Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon köszönöm a részletes és korrekt leírást!
Levegőszűrő bal oldali műanyag idom alatt van. Egy bkny csavar fogja az idomot, ezt levéve válik láthatová a legszűrőház. Három csillagcsavar fogja a fedelét ami a légbeőmlő is egyben. Ezt levéve egyszerűen cserélhető.

Gyertyacsere az már bonyolult és a gyári gyertyakulcs és nyomatékkulcs nélkül hozzá se láss. Ha van mindkettőakkor a következőek a lépések: a tankot meg kell emelni, a kormánynál két csavart kitekerni, majd a biztonsagi bovdent is le kell kötni a vázról amit egy hatlapfejű anya fog.
Amennyire lehet meg kell emelni a tankot ugy hogy a váz és a tank közé egy távtartót kell berakni.
Ezután lehet hozzáferni a gyertyákhoz. Gyertyapipákat kihúzni, gyertyakulcsot bedugni és kiszedni a gyertyákat, ekkor még elég villáskulccsal meglazitani. A két szélső henger nem vészes, a két belsőnél már szűkös a hely de megoldható.
Beszerelésnél gyertyakulcsba rőgzíted az új gyertyát berakod, kézzel betekered amíg tudod, majd egy racsnis nyomatékkulcsal 16nm-rel meghúzod.

Olajcsere nem bonyolult, de ajánlott oda is a nyomatékkulcs.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hogy egy 2009-es évjáratú Hornetnél
- hol van a levegőszűrő és hogyan kell cserélni?

- a gyerták cseréje mennyire bonyolult, mennyire lehet hozzáférni...stb.

Nem az én motoromról van szó, a motort nem láttam, ezért vakon tapogatózom.
Egy barátom kért segítséget tőlem, elhozza hozzám olajcserére, és előre szeretném tudni, hogy a fenti dolgokban fogok-e tudni segíteni neki.
Mert ha igen, akkor meg kell vennie előre a légszűrőt és a gyertyákat is előre.

Köszi szépen!
ADAM
Hú... ilyen kell nekem is.
Ez egy király gép
Nem értek hozzá. Nekem a babettán hátul még nincs rugó csak elől...
Minden nap ulok.
Csak olvass és figyelj
Csillapítás, ültetés mesterfokon
Elvileg
https://www.shox.hu/motoros-olvasnivalo/oszlassunk-el-egy-tevhitet-a-rugo-elofeszitesrol

http://www.motorrevu.hu/cikkek/csillapitas_helyes_beallitasa_1resz
Csak, hogy pontosítsunk, azt állítod, hogy a rugó előfeszítésével nem változik a motor hasmagassága? És még én vagyok a dilettáns?
Tudod mit, jogodban áll hülyének maradni. Én így is nyugodtan alszok.
Üdv Mindenkinek!

2001-es Hornetre keresek plexit, ami kipróbáltan jó menetszél ellen. Ha tudtok légyszí küldjetek linket. ezt a Kelomotor-ost találtam. http://www.kelomotor.hu/plexi.html Nem drága, de nem tudom mennyire jó, hatásos-e a szél ellen.Köszi!
Jól van, te fotelszerelő. Guglizzál, jutubozzál még, hátha tanulsz valamit. Értem én, hogy nehéz beismerni a tévedést. Ha az emberből hiányzik a tudás és az alázat, akkor marad a lekezelő, nagyképű hozzáállás, amivel próbálja leplezni a dilettantizmusát. Nem kell válaszolnod.
Te barátom hülye vagy. A nyereményed pedig a tudat, hogy ennél már csak ostobább leszel...
Semmi. Ugyanakkora marad a H távolsága. Ha X-et növeld az S csökken. Mi a nyereményem? Fingod nincs az egészről, te világmegmentő
Csapatás,

ha a hibajelenség a következő:
- nagy fordulaton bedadog a motor (mindig konstans fordulatszám körül)
- ha menetközben leáll a motor és nem vagy nehezen indul be

akkor irtam privát üzenetet, hogy mi a hiba...

"Sziasztok!

Szerintetek mivel lehet a baj: 5-6 ezres fordulaton, kb 115-120 körül haladva minden előzmény nélkül kiszámíthatatlan hogy mikor de előfordul hogy leáll a motor. Ilyenkor behúzom a kuplungot és gurulva megállok. Utánna szivatóval újra tudom indítani..elöször mintha nem mind a 4 henger indulna be, de aztán elkapja a többi is és minden oké, újra tudok menni. Ezt eljátszotta 140 -nél is , tehát kb 6 vagy e feletti fordulaton jön elő. Én gyújtással , vagy bármi gyujtással összefüggő hibára gondolok. A karburátor tisztítva volt , elvileg be is szinkronizálták (ezt az előző zulj is mondta, meg én is megnézettem, hátha az a baj)- azzal nem javult a helyzet, 4 új gyertya is van benne, de továbbra is előjön ez a hiba, pedig már 100-as benyával megyek és karburátor tisztító folyadékot is adagolok pluszba a benyába. Az előző tulaj cserélt rajta gyújtáselosztót, lehet hogy nincs jól beállítva valami. Ha van más tipp az tis várom. a XVI kerület környékén ha tudtok egy jó, korrekt, nem lehúzós szerelőt, aki ért is hozzá, annak az elérhetőségét is várom.
"
Egy U alaku kengyel,tuti olcsobb is lehet.
100%, hogy nincs himbarendszere. A teleszkóp felső felfogatását még sosem babráltam, lehet, hogy ki lehet cserélni, bár 60.000 forint elég húzós
Ha X-et növeled azzal összenyomod a rugót, ami meg szétfeszít a lengéscsillapítón tehát magasabb lesz a motor segge.
Ahogy néztem nincs himbarendszer a teleszkóp és a lengőkar közt aminek része a kutyacsont.közvetlen a lengőkaron van a rugóstag.A váz felső részén tlán a felfogatás cserélhető kisebbre,azt nem láttam egy képen sem.
Valahogy ezzel lehet.De asz is előfordul hogy tévedek.

https://www.ebay.com/itm/Honda...
Én is csak "gugliztam" ,az alább linkelt oldalon elvileg létezik a 2003-as CB 600 Hornethez ültető-kutyacsont.
Egyébként, mi volt bunkó az első hozzászólásomban? Az, hogy rámutattam micsoda marhaságokat irkálsz? A baromság szó nem tetszett? Bocsi nem tudtam, hogy ezen a fórumon kis hópihék vannak, akiket csak dicsérni szabad bármekkora ökörséget is hajtogatnak...