Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amugy ha nagyon igenyesen akarod megcsinalni akkor valami ilyesmit kellene.

En megprobalkoznek vele de a motoromhoz nincsen bontott (esetleg torott) km ora amivel probalkozhatok. Elesbe meg nem vallalom annyit nem er, meg igazabol csak dizajn elem mert az 5 sebessegben nem tevedek el.

http://youtu.be/amA9yg3k2Fk
ilyeneket nalunk is kapsz gombokert
szerintem azzal sem lesz gond nagyobb fényerejűt venni...ha kell...
(még mindig csak egy ezressel több az egész kütyü:)
http://www.ebay.com/sch/i.html...
Ezekben 7 szegmenses kijelzo van, nem ledek.
tegnap végignéztem én is a youtubon és úgy voltam vele 3.5k-t "kkockára" teszek e téren.
Egy csomó visszajelzés volt vásárlók részéről és dícsérték a cuccot.
Mivel jópár módosításon túl vagyok az autómnál is ígyhát a pár vezeték többlettől nem estem pánikba...meglátjuk.
Ha jó lesz csak épp nem látni, akkor behozom a melóhelyre, max a technikusok a ledeket kicserélik nagyobb fényerejűre....nem hinném,h a gipro-nál a technikát fizeted meg (igen azt is valamilyen mértékben) hanem inkább azt,h annó neki volt gondolom előnek ilyen és kéri az árát...magyarul a felírat rajta a maradék 17k Huf , nem hiszem h ennyivel drágább lenne a nagyobb teljesítményű ledek

DE, lehet,h tévedek....ha megjön meglátjuk, készítek pár fényképet az installról és végeredményről...legfeljebb megy a levesbe....
Rakerestem meg a kinai cuccra. Napsutesben semmit se lehet latni a kijelzon...

http://youtu.be/SKLNToECbDg
hat az attol fugg mennyire folyik. Ha eppen csak szivarog eljuthatsz, de az fontos hogy ha lyukas a rendszer hamarabb forr fel a viz es azt semmikeppen nem varnam meg. Vigyel magaddal 1L desztillalt vizet biztos ami biztos, de ha nagyon meleg a viz es kinyitod a betoltot leforrazhatod magad durvan. Ha nagyon folyik inkabb nem kiserleteznek mert sokat arthatsz a motornak vele, mig egy motormentot kihivsz kb 5-8e forintert elviszi. Tudom hogy faj kiadni ennyit a "semmire" de nem kockaztatsz legalabb.
En a minap raktam össze es az egyiknek a szimeringjet jobban olajoztam meg a kelleténél a palastjara akartam olajat a könnyebb helyretolashoz aztán megszaladt es belefolyt valamennyi.
En annál a villanal látok pici olajat es annak is tulajdonitom...

Ami meg fontos lehet h az összeszerelésnel kellő óvatossággal jártál-e el, értem ezalatt h a szineringeket úgy hoztad ra a rudra h szigszalaggal vagy zacskoval betekerted-e h az éles részek ne sertések meg!?esetleg olajmennyisegbol sem raktal többet ?

Érdekességképpen en azt vettem észre h mindkét villám pont azon része ami szakaszon dolgozik meg volt sértve. Gondolom valamelyik barbár szerelo úgy szedte ki a fekpofakat h megszaladt a kulcs es kisebb "kratereket" ütött a rudba. Ezek tuti h sértettek mind a porvedot mind pedig a szimeringeket...termeszetesen óvatosan kipoliroztam összeszerelés után, szóval erre is célszerű odafigyelni...
(Amúgy nekem válni svájci szimering es castrol 10w került be...)
Koszi, valóban annak ott a helye!;)
Köszi! 15 km-t kell mennem egy lyukkal a hűtőmön, ki fogja bírni az a 2liter? Mikor kell fosni, ha kezd felforrni a víz?
2.2 a teljes hűtőrendszerre értendő
Múltkor jól kiveséztük a telóolaj mennyiséget, szimering cserét, de most úgy néz ki megint van egy kis bibi, vagy csak és spilázom túl.
Az mitől lehet, hogy ugyanaz a szár, amelyik könnyezett és a fárasztás eredményeként csere érett lett, az újjal is könnyezik. Vagyis ez így nem is biztos, hogy igaz, mert a "fényes" szár csont száraz, viszont az alján fénylett egy pici olaj. Csere óta kb. 500km-ment bele. Lehet az, hogy az összerakásnál maradt valami többlet a szimmering környékén és egy nagyobb döccenőnél lehúzta vagy valami minimális ferdülés van a villában és apránként eleszi a szimeringet? (Ez azért ciki, mert kb. 500km ment bele a csere óta.

A szimering PartsPlus gyártmányú Chubby ajánlása alapján, olaj meg Motul Medium.

Azért is ciki, mert másfél hét múlva lenne egy 4 napos horvát túra kb. 1600-2000km távval.
a 99-es modelbe 2.2. Nagy különbség nem lehet a többi évjáratnál sem.
Valaki mondja meg mennyi víz fér a Hornet hűtőjébe! Köszi
A bekotes miatt, a kulso megjelen es a meret miatt is.

2005-2006os hornetre konnyen felszerelheto a gipro jo helyre:
Miért?
Miért csak az? Csak az egy vezeték bekötés miatt, vagy a többi nem jó, vagy pontatlan!?
Csak gipro, vagy semmi ;-) Annal csak 1 vezetekbol kell jelez lopni, a tobbi gyari csatlakozoval megy.
Ha 90-nél 5000-nél többet forog, akkor nem. Kész
Erről van tapasztalat esetleg valakinek?
http://www.ebay.com/itm/FOR-Ho...

Bevallom, h néha nem vagyok biztos h 6.ban van a gép vagy sem. Nem érzem még kellően, igaz eddig kb150km-t mentem es utoljára több mint 15 éve motoroztam...
Jah és 58 as méret :D 4 hozzászólásban csak sikerül leírnom amit akarok XD
Érdeklődni lehet a 06309474930 számon.
Sziasztok eladnám 1 napot használt Berik bőrnadrágomat méretprobléma miatt :S (50.000 ft)
Szép napot!

Ki milyen kormányt használ a gyári helyett? 2003 hornet az alany, eléggé rövidek a kezeim, szóval közelebb akarnám hozni a kormányt meg jó lenne ha szélesebb ,valamint az miért van hogy a fordulatszám mérőm olyan mint az Mz-n volt ugrál :D
Tul sokat nem er. Elsosorban a gps miatt vettem meg, igy nem lesz bogaras.