Nekem Leo Vince van fent db killer nélkül használom. Így sem zavaróan hangos,de szép tónusú hangja van, 8.000 fölött kezd el üvölteni.
Ami hátrány : -szerintem túl hosszú a dob túllóg a motoron,enyémet jővő héten kurtítom meg kb.8-10 centivel..gondolom hangosabb lesz,de az nem gond ! !
Nekem nem volt kifúrva, csak a furat helye volt meg. Elöl arra a csapra kell ráhúzni két oldalról, ahová a farokidom első csavarjai mennek. Ezt ha jól illesztettre fúrod már nagyon stabil. (Nem kell félni a felgyötréstől, nem akar eltörni.) Hátul pedig a zárszerkezetet magába foglaló kereszttartó mögötti két csavar fogja, melyek furatát az enyémen szintén nekem kellett kibökni. Nagyon masszív. Ennyi bőven elég. Én a farokidom két oldalán lévő két-két db. kis illesztőfület nem vágtam bele. Kívül elfér, engem nem zavar. Az ülészárat pedig a képen látható helyre fúrtam.
600-as polír papír. Határeset, maximalistáknak még finomabb. Inox tisztító dörzsivel. 90%-ban kész. Majd egyszer leszedem és befejezem, de most elmegyünk gurulni és így már nem rossz.
2003-as 600 hornet. Hátsó fékbetétet cseréltem. Leszedtem a féknyerget, bele a fékbetét és visszatettem a féknyerget. (két csavar tartja) Kotyog egy kicsit a féknyereg. Ez normális? Nem emlékszem, hogy mielőtt leszedtem csinálta-e. Pedig meghúztam a csavarokat kellő óvatossággal.
Van valakinek a motorján (pc36 ! ) bármilyen papíros sportdob ? Sehol sem találok hozzá műbizonylatot 34-41-hez találtam leo vincet de 36hoz természetesen nem
Tavaly előtt vettem, a jó kis téli akciókban.
A motorgumizala, vagy valami hasonló által forgalmazott, de én nem Tőle vettem. Jó stabil, lehet rajta tologatni.
Nekem Leo Vince van fent db killer nélkül használom. Így sem zavaróan hangos,de szép tónusú hangja van, 8.000 fölött kezd el üvölteni.
Ami hátrány : -szerintem túl hosszú a dob túllóg a motoron,enyémet jővő héten kurtítom meg kb.8-10 centivel..gondolom hangosabb lesz,de az nem gond ! !