Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még azt szeretném megkérdezni, hogy ezek a generátorok csillagba vannak kötve ugye?! Mert akkor csak meg kell nézni a csillagponthoz az ellenállást a 3 fázisnál és mindjárt kiderűl a hiba! Ha kissé jobb idő lesz, mérek egyet a motoromon! Most valahogy nincs kedvem hozzá, eléggé el nem ítélhető módon!
Tényleg, még az is előfordulhat, hogy az van , amit Lali3 mond!
Hmmm. Na ahhoz nemtom hogy fogjak hozzá.
Mérd meg a generátorodat. Nekem is hasonló jelenség volt, három fázisból egy eléget. Ami még érdekes volt, csak beindított motornál a voltmérő mutatta ki.
Igen kellene. Viszont levettem a feszszabalyzot megmértem a dióda ellenálasokat és azok jók voltak.
Szerintem gond van a fesz. szabályzóval.Fordulaton feltöltött AKKU-val stabilan tartania kellene a 14,4V-ot!!
Ja és az aksi szerda óta tartja 12,9et.
Két rövidebb útra elmentem február elején, majd eltelt 3 hét indítottam volna a motort de meg se forgatta. Feltöltöttem az aksit. Megmértem multiméterrel 12,92őt mutat. Be is indul, viszont világítás nélkül 14,5 és 15 köztit, világítással csak 13,5öt. Viszont ha emelem a fordulatszámot akkor 12 alá is lemegy. Világítás nélkül is 13 ra. Feszszabályzó vagy aksi halál? Vagy valami teljesen más?
Nem maradt le, én legalábbis látom, bemásolom neked:

http://www.mkbikes.hu
Szia!

Nem tudom hogy csak nekem van valami probléma a telefonommal de nem látok semmit cég nevet. Lehet az lemaradt az üzenetedbol?
esetleg, http://kozmaxmoto.hu/ Kozma Tamas korrekt, megbizhato, hozzaerto szerelo, most tavasszal biztos tele lesznek meloval a szervizek.
Szükséged lesz egy ilyenre is mint a [#5515639] 2019. 01. 31. 10:51 hozzászólásomba írtam, különben alsó tartományban gyengül a motor.
Szia.
Ixil dupla szépséghibásan?20e,illetve van sok más is ha érdwkel 70-3179083.udv Pali
Üdv!
Bátran ajánlóm! Még nem volt gond velük, ár se vészes, viszont időpontban egyeztess velük, mert már most teli vannak.

http://www.mkbikes.hu
Sziasztok! Budapesten keresnek valami megbízható és jó ár értek arányú szervizt (nyilván nem az olcsó és az.r kategória érdekel de arany áron sem szeretnék márka szervizbe menni). Alap szerviz lenne plusz kormány csere illetve a fékeket kellene rendbe rakni. Kit tudnátok ajánlani?
Sziasztok Honda Hornethez 2007 -évjárathoz keresek sportdobot amit csak felkel rakni előre is köszönöm! 40.000-ig
En a cseresznyemaniat szeretem teso el hal a bonbonmeggyert.
Mindenki azt vesz amit akar.
Dunlop Roadsmart 3 szerintem
Szerintem fos. Méghozzá elég híg...
Sportosnak még talán lehet nevezni, de a Hornet nem egy szupersport és azon is fos volt. A Dunlop hozzá képest egy csoda, igaz nem is ugyanaz a kategória.
Hallottam már ilyet. Nagyon erősen csapkodták az asztalt és talán egészen a márkaképviseletig ment az ügy...
Jól jön minden tanács, nincs ezzel baj, sőt szerintem az itt hozzászólók között mindenki többször cserélt motort az elmúlt 10 évben mint én, ezért több típusnál is tapasztalást szerezhetett gumi téren.
Na de hogy teljesen kerek legyen a történet: nem is olyan régen -még a Suzuki idejében- egy durvának látszó vágott sérülés miatt gyorsan kellett első gumit vennem egy hosszabb túra előtt. Bementem az R17-hez és megvettem az akkor akciós Qualifiert előre, majd másnap elindultam a Balatonra. Már az elején fura volt alacsony sebességnél a kormány kígyózása, utassal voltam, tele dobozokkal, gondoltam biztosan azért van ez a tünet, bár korábban ilyet soha nem éreztem. Kb.400km után a dombvidéken, főleg leejtőn lefelé ez egyre durvább lett. Miután hazajöttem kiszedtem az első kereket és visszavittem R17-ékhez, berakták a centírgépbe de semmi problémáját nem láttak, se szálszakadás, se súlyprobléma nem mutatkozott... vagyis garanciális igényemet nem tudtam érvényesíteni, sőt ott mindenki a motor hibájára gyanakodott, igazat megvalva akkor már én is. Szétszedtem a kormánycsapágyat de semmi beverődés nem volt, telóban a csúszóperselyek is tökéletesek voltak, egyedül a baloldali kerékcsapágynál találtam egy minimális "lógást" és hogy teljesen száraz volt a porvédő hibája miatt. Örültem hogy megvan a hiba, gyorsan vettem két zsír új minőségi csapágyat, majd szomorúan tapasztaltam, hogy még mindig nem sikerült megoldást találni a bajra. Nagyjából még mentem vele 2 ezer km-t aminek az volt az érdekessége, hogy kb 60-70km/h-ig szitált a kormány, de afelett akár el is engedhettem mert úgy állt mint a cövek 130-nál is kár. Következett az Inazuma tali ahol kiderült, hogy nem csak nálam fordult ez elő az adott guminál és szintén Inazumánál, aztán később az is kiderült, hogy egy CBR-nél egy másik típus ha jól emlékszem valamelyik Bridgestone ugyanígy szivatta meg a gazdáját...
Mivel eladósorba került a motor és kopott volt a hátsó gumi, lecseréltem az elsőt is, mert szitáló kormánnyal a kutya nem vette volna meg. Felrakva az újakat tökéletes lett a motor egyenesfutása, sőt akkor már a gumis is mesélt összeférhetetlen motor-gumi típusokról, amiről én még soha nem hallottam, pedig régóta motorozok és voltam ettől csóróbb is amikor mindenféle szar gumival jártam de soha nem volt kormányszitálásom.
Most az a terv, hogy ott van az a 90%-os 2017-es gyártású Qualifier amit az Inazumáról levettem, az ugyanaz a méret mint a Horneté, ha elkopik az M3 akkor felteszem egy próbára előre és ha ezen nem szitál elhasználom egy új hátsó megfelelőjével. Ha viszont ezen is szitál, akkor flex-el kettévágom majd megy a kukába és többé Dunlopot az életben nem veszek.
Ezzel kapcsolatban van-e tudomásotok ilyen elsőre hihetetlennek tűnő történetről amikor az új gumi okozott rossz egyenesfutást? viszont ugyanaz a gumi egy másik típuson tökéletes volt?
Ennyi
a csehszlovak hintoporos stomil a femdozos azjofele,jobb mint a birkabél megcsomózva.
Hát, az fix hogy sok itt a nálad tapasztaltabb