Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én biztos nem kísérleteznék, ha világít a lámpa + 2 hátsó + 2 index az is kb 140w összesen te ezt még egy 2/3-al megtolnád nemcsak a fesszabot terhelnéd hanem az akkut is majd +10A-val, a generátorról ne is beszéljünk. A generátor azért 340W, ami gondolom magas fordulaton értendő, hogy a fogyasztás mellett tölteni is tudjon. Lehet bírja gond nélkül, én azt írom le amit villanyszerelői ésszel gondolok.
Üdv emberek!
Olyan témában szeretnék segítséget kérni, hogy mit szólna a fesszabályzó, ha 110w-al megemelném az áramfogyasztást két ködlámpa bekötésével? A generátor elvileg bírja (340w)
Szóval túlélné-e a fesszab, ha bekapcsolnám a ködlámpákat és tartósan használnám is?
Köszi a válaszokat előre is, András
Érdekes, nekem a 12 ezer alatt amióta nálam van a motor semmi tünete nem jött elő, majd az idei szezonban kiderül
Érzékeny a fülem es mintha néha hallanám :D
Sajnos eleg gyakran. Van aki szarik ra (mert nincs penze) van aki megjavittatja. Van olyan is aki nem is halotta eddig csorogni a motorjat. 100-bol 1 gyari feszitot vesz. A maradek 99 a manualist.
Ha kicsit konkretizálnád, lehet hogy tudok segíteni
Üdv! Ha a kormány görbe, akkor érdemes próbálkozni a "visszafeszegetéssel" vagy kapásból cseréljem le? (Egy ködös estén udvarból indulásnál kiszaladt alólam a gonosz. A tank meg a kormány kapott, tankot már Nagykanizsán gyönyörűen kihúzták, meg újra is festettem.) Annyira nem görbe, alig vettem észre.. Kösz előre is!
Nekem is van (szerintem) hangja, de nem lehet nagy a gond, mert a 24ezres szervíznél azt mondták, hogy nem kell vele foglalkozni.
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 250-es hornetem, aminek a tankját szeretném teljesen átmatricáztatni (jelenleg is a teljes felület matricás) Tud valaki esetleg ajánlani Budapesten, vagy Pest megye keleti részén szakit? Illetve tudja valaki, hogy kb. mennyibe kerül?
Szükségem lenne továbbá cb250 f (MC31) robbantott ábrára, amelyből ki lehet nézni a blokkban a szimmeringek méretét?

Köszönettel. Sz.
egyesbe
nem megyek többet 119 nél.....
Használnád?
nem hiába van rajta B fokozat
Na persze................valaki azé vesz 180 lovat hogy csak 60-at nógasson.
Ember nem ismerek aki megállná.
Az tuti
nem mindegy hogy 180 lónak adsz gázt vagy 96nak
egy sv 1000 röl is lerágatom a gumit 800 méteren is akár....
:)
a gumi kopása a csukló mozdításával egyenesen egyarányos szerintem....
Hát.............azért egy szinte pakolhatatlan 3-5000 Km-alatt egy gumit elmorzsoló géppel nehéz a hosszú távú eggyüttlét.
Egyetértek
Ha a szívemre teszem a kezem néha a horni is megviccel.
Ha nem vagy egy állat normál körülmények között 130-190 ig
(Pályán )
Igen jó moci a horni túrázásra fenomenális.
Mondjuk nekem ami mellette szól az a megbízhatóság!
Ár/Értékbe legyőzhetetlen.
Na meg 2 moci egybe :D
6 ezerig egy robogó
6 ezertől 13400 ig meg egy rakéta :D
Nekem tetszik a forma is
Viszont a B-King is igen megbízható túlméretezett motorja igen megbízhatóvá teszi.
bkingnel szerintem az lehet hogy egy nakeden 180 felett mar nem nagy elmeny a motorozas hiaba van benne 181hp, ezek mellett meg az aruk volt az ami szerintem kivegezte oket.
bking szerintem a kinézete miatt nem lett nagy siker az olyan vagy be jön vagy nem
Lehet benne valami és szeretem a V2-t de ezt feleslegesnek tartom.
A Bkingel együtt.
Mint a túlzásba vitt testépítést.
Van hogy túl sok valami.
És lehet benne valami mert se a bking se ez nem lett túl nagy siker.
Ez a kategória talán a hétvégéken jó lehet elmenni a bandás helyre de együtt élni vele.
azért az mt01 egy stage3 szettel már elég jó kis ketyere lenne, nem egy kanyarvadász de nem is hétköznapi az tuti
persze, kinek mi jon be.