Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen akkumulátort érdemes bele rakni, egyáltalán milyen lenne benne gyárilag? 5 vagy 6 netalán 7Ah? Indítóáram 85A vagy több a jobb 110-120A? (PC34)
Tessék fellendíteni a magyar fémipart és felkeresni valamelyik gyártót, hogy gyártson neked valami egyedit Ha már pimp, akkor csak igényesen
Válaszoltam is, rendszámra van egy terv de nem biztos hogy bevállalom még egy autó hátsóajtó elektromos zárjával megvariálva
Levi: Arckönyvben írtam üzit. Nézz majd rá.
Én is ezen a véleményen vagyok, soha többet bele sportszűrő.
Nekem DNA volt benne. Cseréltem papírszűrőre. Én soha nem tennék bele. Így most a polcon pihen.
Gondolkodok egy K&N lég szűrőn valakinek van?
Lehet olyan vagyok mint a cigány lova. De most komolyan? Nem nagyképűségből, de nekem nem tart semmiből szerezni saját részre egy dobot, aztán már csak a pimpelés faktor ami xoptatós
Nincs lehetetlen:-)

Ha lecsereled a leomlot, akkor ott vezeted ahol csak akarod. Vagy a masik megoldas,hogy a mostanit szetvagod.
Pedig már kíváncsi vagyok rá!
Ez óriási volt!

Veszel két dobot, aztán jól felpimpeled rá. HA az összekötő csövet fel tudod hozni ott ahol a 900-é van, akkor már oké vagy! Milyen dobot akarsz rá!
A tökömért nem tölt fel ide képet lehet a SportMotor látni nem akarja az agyament ötleteimet
Moaaaaaaaaa :) lehet a kihívást látom benne, de miért ne lehetne
Igyekszem
Pozitívabban b+ ! pozitívabban!
szia!

Hivatalosan 12000 ként kellene olajat cserélni de legtöbben 6000 vagy évente megteszik ezt, egy olajcsere + olaj és légszűrő kb 15e forint ha magad csinálod, gyertyákat elvileg 12-nél ellenőrzés/tisztítás 24-nél csere, kb 12000 ft a 4db. Légszűrőt is elvileg elég lenne 18e kilométerenként cserélni, de ezt is sűrűbben szokták, hozzáteszem én 7000 után cseréltem és alig volt sötétebb/koszosabb mint a vadi új. Ezek 2007 előttire vonatkoznak, itt a hivatalos lista:
Olajat
15 rugó
és semmi mást soha
sziasztok! szeretnék venni egy 600 as hornetet, azt szeretném kérdezni, láttam neten h 6000 és 12000 km ként kell szervízelni, melyiknél miket kell cserélni?
Mennyire drága a szervizelése?
A 900-as Y csove a tiedhez nem lesz jo. Az egesz azzal kezdodhetne,hogy 2 uj dobot kell venned, mert a gyaribol nem keszult balos. Aztan a katalizator kornyeket is babralni kell,hogy egy cso elferjen a motorol alatt a balos kipufogohoz.
Igen, az enyém 2007- de az elvezetés ugyan az lenne mint a jobb oldalon
Várjá', közben most jut az eszembe, hogy neked már újabb vasad van.
Lent vezetnéd el kétoldalt, vagy fel akarod húzni az üléshez?
Hali!

Ezzel a gondolattal én is játszottam tavasszal. 900-asnak van Y csöve, ahogy nézegettem a képeket, az osztja szét valóban a cuccot. Hondabubus írta, hogy meg lehet csinálni, kell egy dobpár, meg az Y cső, de lehet, hogy alakítani kell rajta picit. Amivel bajban lehetsz, az a hátsó idom, a bal oldalon nincs a kipunak kimélyítve. Vagy átfaragod, vagy lejjebb ülteted a dobokat, de akkor a jobb oldalon lesz rés. Ja és csak hogy szép legyen a sztori, belül is alakítani kell, mert az undertail belső részén is át kell alakítani, hogy a dob felfogatása is elférjen, és egy elektromos doboz is útban van. Én ezért letettem róla, de meg lehet csinálni, van rá példa.
Sziasztok!

Van itt valakinek 900 Hornet? Illetve kérdezném, hogy a 900 kipuf. rendszereében van Y ami a doboknak osztja szét a cuccot? Még mindíg b@sztatja az agyam a dupla kipuff