításokat feldobtam...

addig is a fokazatkijelző beépítése és videó :
http://civinfo.hu/viewtopic.ph...
Köszike akkor nézelődök majd.
De, de ezek alapján már csak találsz egy megfelelőt.
Az nem gáz a refi visszajelző helyett nekem olajnyomás lámpa van?
Ugyanaz pepitában, olcsóbban.
Pölö ez., de van ezen kívül több is. Lehet, olcsóbban is találsz
Gyári tuti horror összeg az ebay-es meg nem tudom melyik ami jó hozzá tutira , már régen rendeltem volna. Egy linket megköszönnék ha tud valaki jót.
Öregem! Micsoda buliból maradtam ki !
A max hőmérsékletet nem tudom neked megmondani, csak azt, hogy meg kell hogy legyen az egyensúly a töltés és a fogyasztás között. Minél kevesebb a fogyasztó, annál inkább igénybe van véve a fesszab.
Egyszer a kocsimat tolattam métereken keresztül a kutas ismerősökkel. Mikor már ordítoztak, hogy "engedd rá, engedd rá" akkor beindítottam önindítóval és visszakiabáltam nekik, hogy köszi fiúk
érdekességképpen-ahogy múltkor túltárgyaltuk a led vs. halogén témát, és szembesülve azzal amit mondtatok, hogy szétmehet a fesszabályzó ha nincs elegendő terhelés (vagy mégse), mondom megnézem milyen forró a cucc amikor hazaértem amikor csak a tompított említett (20W-os)ledem pilácsol és megnéztem azt is amikor a távolságit is mellé felkapcsolom...és mondhatni nincs nagy különbség...forró így is...forró úgy is.
szóval ezért amiért kérdeztem,h mi lehet az a pont amit még a kütyű elbír hőfokban...
Értékelem a segítőkészséget. Tényleg. Örültem is hogy egyből ugrottatok. Hagyni kellett volna, hogy addig tartsátok, míg átszerelem
Ott akkor a belső műszertok is sérülhetett. Vagy gyári, vagy az Ebay-en tudsz venni komplett burkolatot.
Nem releváns. A specifikációk a töltési feszültséget határozzák meg. A hőmérséklet egy mellékhatás.
Tudja valaki h mennyi (kell) legyen az üzemi (max) hofoka a fesz.szabalyzonak!?
Ha már ennyire pörög a topic megkérdezem nincs valakinek egy műszerfal burkolata 2001es hornethez enyém sajna eléggé viseltes. Eleje meg a hátulja is kellene csak a műszerek nem azok jók.
Persze te verszivo! Egyszer akartam kerekcserenel segiteni akkor is visszautasitottad. Pedig az ero velunk volt!
Mindentől függetlenül de ezen postok után ma hazafele tenyleg csunyabbnak tűnik a dolog...holnap a technikusokat raeresztem h csináljanak egy másik süllyesztett konzolt
Sicc mesélhetne!?