Gondolom, pár éve is előtte "még működő" járműhöz kellett volna .
Ez IS egy olyan eszköz, aminek a legjobb tulajdonsága, ha nincs rá szükség.
ÉN rendelek is egyet, biztos ami tuti alapon.
Üzemanyag szivattyú esetleg? Mire odaér a segítség a bikázáshoz, kihűl és megint működik - ez mondjuk rímelne a problémára.
A szikra meglétét kéne ellenőrizni a hiba jelentkezésekor, ha a gyújtás megvan, akkor 100% üzemanyag a baj.
Ez egy okos kis eszköz, csak oda kell érinteni a gyújtókábelhez pl. indítózáskor. Ha gyújt a trafó és az ECU, akkor villan. Ha gyújt, de nem indul be... akkor esélyesen az üzemanyag ellátás a baj. Ha nem is gyújt, akkor a fent nevezett alkatrészek lesznek a ludasak, konkrétan a vezérlő gyanús, hiszen két trafód van (1 + 4 henger valamint 2 + 3 henger osztozik egy-egy trafón) és hogy egyszerre dögöljön meg a két trafó, az ritka.
Sziasztok!
(PC41 600-as Hornet 2008)
Olyasmi gondom akadt, hogy 3x is megállt alattam a darázs. Először, félreálltam egy kicsit, motor leáll és elindulni már nem tudtam, az önindító tekert, majd addig-addig próbálkoztam amíg gyújtásom se volt.. bikázással sikerült elindulni, gondoltam akksi hiba, vettem egy másikat, mentem is vele 3-400km-t. A második pedig álltam a pirosnál, el akartam indulni és megállt a motor, nem lefulladtam, egyszerűen megállt, LED-ek/kijelzők pislákoltak majd kialudtak. Bikázással sikerült elindulnom megint. Itt már gyanakodtam a fesz szabályzóra hogy nincs töltésem, vettem egy másikat azzal javult a helyzet, volt/van is töltésem, vagyis úgy néz ki! Ezt azért mondom, mert a harmadik eset szintén az volt hogy álltam a pirosnál és hallom a motoron alapjáraton, hogy "gyengül", adtam egy kis gázt és nem igazán akart felmenni, majd megállt a motor, olyan mintha megint eltűnt volna belőle az energia az akksiból.. bikázással megint sikerült elindítanom (harmadik megállás előtt kb 30km-rel egy szerelő nézte a fesz szabályzót és mondta hogy a kábelek picit meg vannak törve de az érintkezés folyamatos, csatlakozó oxidált volt azt letakarította és azt mondta minden okés) Ezek szerint nem, mivel megálltam megint.. Nem tudom már mi lehet a gond, de félek így motorozni hogy "arra várok" mikor áll le megint.. Tippek, tanácsok esetleg valakitől hogy mi lehet a probléma? Biztosíték? Generátor?
Köszönöm szépen előre is!
(Hosszú lett bocsi, de csak így tudtam elmondani pontosan mi a helyzet :D )
A jeladó réz érintkezője rugós. Tehát amikor már nem érintkezik, akkor már annyi elkopott belőle, hogy a rugó sem képes annyira kinyomni, hogy legyen kontakt.
Ennyire nem merültem bele, azt értettem, hogy üresben testre kerül az a vezeték, ha elkopik nem ér el valamit - ezek szerint azt a dudort. Először gondolkodtam én is barkácson, de láttam az OEM-en az árát, annyiért meg nem barkácsolok. Pláne, hogy a lehetőségeim határáig szeretem a gyári megoldásokat, ez meg azért a határon belül volt.
Aha, jellemzően oda teszik. A váltótengelynél van a kapcsolóhenger, ami a villákat húzkodja. Azon szokott lenni egy dudor, ami hozzáér ennek a réz hegyéhez és akkor testel.
Nekem úgy jelentkezett, hogy üresbe raktam, kihajtottam az oldalsztendert (nem is néztem a visszajelzőt) és leállt a motor, mi a k.anyád??
Aztán meglett, még a gyári pikula sem volt drága, asszem a kihajtástengely és a váltókar között volt a Kawán.
Ez IS egy olyan eszköz, aminek a legjobb tulajdonsága, ha nincs rá szükség.
ÉN rendelek is egyet, biztos ami tuti alapon.
Amugy nem ker enni, lehet egYet beszerzek.
Még keríthetsz egyet, elég hasznos jószág.
A szikra meglétét kéne ellenőrizni a hiba jelentkezésekor, ha a gyújtás megvan, akkor 100% üzemanyag a baj.
Ez egy okos kis eszköz, csak oda kell érinteni a gyújtókábelhez pl. indítózáskor. Ha gyújt a trafó és az ECU, akkor villan. Ha gyújt, de nem indul be... akkor esélyesen az üzemanyag ellátás a baj. Ha nem is gyújt, akkor a fent nevezett alkatrészek lesznek a ludasak, konkrétan a vezérlő gyanús, hiszen két trafód van (1 + 4 henger valamint 2 + 3 henger osztozik egy-egy trafón) és hogy egyszerre dögöljön meg a két trafó, az ritka.
https://www.aliexpress.com/i/1...
(PC41 600-as Hornet 2008)
Olyasmi gondom akadt, hogy 3x is megállt alattam a darázs. Először, félreálltam egy kicsit, motor leáll és elindulni már nem tudtam, az önindító tekert, majd addig-addig próbálkoztam amíg gyújtásom se volt.. bikázással sikerült elindulni, gondoltam akksi hiba, vettem egy másikat, mentem is vele 3-400km-t. A második pedig álltam a pirosnál, el akartam indulni és megállt a motor, nem lefulladtam, egyszerűen megállt, LED-ek/kijelzők pislákoltak majd kialudtak. Bikázással sikerült elindulnom megint. Itt már gyanakodtam a fesz szabályzóra hogy nincs töltésem, vettem egy másikat azzal javult a helyzet, volt/van is töltésem, vagyis úgy néz ki! Ezt azért mondom, mert a harmadik eset szintén az volt hogy álltam a pirosnál és hallom a motoron alapjáraton, hogy "gyengül", adtam egy kis gázt és nem igazán akart felmenni, majd megállt a motor, olyan mintha megint eltűnt volna belőle az energia az akksiból.. bikázással megint sikerült elindítanom (harmadik megállás előtt kb 30km-rel egy szerelő nézte a fesz szabályzót és mondta hogy a kábelek picit meg vannak törve de az érintkezés folyamatos, csatlakozó oxidált volt azt letakarította és azt mondta minden okés) Ezek szerint nem, mivel megálltam megint.. Nem tudom már mi lehet a gond, de félek így motorozni hogy "arra várok" mikor áll le megint.. Tippek, tanácsok esetleg valakitől hogy mi lehet a probléma? Biztosíték? Generátor?
Köszönöm szépen előre is!
(Hosszú lett bocsi, de csak így tudtam elmondani pontosan mi a helyzet :D )
Szóval tényleg nem éri meg a kendácsolás.
Aztán meglett, még a gyári pikula sem volt drága, asszem a kihajtástengely és a váltókar között volt a Kawán.
Egy ilyen lof_szt keress.