Lehet olyan vagyok mint a cigány lova. De most komolyan? Nem nagyképűségből, de nekem nem tart semmiből szerezni saját részre egy dobot, aztán már csak a pimpelés faktor ami xoptatós
Hivatalosan 12000 ként kellene olajat cserélni de legtöbben 6000 vagy évente megteszik ezt, egy olajcsere + olaj és légszűrő kb 15e forint ha magad csinálod, gyertyákat elvileg 12-nél ellenőrzés/tisztítás 24-nél csere, kb 12000 ft a 4db. Légszűrőt is elvileg elég lenne 18e kilométerenként cserélni, de ezt is sűrűbben szokták, hozzáteszem én 7000 után cseréltem és alig volt sötétebb/koszosabb mint a vadi új. Ezek 2007 előttire vonatkoznak, itt a hivatalos lista:
sziasztok! szeretnék venni egy 600 as hornetet, azt szeretném kérdezni, láttam neten h 6000 és 12000 km ként kell szervízelni, melyiknél miket kell cserélni?
Mennyire drága a szervizelése?
A 900-as Y csove a tiedhez nem lesz jo. Az egesz azzal kezdodhetne,hogy 2 uj dobot kell venned, mert a gyaribol nem keszult balos. Aztan a katalizator kornyeket is babralni kell,hogy egy cso elferjen a motorol alatt a balos kipufogohoz.
Ezzel a gondolattal én is játszottam tavasszal. 900-asnak van Y csöve, ahogy nézegettem a képeket, az osztja szét valóban a cuccot. Hondabubus írta, hogy meg lehet csinálni, kell egy dobpár, meg az Y cső, de lehet, hogy alakítani kell rajta picit. Amivel bajban lehetsz, az a hátsó idom, a bal oldalon nincs a kipunak kimélyítve. Vagy átfaragod, vagy lejjebb ülteted a dobokat, de akkor a jobb oldalon lesz rés. Ja és csak hogy szép legyen a sztori, belül is alakítani kell, mert az undertail belső részén is át kell alakítani, hogy a dob felfogatása is elférjen, és egy elektromos doboz is útban van. Én ezért letettem róla, de meg lehet csinálni, van rá példa.
Van itt valakinek 900 Hornet? Illetve kérdezném, hogy a 900 kipuf. rendszereében van Y ami a doboknak osztja szét a cuccot? Még mindíg b@sztatja az agyam a dupla kipuff
http://www.dnafilters.com/en/p...
Ha lecsereled a leomlot, akkor ott vezeted ahol csak akarod. Vagy a masik megoldas,hogy a mostanit szetvagod.
Veszel két dobot, aztán jól felpimpeled rá. HA az összekötő csövet fel tudod hozni ott ahol a 900-é van, akkor már oké vagy! Milyen dobot akarsz rá!
Hivatalosan 12000 ként kellene olajat cserélni de legtöbben 6000 vagy évente megteszik ezt, egy olajcsere + olaj és légszűrő kb 15e forint ha magad csinálod, gyertyákat elvileg 12-nél ellenőrzés/tisztítás 24-nél csere, kb 12000 ft a 4db. Légszűrőt is elvileg elég lenne 18e kilométerenként cserélni, de ezt is sűrűbben szokták, hozzáteszem én 7000 után cseréltem és alig volt sötétebb/koszosabb mint a vadi új. Ezek 2007 előttire vonatkoznak, itt a hivatalos lista:
15 rugó
és semmi mást soha
Mennyire drága a szervizelése?
Lent vezetnéd el kétoldalt, vagy fel akarod húzni az üléshez?
Ezzel a gondolattal én is játszottam tavasszal. 900-asnak van Y csöve, ahogy nézegettem a képeket, az osztja szét valóban a cuccot. Hondabubus írta, hogy meg lehet csinálni, kell egy dobpár, meg az Y cső, de lehet, hogy alakítani kell rajta picit. Amivel bajban lehetsz, az a hátsó idom, a bal oldalon nincs a kipunak kimélyítve. Vagy átfaragod, vagy lejjebb ülteted a dobokat, de akkor a jobb oldalon lesz rés. Ja és csak hogy szép legyen a sztori, belül is alakítani kell, mert az undertail belső részén is át kell alakítani, hogy a dob felfogatása is elférjen, és egy elektromos doboz is útban van. Én ezért letettem róla, de meg lehet csinálni, van rá példa.
Van itt valakinek 900 Hornet? Illetve kérdezném, hogy a 900 kipuf. rendszereében van Y ami a doboknak osztja szét a cuccot? Még mindíg b@sztatja az agyam a dupla kipuff