Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honda Hornet 600 és 900 mindenféle gyári bontott alkatrészek,extrák eladók 98-tól 06-ig.
Nem csak a képeken szereplők,több motor is.
Középállvány is 600 és 900-hoz!
Csak tel,üzeneteket ritkán nézem.
Tel:70-3179083.
Szia.
Csak infokent:
A gyári kopasmentes első tárcsa pár ára 60eft,
felszerelve,kipróbálhatóan.
Mivel írtad hogy nem a lista aljáról keresel,gondoltam az eredeti gyári a listán előrébb szerepel mint az utángyártottak.
Nyilván te tudod a preferenciáidat.
Udv Pali
0049-15756820730
vegul is el kell tartani a rablokat..... ha nem kopott, nem gorbe, es eredeti megis mi baja lehet egy bonott tarcsanak?
Észben tartom köszi az infót. Lehet én vagyok csak túl félős, de fékből használtat nem igen szeretnék vásárolni.
Ha muszáj lesz kifizetem a 120-at a két tárcsára, csak gondoltam tud esetleg valaki más módszert. Hátha van cikkszámban egyezőség más típussal amihez ugyan az olcsóbban van. Én nagyon sokallom az 50-90eFt/db tárcsa árat, de fékkel nem játszunk szóval kell vennem így is úgy is, de amennyiben van rá mód szívesen faragnék a kiadásból...
Szia.
Van gyari,újszerű kopasmentes tarcsam Hornetre.
Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
szia, mennyi pénz van rá?
Jó beszerzési forrást nem tud valaki pc36-os hornet féktárcsára? Esetleg nem egyezik valamelyik másik típus fékével? Olyan áron van mintha űrtechnika lenne...
A tartály és a nyereg között van az abs is...
Sziasztok!

ABS-es Horneten az abs egységben (ill annak csöveiben) kell olajat cserélni? Szerintem az nem normális, hogy a szerelő mindig csak a tartály és a féknyereg közötti szakaszon cseréli ki, a vas meg elmúlt 12 éves :(
Válaszotokat előre is köszönöm!

Peti
Sziasztok!

Polírozás céljából le szeretném szedni a pc36-os hornet gyári kipufogójának a hővédő lemezét. Tudtok erre valami egyszerű módszert?
Köszönöm, ez is egy hasznos infó!
Remélem a kollégának igaza lesz és úgy meg is oldódik!
Köszönöm! Meglesz!
A próféta szóljon belőled!
Az akku, és a gyújtáskulcs-kapcsoló alapos, kontakt sprével történő tisztítása, fújod rá, és közben működteted, akkusaruk tisztítva sprézve , meghúzva stb ! Csak egy délutáni tevékenység a garázsban!
A kis doboz amire gondolsz, az a borulás érzékelő. Fesszabályzó rögtön a tank után fejjel lefelé felcsavarozva. A leírásod alapján én inkább vmi kontakthibára gondolnék.
Sziasztok!

Segítséget kérnék egy 2007 Pc41 darázs ügyében!
Problémám vele az, h hidegen indításnál néha azt csinálja, h nehezebben akarja megforgatni. Dadogósabban indul, de aztán szerencsére elkapja. Nem mindig csinálja csak néha. Ill. egyszer kétszer olyat is csinált, h még alapjáraton melegítésnél elalszik pár másodpercre a tompított, de aztán visszakapcsol (szerencsére ezt még este menet közben nem csinálta).
Sajnos hosszabb túrákat mostanság nem tudtam menni, így csak melóba járok vele egy út 30km.
Kérdésem, h lehet, h az akksi döglődik és azért csinálja? Esetleg más lehet a probléma?
A fórum iránymutatásai alapján rámértem az akksira,
Beindítás nélkül 13,03 V az alap,
Gyújtás ráad 12,5V
Beindít 10,05V ra leesik
Járó motornál 14,38V
+ távolsági 14,2V
+elakadásjelző 13,2- 14, V között.
Egy Hi Q 8,6Ah akksi van benne idestova 2-3 éve, télen csepptöltőn.
Lehet, h elkelne egy akksi csere? Mit gondoltok?

Ill. egy plusz kérdés. Hol találom a feszszabályzót? Menetiránynak bal oldalt akksimögött kis fekete doboz mellette egy zöld csati 3 erű lenne az?
Előre is köszi a segítségeteket!
Széles utat!
valamennyire normalis, a merteket kene latni
Sziasztok!
2008-as Hornethez jobb első féktárcsát hol tudnék bontottan venni?
Elkezdett kotyogni-lötyögni a külső rész a belső részen, nem csak tengely irányban, hanem előre-hátra is, és ez nem tűnik helyesnek :)
A másik még teljesen jó, nincs válluk, alig 50ekm van a motorban.
Köszi az infókat....ma lesz a próba napja.... :-)
Karbis cbf-em van. 7. Szezonjat kezdi nalam, tobb mint 50 ekm. Egyszer volt egy karbi szinkron (az nem sikerult jol, utana korrigaltak). Semmi gondom n volt a karbival azon kivul, hogy tisztitas utan nem jol raktak ossze. Azotacaz is megoldva.

Eddig minden telem inditgattam 3 hetente, tavaly leengedtem belole a benzint es tavasszal feltoltottem a karbikat es poc rof.

Ha ki tudod probalni a karbial 4 dolgot nezz:
Gumi csonkok allapota
Melegen masodik fokozatban hirtelen felgaznal.csuklik-e egyet 4-5 e fordulat kozott
Siman tul forog-e 8-9 ezres fordulatig
Tartosan 7 ezres fordulat folott menve 3-4 perc utan ki fogy-e a karbibol a benzin.

Ha ezek nem jelentkeznek, melegen hirtel gazra felporog es szep az slapjarat 1300 korul akkor a karbi es sz uzemanyag ellatas az jo.
Sziasztok! A kérdésem és a dilemmám, hogy vennék egy Honda CBF 600-ast, 2005-ös, még karburátoros, 98000km van benne, de rendesen szervízelték, 82000 km- nél láncszett csere is volt, de volt aki azt mondta hogy inkább injektorost vegyek, mert a karbival sokkal több a gond... merjem bevállani a karbist? köszi a válaszokat!!
Sziasztok!

Rendeltem ebayről GIVI V47 dobozt, ami határidő előtt meg is érkezett, leszámítva, hogy az olaszok nem küldték el a kulcsát, de hallom hogy a ládában bent van a pótkulcs :( .
Irtam nekik, azt mondják küldjem vissza a dobozt és adnak másikat vagy fúrjam ki a zárat és küldenek másikat. Ezek jó ötletek, csak én meg használnám a jövő hét végén...
Esetleg van valakinek ismeőse, aki roncsolásmentesen ki tudná nyitni a zárat? Elvileg ez a fajta zár van benne:
https://www.motorcycleplanet.c...

Segítségeteket előre is köszönöm!
Árul valaki sport dobot 2007 pc 41 re?