Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha, akkor olyat nézek
Persze ez csak a healtech gipro-ra érvényes, a kínai cuccoknál már más a helyzet.
Akkor beszerzek egyet, köszi az infót
Nem bonyolult.Egy vezeteket kell kabeltoldoval bekotni, a tobbi gyari csatlakozoval megy.
6 vagy 7 AH-s ha jól tudom
Valaki esetleg segítene hogy gyárilag mekkora akku van a 2003as hornetben mert szerintem ami most van benn az kicsi bár inditja de azért kiváncsi vagyok rá.
Érdeklődnék ,hogy valaki szerelt-e fokozatkijelzöt 2006-os Hornetre?
Mennyire bonyolult
A mai időt elnézve jövő héten én is összerakom a gépet. :)
2 hétig állt, igazán ebből 1 hetet kényszerből mert hazaérve a garázslehajtón (utolsó kanyar aznap:)) kicsúszott a segge és lapra tettem. Gombák megvédték, csak a váltókar tört el. Sikerült szinte észrevehetetlenül megcsinálni.
Ha jobb idő lesz szervezhetne valaki egy közös gurulást, már ha bepofátlankodhatok a sok hornet közé.
Na ilyen egy igazán igényes V2
Le a kalappal, csoda szép ez az MT
Oszi mit is kérdezne... visszak...od 2.be mennyit megy?
Jó szezont exec, bár ha jól tudom te idén már elövetted egy párszor.
Vagy tévedek?
én is kitoltam a dögöt
Szia Szempi!
Ne aggódj nem vettem sértésnek!
Nem vagyok egy elveszett lélek, meg most nem fogom se nagy képűségből se felvágásból híresztelni ,hogy én mint autóelektronikai műszerész meg hány éves tapasztalat bla bla.... dolgozok a szakmámban, bár javarészt buszok, kamionok, személygépkocsik, raktérhűtők meg klíma szereléssel is foglalkozok.
És csak hobbi célból nyúlók bele néha a motorokhoz, mert nem szokásom egy kis dolog miatt egyből szerelőhöz futni.
Na de a lényeg, én személy szerint még nem találkoztam fékbetéten mint később kiderítettem zaj&rezgéscsillapító lemezzel, ezért is tettem fel a kérdésemet! 1-2 telefon és egy jó munkatársam elmagyarázta, hogy az első fékbetéteken nem is szokott lenni ilyen lemez, csak a hátsókon (hogy miért csak a hátsókon annak majd még utána érdeklődök mert engem érdekel)
Van hogy adják a szettel ezt a lemezt, de előfordul, hogy nem és a másikról át kell tenni, vagy vannak már olyan betétek amiken már bele van építve "legtöbbször 2 darab dudor látható az ilyen betéteken" Nos amit én rendeltem azon nem volt, és rá pattintottam.
A mai 150km csavargásom alatt, jelentem TÖKÉLETES! Nagyon szépen adagolható a hátsó fékem, és nem kell akkora erőkifejtés sem hogy tudjam blokkolni a kereket. Amennyire tudtam még fel is hevítettem úgymond a tárcsát, hogy akkor van e valamilyen rendellenesség, maximum egy kicsit felpuhult, de szerintem ez attól lehetett mert a fékfolyadék felforrósodot, pár km és újra úgy fogott ahogy kell.
Ja mellesleg ma kicseréltem még az olajat Motul 5100, háááát én hogy semmi különbséget nem vettem észre váltás tekintetébe az is biztos, na az már más kérdés, hogy milyen olaj volt benne, mert azt nem tudta megmondani a volt gazdija.
Elnézést a sok halandzsáért, senkit nem akartam megbántani, se untatni!
Balesetmentes km mindenkinek!
Ja és szerintem
ITT A SZEZON
Szia!

Isten ments, hogy ez ügyben megszóljak bárkit, de ha valaki nem biztos a fékek szerelésében, az vigye már szervizbe. Tényleg csak pár ezres és sokáig rendben lesz. Az hogy nem indul vagy ilyesmi még rendben, de ha nem áll meg? Ezt mint autószerelő mondom....
Vegyél fejidomosat, igaz az korábbi, de karbis, és a műszerfala (is) más. Viszont van szélvédelme.
Lehet venni rá Givi A305-ös (vagy kappa k305, ugyanaz ) plexit, azzal egész jó a szélvédelem.
Több hosszú túrán voltam már, épp most tervezem a következőt (2 hornetes kollégával), 2000-2500km-t röhögve lenyomok vele.
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!Motorvásárlás előtt állok,2005-ös 600-as Hornetet szeretnék,amelyiken már digitális a műszerfal,de még karburátoros.Mikor kell ezeken vezérműláncot cserélni,és kb.mennyibe kerül?Illetve visszaolvastam itt a fórumon,és elég sokan írtátok,hogy az utólagosan felszerelhető plexik nem sok szélvédelmet nyújtanak!Ez elég nagy gond,mert én túrázni is szeretnék néha az asszonnyal+dobozokkal,stb...(amúgy hétköznap munkába járásra használnám). Nem száguldozni akarunk,de azért legalább a 140-es utazótempót lehessen tartani kényelmesen.Ja és esetenként külföldre,nyaralni is motorral mennénk...Szóval ha ilyen terveim is vannak,akkor is jó választás lesz a kis darázs?Vagy a másik célpont még a yamaha fzs600 fazer,2002 utáni,aminek már szebb a lámpája és eleve fejidomos.Viszont a hornet valamiért szimpatikusabb.. :) Előre is köszönöm a válaszokat!Üdv mindenkinek!
T.Bertalan
Sziasztok Urak!
Ma kicseréltem a hátsó fékbetétet, elég könnyű volt...
Egy kérdésem lenne ezzel kapcsolatban!
Mint kiderült hátul még a gyári Nissin fékbetét volt benne, és a fékbetét hátulján volt egy fém lapka vagy lemez vagy mi fene én azt rápattintottam a brembo fékbetétre, mert ahhoz amúgy nem kaptam.
A kérdésem csak annyi, hogy helyesen jártam el vagy feleslegesen építettem bele? Könnyen és szépen bele ment, meg a dugatyút is kipucoltam, meg akkor már kapott friss fékfolyadékot stb...
Majd holnap még lecserélem az olajat és utána kipróbálom, hogy milyen lett.
Jahh aprópo 0.92mm vastag volt volt a kiszerelt fékbetét vastagsága, szóval már eléggé csereérett volt.
Széles utat mindenkinek
Athena is jó lesz oda bőven! Igaz kihegyezett robogókba főtengelyhez raktuk...
Ha a helyén van és nem karcos a becsúszó, még az skf is elbírja!
Milyen lenne jó? (saito)
Én nem rizikóznék vele, csak ha nagyon nincs más
Igen !
Athena telószimering minőségben megfelelő? (motoralkatresz.eu)
köszi azt elfelejtettem hogy 2003as a gépezet
Az en forgalmimban 186kg all. A wikipedian meg ennel is kevesebb:-)
http://de.m.wikipedia.org/wiki...
202 a saját és 390 a össz tömeg Hornet 600 2006-os