Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Á M E N !
Mindenki olyan gumit vesz amit akar
Én már leszoktam hogy itt bárkit is győzködjek
Amúgy is csak tapasztalt riderek vannak az sm-en
Ja teljesen bevisszük Lacit a dzsángülbe.
Oponeo.at-is érdemes, azt mondja haverom hogy már lehet magyarországra is szállítást kérni és ingyenes a posta. De ezt meg kell probalni, nem fix, én nem rendetem még magyarországra.
Van egy halom masfele is.
Vagy a conti road 3.
Angel st szerintem tuti egy ilyen felhasznalasra vagy egy road 3-4.De a power elore-road2 hatra se rossz.
Terepgumit minek nagyhornetre?Es a rosso corsa se lenne kihasznalva.
Azért a kék holdnál is nézz körül hátha megkapod olcsóbban ugyanazt.
Rá leszel beszélve a hülyeségre a michelinnel
Irtam privit!
A road 2 jo,hatra.Elore powert rakj.Fura de a kemeny kozepe rohadtul csuszik,kanyarban meg tapad az oldala.
Peti barátomnak TKC80-al van most szerelve az Inazumája (nem írtam el a számát!), ajánlotta nekem is, de az egy Horneten olyan erősen súrolná az esztétikai határokat, amit én már nem szeretnék átlépni, még akkor sem ha terepen tényleg kimagasló.
A TKC70 viszont csak 180-as méretben lenne nekem való, előre nincs 120/70-17es csak 19-es felnire van /70-es, legalábbis én nem találtam, de hogy őszinte legyek az is túlzás lenne. Egyszer már felmásztam túragumival a Nagy-Bihar csúcsára, az necces volt de egy erősebb túragumival teljesíthető, attól durvább helyzetben meg már inkább túrabakancsot húzok és gyalog indulok tovább.
Én a helyedben terepre nem vennék michelint, mert papírvékony még egy motorgumihoz képest is.
A scorpion trail egy túraenduró gumi, viszonylag nagy mintaárkokkal. Nekem van már ithon egy szett de még nem szereltem fel.
Esetleg Neked jó lehet még egy conti tkc70 is. A baj hogy ezek közül egyik sem olcsó, 60-70pénz minimum.
Zolinak is említettem, hogy így névre nem ismerem őket, csak ha rákeresek. A GT-ről nagyon jókat írnak, bár az ára közel 100e FT, én meg olyan helyre is elviszem ahol könnyen sérül, ahhoz meg tényleg drága. Az St viszont egy jó árfekvésű gumi, a tapasztalatokat is elolvastam ami szintén pozitív. Ezeken már eltudok indulni a keresővel, olvasgatok még és úgy könnyebb lesz választani.
Köszi mindkettőtöknek!
Pilot Road 4 volt a Diablo előtt a Suzukin, azzal volt egy meleg helyzet kint Erdélyben amikor megcsúszott a hátulja, kicsit poros volt az út de azt tolerálnia kellett volna, akik jöttek utánam nem is értették mitől mentem keresztbe, aztán még kisebb megcsúszások voltak vele amitől oda is lett a bizalom. Név alapján nem sokat mondanak, viszont rákerestem a Road 2-re ami kétkomponensű és most az R17-nél páros akcióban 61e Ft, két tapasztalat van hozzá írva, mindegyik pozitív, a futásteljesítményére 18-20 ezret írtak, eddig úgy tűnik ez is egy jó választás lehet.
1-es qaualifier-ert koptattam el a horneten, nem volt jó de rossz sem. A michelin power2ct és a pure2ct is ahogy kopott egyre szarabb lett, sodródott le az ívről.

Én Dunlopból csak N-Teces gumit teszek fel ezután, a sportmart2 is egy oriasi csalódás.

Angel ST nem fér bele, esetleg a gt? Vagy egy scorpion trail2?
Ha turas a felhasznalas,akkor a michelin road szeriaval nehez melle loni futas tekinteteteben.Tapadasa is jo tura vonalon.A sportosabb felhasznalok szerint szar,de ezrk altalaban nagyteljesitmenyu szuoersport gepeket hasznalnak.
A michelin legrosszabb tulajdonsaga hogy jelzes nelkul veszit tapadast sportos hasznalatkor.
esetleg a pirelli angel st-gt paros lehet meg jo.Az olcso es jo.
Kezdek elbizonytalanodni miután a keresővel visszaolvastam néhány bejegyzést. Az a tévhit már korábban megdőlt, miszerint az új motorok gyári gumijai általában a jobb minőséget képviselik, erre egy párszor rácáfolt a Suzuki és a Kawa is...
Régebben mindig azt cseréltem le amelyik hamarabb elkopott, nem érdekelt ha nem egyforma típusú a két gumi, pedig számít az is, főleg ha nem egyformán melegednek. A legutóbbi új párost az Inazumára vettem eladás előtt, az egy Diablo Strada volt, nem sokat motoroztam vele mert még hidegek voltak, de nagyon tetszett az a kevés is amit megtapasztaltam. Az inkább keményebb oldalfalú túra gumi, ami a mintája miatt jobban illene a sok esetben természetközeli, murvás, kaptatós körülményekhez. Aszfalton viszont nem tudom mit produkálna, na nem azért mert akkora aszfaltbetyár vagyok, inkább az a gond, hogy a közepe kopna el hamarabb, hiszen a legközelebbi kanyargós is több mint 100km-re van tőlem. Azt hiszem olvasgatok még egy kicsit
Igen,a regi street gyari gumija volt a qualifier.8400 km-el ugy vettem a motort hogy hatul mar egx rossoII volt fenn,az eleje meg birt egy 2000 et talan.Es nem volt egy kiemelkedo,de nem is csuszkalt.
Tudom hogy ez egy régi bejegyzés, de ezt (is) felhozta a kereső.
Érdekes de nekem a Power 2ct- vel nagyon jó tapasztalataim voltak a Suzukin, viszont az egyik akkori márkatársamnak ugyanaz a típus de későbbi gyártás már hasonló tüneteket produkált mint amit te is leírtál. Amire cserélted az melyik típusa volt Dunlopnak?
Saját tapasztalat? Azt olvastam esőben vannak inkább hátrányai és hogy tartósság szempontjából jó középmezőny, az ára viszont elég kedvező. A Metzeller Sportec M3-at váltaná, annál biztosan jobb...
Se nem tul tartos se nem tul jol tapad.
Sziasztok keresek pc41hez szep es jo allapotu hütőt vagy esetleg helyet hol tudok jobb aron beszerrzni mert a 80.000amit talaltam kicsit horror
Üdv! Dunlop Qualifier párost használ itt valaki? Milyenek a tapasztalatok tapadás és tartósság szempontjából? Tudom a kettő ritkán jár együtt, de állítólag ez a gumi viszonylag jó kompromisszum. Köszönöm a választ előre is!
Biztos.