Van egy GTR 1400-asom is. Szezonban gyári plexi teljesen leengedve. Csak nagy hidegekben teszem fel a túraplexit és emelem fel. Így a hőfok nem, csak a tapadás határozza meg a motoros szezont. Ezt azért írtam, mert szerintem szél nélkül nincs értelme a motorozásnak. A szélvédelem a zord idő kényelme.
Én 160 felett rontok a délceg testartásomon, de csak annyit, aminél azt szokták mondani, hogy húzd ki magad. 220 körülig (széltől függően) elmegy. A felett van a hasalj. Mindezt a gyári plexivel, szerintem aki szezonba motorozik, annak felesleges ennél jobb szélvédelem.
Igen, lehet hogy a 185 centim az oka. :-) Egy ekkora vason ilyen testmagassággal nem nagyon tud hova hasalni az ember. Ugyanilyen magas haver az R1-es Yamaháján 160-nál bekapcsolja a kis ventillátort, hogy legyen már egy kis légmozgás körülötte.
Hali
Nem tudom nekem a 140 az simán túra motorozás tempó! Lehet azért mert a haveri kör inkább sport gépekkel nyomul és ők 200+ al közlekednek és elég sokszor kellet nyélgázon menni a hornettal hogy tartani tudjam a tempót és utána a 140 már sétamotorozásnak tűnt.
160 ig simán ülök rajta, igaz 172 cm vagyok
600-ast fogyasztás ennyi volt! Ez sok? Mikor megvettem rögtön karbi szinkron meg minden cskere ami kell. Átlag használatom hogy kigyógyításoknál 9000 körül váltok és 140-160 között gurulgatok, így szokott 6.6-7 körül enni.
Olvastam itt a fórumon 4.5 fogyasztást is 100km/h tempóval,de nálam elképzelhetetlen hogy a kocsik mindig lenyomjanak az árokba. Nem vagyok az az örült típus aki száguldozik mindenhol mielőtt valaki azt vonná le hogy 100-al nem lehet élvezni a motorozást, de nekem ebben a kategóriában a 150 környéke a kényelmes, arról a sebességről még esélyem is van hogy megálljak ha valami baj történik.
Visszatérve a kérdésemhez, jövő márc környékén kb 1 millát szánnék a vasra,vagy veszek egy újjab 600-ast (mármint a 98-as hoz képest új) de inkább egy 900-as felé húz a szívem,de ugye a nagytesót sose próbáltam és még haveri körben se ment vele senki.
Hogy bírod? A Hornet-en nekem 140 körül az "örömködés" helyett már inkább az életben (nyeregben) maradásról szól a dolog a szél miatt.
Persze nem panaszként mondom, mert nagyon jól elvagyok a magam kényelmes tempójával. De autópályára inkább nem megyek vele.
Hali
600nál nem pörgettem 9000 fölé ill 140-160 között közlekedtem akkor nekem 7L evett. Ez a 900 nál is kB hasonló?
Illetve a 600 nak az első féke nem volt valami meggyőző +első futómű elég puha volt. Igaz egy 98 as gépem volt, lehet kesöbb ezeoet már javitották. Ezek még érdekelnek hogy a nagy tesónál milyen!
Üdv
Sziasztok
900-as hornet vásárlásában gondolkozom! Van itt valaki akinek van ilyen masinája és tudna pár dolgot írni róla?
600-asom volt már jó volt meg minden de nekem nagyon nyomatékszegény volt,nem szeretek minden előzésnél visszaváltani.
Fogyasztás,kezelhetőség,alkatrész ellátás ,ilyenekre lennék kíváncsi!
Köszi
Üdv
Fel kellene először tölteni rendesen az akksid, csepptöltővel. Nekem is amióta bent van a riasztó, hamarabb merül. A csepptöltés hozta vissza a díjból az enyémet is.
Én azért az akku hibára is gondoltam.... ezt most megerősítetted.
Most járatás után (üzem meleg) is csak 12,5 V körül volt benne.
Megvárom mi lesz pár nap múlva.
Megelégszek én a 12,4 V-ai is csak induljon
Köszi a bőséges választ
Eddig azt tapasztaltam hogy 1-2 hét alatt lemerült úgy hogy nem indult.
