Nemrég regisztráltam az oldalra,de nem találtam a mocimnak külön topikot,úgyhogy gondoltam beköszönök itt.
Az én jószágom egy 1997-es CB250F Hornet,szerintem kategóriájában a legélvezetesebb motor.:)
Amikor hozzám került kék volt,azóta átfényeztettem bordóra.
Ha esetleg valakinek még van 250-es Hornetje és tudok valamiben segíteni nyugodtan szóljon,csináltam rajta már pár dolgot.
Nézegettem ilyen "ültető" kit et de ott rugócseréről volt szó meg távtartóról. Kutyacsontnak nevezett dolog ehhez a típushoz nincs.
Köszi a választ akkor keresgélek tovább
Nem vagyok hozzáértő, de a képet elnézve...nem.
Ültetés a cél, mire gondolsz? van rövidebb verzió a jobb oldali felfüggesztésből?
Tudomásom szerint nem a teleszkóp átépítésével szoktak ültetni a gépeken.
Nem ismerem pontosan a típust, de... ha utánanézel "CB 600 hornet ültetés" címen, sok mindent feldob, de a teleszkóp babrálást nem annyira...
egy példa. : https://motopartsshop.hu/?olda...
Szevasztok a képen egy hornet 600 pc 41 2010 es hátsó központi telója van . a kérdés az hogy ez szétszedhető úgy ,hogy semmi olaj ne távozzon belőle? ez olajos ha jól tudom ha nem javítsatok ki. ültetés a cél. köszi a hozzászólást előre is
Sziasztok adott egy pc34 98 as 600 köbcentis Honda hornet. Valamiért az istenért nem indul az önindító teker de a kipufogó néha durran egyet és ennyi. Próbáltam leírást keresni hozzá vagy robbantott rajzot de nem igazán találok.
Fogni kell egy mérőműszert és feszültségméréssel kellene kezdeni! Gyújtáskapcsoló -feszültségszabályzó, kábelköteg ellenőrzése, főleg a sokpólusú csatlakozók, stb Keresd meg a villanyszerelő ismerősödet, ő majd látja mit és ho!, és egyáltalán miért állt le hirtelen?!
Sziasztok!
Haverral vettünk egy 600-as Hornetent 2007-es évjárat (PC41). Pontom pénzért vágták hozzánk. 4 éve áll a gép, annak idején az autópályán se szó se beszéd leállt, trélerrel hazagurították, azóta a garázsban dekkolt. Mivel honda gondoltam nagy baja nem lehet. Van valami típushibája a gépnek? Én első körben valami nagyon triviális hibára gondolnék. Jellemző, hogy a típusban tönkremegy a gyújtótrafó vagy az ECU, esetleg AC pumpa? Egyébként a rárakódott centis porrétegen kívül patika állapotban van. Valószínű egyszer pereceltek vele (az egyik oldalon hiányzik a bukógomba és egy kis horpadás van ugyan azon az oldalon a tankon). Tudtok segíteni néhány ötlettel merre induljak? Ha esetleg egy service manual volna valakinek az is nagy segítség lenne.
Sikerült leboltolnom a Sülysápi sráccal a füleket és el is mentem érte, fent is van a hasidom a motoron. Szuper lett. Már csak a festés van hátra de már most is jól néz ki. Nagyon rendes volt csak ajánlani tudom mindenkinek.
A link ne tévesszen meg!
Vedd fel az illetővel a kapcsolatot, én tőle szereztem be a hasidomot és füleket is kaptam!
A bukó cső miatt, én nem alakitottam át a füleket!!!!
Nemrég regisztráltam az oldalra,de nem találtam a mocimnak külön topikot,úgyhogy gondoltam beköszönök itt.
Az én jószágom egy 1997-es CB250F Hornet,szerintem kategóriájában a legélvezetesebb motor.:)
Amikor hozzám került kék volt,azóta átfényeztettem bordóra.
Ha esetleg valakinek még van 250-es Hornetje és tudok valamiben segíteni nyugodtan szóljon,csináltam rajta már pár dolgot.
Üdv:
Matyi