Ha a SportSmart2-t kérdezed, akkor ezt Revolution Tibitől kaptam:
Sok pályát látott kollégánk tanácsát nem fogadnám meg, ha nem akarsz elesni, főleg hogy többen nem mennének bizonyos BAR alá. Mit jelent az extrém szó, szerintem ezzel az abronccsal lehet 2.06 köridőket menni, mivel egy Pirelli Angel ST gumival mentem 2.13 köridőt a ringen egy teszt során. És a két abroncs között van azért némi technológiai különbség a SportSmart 2 javára. Pályára hidegen felmenetel elött első abroncs 2.1 BAR hátsó abroncs hidegen 1.8-1.9 BAR között. 11 év pályamotorozás, versenyzés során elég sok abronncsal versenyeztem,szerintem próbáld meg ezt beállítást. Természetesen 1 felvezető, 1 tempós felvezető és a 3 körtől már húzhatod neki. Üdv: Tibor
Ez persze külső hőmérséklet, meg tudás kérdése is.
Én most 2,2 / 2,0 - val mentem. Melegen 3 tizeddel ment feljebb, ami alapján valószínűleg Levinek van igaza
Az első az BT016Pro, nem SportSmart2. Ezt dobta a gép...
Hideg volt ám, 16:30-18:00-ig voltam a pályán. Egy bukta meg igen sokba lenne ezzel a géppel... Meg nem is vagyok jó motoros
Most nekem is ez van fent. Pályán kicsit bizonytalannak éreztem. Utcán nagyon jó és egész tartósnak tűnik. Mi lehet a jó nyomás pályára? M7rrt stabilabbnak éreztem sokkal. Bár akkor jóval melegebb is volt mikor próbáltam.
Én a pc36-ba megalightot és sportlightot használtam, minden évben új izzóval kezdek, a sport az fehérebb volt kicsit.
Most h4-es izzóm van, a philips gyári izzóval olyan volt a vetítési kép mint egy lencsés lámpával, raktam bele osram night beakert, na azzal egy nagy paca lett a kép, a refi oldalra világított... feszszab kipukksztotta, raktam bele mégegyet, azzal szintén ugyanez, hát mondom balfasz vagyok belerakom újra, biztos ferde vagy valami baj van, 7000km-t ment és a tompított szál már kb 3xosára nyúlott és a refi szál keresztben volt, ezt az elsőnél nem is figyeltem. Most Megalight van benne, fényerejében nem látok különbséget de újra szép a vetítési kép és egyenesen előre világít a refi. Nálam ez az osram eljátszotta a bizalmat.
Parasztvakítás ez a sok +%...
Te te vagy, nincs ket egyforma tudasu,technikaju motoros ugyanazzal a motorral.
Sajna ezt mindenkinek maganak kell vegigjarni.
Olyan ez mint az olaj,kerdesre 5-en 8 fele tutit ajanlanak.
Mert a levi azt mondta es kesz.
Amugy a sima power neha körforgoban nekem is neha arrebbmaszott.
De mivel te igen levi meg nem hasznalt power 3 az igy kozos nevezo nemigen lesz.
Ha jo neked ne valtoztass.
Volt egy tök jó oldal, de sajnos már nem működik, ott szép képekkel le volt írva hogy milyen beállítási hibákra utalnak a gumikopások.
Nem is értem miért nem csinál senki ilyen cikket erről
A michelin érdekes, lágy gyenge szerkezete van, ugyanazzal a nyomással amivel egy másik gumi jól működik, a michelin lapos lesz
Tényleg nem a vita kedvéért: minek másik, ha ez is teljesen jó? Ha csak egyszer jelét adta volna bármi csúszásnak, vagy egyéb nem kívánt tulajdonságnak, már nem ez lenne rajta. De nekem bevált, esőben is. Nem latok okot, hogy tesztelgessek. Az nem indok, hogy létezik másik is
Sok pályát látott kollégánk tanácsát nem fogadnám meg, ha nem akarsz elesni, főleg hogy többen nem mennének bizonyos BAR alá. Mit jelent az extrém szó, szerintem ezzel az abronccsal lehet 2.06 köridőket menni, mivel egy Pirelli Angel ST gumival mentem 2.13 köridőt a ringen egy teszt során. És a két abroncs között van azért némi technológiai különbség a SportSmart 2 javára. Pályára hidegen felmenetel elött első abroncs 2.1 BAR hátsó abroncs hidegen 1.8-1.9 BAR között. 11 év pályamotorozás, versenyzés során elég sok abronncsal versenyeztem,szerintem próbáld meg ezt beállítást. Természetesen 1 felvezető, 1 tempós felvezető és a 3 körtől már húzhatod neki. Üdv: Tibor
Ez persze külső hőmérséklet, meg tudás kérdése is.
Én most 2,2 / 2,0 - val mentem. Melegen 3 tizeddel ment feljebb, ami alapján valószínűleg Levinek van igaza