Kettő hete feltöltöttem max-ra az akkut (12,45V) és levettem a sarut, most 12,25V-ot mértem és könnyedén indult.
Most saru rajta marad de az usb és a riasztó biztiket kivettem.
Talán így kiderül hogy máshonnan lophatja a z áramot.
Pár nap múlva mérek, esetleg indítok.
Az akku Varta és ez év februári....
Az USB egy szabalyzo aramkort tartalmaz aminek van bizonyos aramfelvetele. Meg akkor is ha nincs bedugva semmi. Az hogy mennyi ido alatt huzza le az akkut olyan mertekben hogy pl a motor nem indul ez fugg az USB uresjarati aramfelveteltol es az akkud allapotatol. Ha pl az USB 10mA-t vesz fel es az akkud kivalo akkor szerintem 2 honapot is kibir ugy hogy indit. Merd meg az aramfelvetelt.
Merj aramfelvetelt az akksi es a motorod elektromos rendszere kozott.
Nem tudom nekem a 140 az simán túra motorozás tempó! Lehet azért mert a haveri kör inkább sport gépekkel nyomul és ők 200+ al közlekednek és elég sokszor kellet nyélgázon menni a hornettal hogy tartani tudjam a tempót és utána a 140 már sétamotorozásnak tűnt.
160 ig simán ülök rajta, igaz 172 cm vagyok
600-ast fogyasztás ennyi volt! Ez sok? Mikor megvettem rögtön karbi szinkron meg minden cskere ami kell. Átlag használatom hogy kigyógyításoknál 9000 körül váltok és 140-160 között gurulgatok, így szokott 6.6-7 körül enni.
Olvastam itt a fórumon 4.5 fogyasztást is 100km/h tempóval,de nálam elképzelhetetlen hogy a kocsik mindig lenyomjanak az árokba. Nem vagyok az az örült típus aki száguldozik mindenhol mielőtt valaki azt vonná le hogy 100-al nem lehet élvezni a motorozást, de nekem ebben a kategóriában a 150 környéke a kényelmes, arról a sebességről még esélyem is van hogy megálljak ha valami baj történik.
Visszatérve a kérdésemhez, jövő márc környékén kb 1 millát szánnék a vasra,vagy veszek egy újjab 600-ast (mármint a 98-as hoz képest új) de inkább egy 900-as felé húz a szívem,de ugye a nagytesót sose próbáltam és még haveri körben se ment vele senki.
"röviden" ennyi !
Üdv
Persze nem panaszként mondom, mert nagyon jól elvagyok a magam kényelmes tempójával. De autópályára inkább nem megyek vele.
600nál nem pörgettem 9000 fölé ill 140-160 között közlekedtem akkor nekem 7L evett. Ez a 900 nál is kB hasonló?
Illetve a 600 nak az első féke nem volt valami meggyőző +első futómű elég puha volt. Igaz egy 98 as gépem volt, lehet kesöbb ezeoet már javitották. Ezek még érdekelnek hogy a nagy tesónál milyen!
Üdv
nagyon kezes.
rendelt cumó max.2-3 nap. nagyon jó!
900-as hornet vásárlásában gondolkozom! Van itt valaki akinek van ilyen masinája és tudna pár dolgot írni róla?
600-asom volt már jó volt meg minden de nekem nagyon nyomatékszegény volt,nem szeretek minden előzésnél visszaváltani.
Fogyasztás,kezelhetőség,alkatrész ellátás ,ilyenekre lennék kíváncsi!
Köszi
Üdv
Most járatás után (üzem meleg) is csak 12,5 V körül volt benne.
Megvárom mi lesz pár nap múlva.
Megelégszek én a 12,4 V-ai is csak induljon
Eddig azt tapasztaltam hogy 1-2 hét alatt lemerült úgy hogy nem indult.
Kettő hete feltöltöttem max-ra az akkut (12,45V) és levettem a sarut, most 12,25V-ot mértem és könnyedén indult.
Most saru rajta marad de az usb és a riasztó biztiket kivettem.
Talán így kiderül hogy máshonnan lophatja a z áramot.
Pár nap múlva mérek, esetleg indítok.
Az akku Varta és ez év februári....
Merj aramfelvetelt az akksi es a motorod elektromos rendszere kozott.